کد خبر: ۷۳۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
تعداد بازدید: ۲۲۷
دیدار برگزار تیم فوتبال پرسپولیس برابر الهلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا 25 مهره ماه برگزار خواهد شد. سرمربی آرژانتینی الهلال برنامه تیمش برای دیدار برگشت را اعلام کرد.
برنامه الهلال برای دیدار برگشت برابر پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،دیدار برگزار تیم فوتبال پرسپولیس برابر الهلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا 25 مهره ماه برگزار خواهد شد. سرمربی آرژانتینی الهلال برنامه تیمش برای دیدار برگشت را اعلام کرد.

 

 

الهلال قرار است که دوشنبه هفته آینده به امارات سفر کند و اردوی آمادگی خود را در این کشور برگزار کند. این تیم عربستانی دیداری دوستانه را هم در امارات برگزار می‌کند و به مصاف الوحده خواهد رفت.

 

سرمربی الهلال از فدراسیون فوتبال عربستان خواسته که به خاطر آمادگی بیشتر برابر پرسپولیس ملی پوشان الهلال را به اردوی تیم ملی فرا نخوانند.

 

الهلال در جدال رفت برابر پرسپولیس توانست با چهار گل به پیروزی برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: