کد خبر: ۷۳۹۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۲۱۳
حرف‌های تازه سیدرضا افتخاری در واکنش به شایعه محرومیت استقلال از لیگ قهرمانان آسیا چنان شبیه ادعاهای داریوش مصطفوی و علیرضا اسدی و وکیل مهدی طارمی است که می‌ترسیم هشتم مهر، AFC رأی محرومیت استقلال را اعلام کند.
باور کنید استقلال هم محروم می‌شود  به گزارش خبرداغ ، 11سال پیش وقتی شایعه تعلیق فوتبال ایران به گوش می‌رسید، داریوش مصطفوی قاطعانه گفت فیفا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و امکان ندارد تعلیق شویم و اتفاقاً یک هفته بعد تعلیق شدیم.

 

سال گذشته وقتی شایعه شد AFC بازی مستقیم تیم‌های ایرانی و عربستانی را در کشور ثالث برگزار می‌کند، علیرضا اسدی دبیرکل وقت فدراسیون با قاطعیت گفت توضیحات محکم ما چنان فیفا و AFC و یوفا و ناسا(!) را قانع کرد که احتمالاً تیم‌های عربستانی رفت و برگشت در تهران بازی می‌کنند و اتفاقاً 10 روز بعد، حق میزبانی مقابل تیم‌های عربستانی از ایران گرفته شد.

 

در پرونده ریزاسپور و طارمی هم وکیل طارمی با همین میزان اعتماد به نفس ادعا می‌کرد دست باشگاه ترک به هیچ جا بند نیست و طارمی محروم نمی‌شود و همه با هم دیدیم طارمی 4 ماه محروم نشد و پرسپولیس را هم با جریمه 790 هزار یورویی از دو در و پنجره نقل و انتقالات کنار نگذاشتند!

 

حالا همین اعتماد به نفس را در ادعای جناب افتخاری می‌بینیم و حق داریم از همین حالا نگران محرومیت استقلال باشیم. در فوتبال ایران هر وقت مدیران ما اطمینان می‌دهند هیچ خطری ما را تهدید نمی‌کند، اتفاقاً در مرکز خطر هستیم!

 

متأسفانه هشتم مهر مهلت اضافه استقلال برای فرار از محرومیت تمام می‌شود و حیف که ملاک AFC برای محرومیت، ادعاهای مدیرعامل استقلال نیست و  عملکرد این باشگاه است.

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: