کد خبر: ۷۳۹۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۲۴۲
مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی گفت: طی شش ماهه نخست امسال ۱۲۹ نفر در تصادفات استان جان خود را از دست داده اند که نسبت به سال قبل ۸.۴ درصد رشد داشته است.
تصادفات جان ۱۲۹ نفر را در خراسان جنوبی گرفت
به گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، مصطفی جعفرزاده بعد از ظهر چهارشنبه در کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل جاده ای استان اظهار داشت: در مجموع در ماه های نخست امسال شاهد کاهش تلفات تصادفات در استان بوده ایم به گونه ای که تعداد متوفیان تصادفات طی فروردین ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۲ درصد کاهش داشت.

وی همچنین به کاهش ۱۱.۸ درصدی تصادفات در اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت: با این وجود در خرداد ماه میزان فوتی ها ۴۲ درصد افزایش داشت و بالغ بر ۲۰ نفر در تصادفات استان جان خود را از دست دادند.

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی اضافه کرد: در مرداد ماه نیز ۲۶ مورد فوتی داشتیم که ۵۲ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می دهد.  

به گفته جعفری در مجموع طی شش ماهه نخست امسال  ۱۲۹ نفر در تصادفات جان خود را از دست داده اند که نسبت به سال قبل ۸.۴ درصد رشد داشته است.

کاهش ۱۲.۹ درصدی مجروحین تصادفات

وی بیان داشت: از مجموع متوفیان تصادفات این مدت ۴۸ درصد  در سر صحنه، هشت درصد در حین انتقال به بیمارستان و ۱۵ درصد نیز در بیمارستان جان خود را از دست دادند.

 مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی با بیان اینکه ۷۷ درصد تصادفات فوتی در محورهای برون شهری استان رخ داده است، عنوان داشت: همچنین در بیشتر تصادفات منجر به فوت یکی از وسایل نقیله خودرو پراید یا موتورسیکلت بوده است.

 جعفری با بیان اینکه ۴۹ درصد وقوع تصادفات به دلیل برخورد وسایل نقلیه با یکدیگر بوده است، بیان داشت: علاوه بر این ۷۵ درصد متوفیفان بر اثر ضربه به سر جان خود را از دست داده اند.

به گفته وی ۳۴ درصد از متوفیان تصادفات این مدت در بازه سنی ۳۰ تا ۴۹ سال قرار داشته اند.

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی همچنین از کاهش ۱۲.۹ درصدی مجروحین تصادفات طی این مدت خبر داد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: