کد خبر: ۷۳۹۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۱۹۷
روحانی در دیداری صمیمی با خانواده شهیدان غضنفری:
رییس‌جمهور با حضور سرزده در منزل شهیدان غضنفری، در فضای صمیمی با والدین این شهدای عالیقدر دوران دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.
عزت، استقلال و سربلندی ما مرهون فداکاری و ایثار شهیدان است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی چهارشنبه شب در این دیدار با تجلیل از ایثار، صبر و فداکاری شهدا و خانواده معظم آنان گفت: مردم عزیز ایران به خوبی قدردان شهدا و خانواده معظم شهدا هستند و امروز نیز با حضور پرشور و باشکوه خود در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محسن حججی نشان دادند که قدرشناس شهیدان هستند.

وی اضافه کرد: عزت، استقلال و سربلندی ما مرهون فداکاری‌ها وایثارگرهای شهیدان است.‌

رئیس‌جمهور همچنین با گرامیداشت ایام عزای سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) اظهار داشت: هرچه داریم از اباعبدالله الحسین علیه السلام است و امیدواریم امام حسین(ع) در آخرت شفیع ما باشند.

در این دیدار، پدر و مادر شهیدان غضنفری با اظهار خوشحالی از دیدار رییس‌جمهور ‌خاطراتی از فرزندان شهید خود و نحوه شهادت آنان بیان کردند.

عباس غضنفری سال ۶۵ و در سن ۲۸ سالگی در منطقه شلمچه، مهدی غضنفری سال ۶۳ در سن ۱۹ سالگی در منطقه دوکوهه و اسدالله غضنفری سال ۶۲ در منطقه پنجوین به درجه رفیع شهادت نایل آمدند. دو فرزند دیگر این خانواده نیز از جانبازان دوران دفاع مقدس هستند.

در این دیدار که حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی شهیدی محلاتی، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشت، لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی روحانی به خانواده این شهیدان والامقام تقدیم شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: