کد خبر: ۷۳۹۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
تعداد بازدید: ۱۸۹
وزیر کشور در جمع خبرنگاران:
وزیر کشور با بیان اینکه جبارزاده استاندار سابق آذربایجان شرقی در معاونت سیاسی وزارت کشور فعالیت خواهد کرد، گفت: خدابخش استاندار جدید این استان دارای کارنامه و عملکرد خوب و موفقی است.
استاندار جدید آذربایجان شرقی عملکرد موفق و مثبتی داشته است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی ظهر امروز در بدو ورود به تبریز با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آقای جبارزاده استاندار سابق آذربایجان شرقی با تصمیم ما به معاونت سیاسی وزارت کشور منتقل شدند و در اینجا خدمت خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس باید استاندار دیگری برای آذربایجان شرقی انتخاب می‌کردیم که با توجه به عملکرد مثبت و موفقی که آقای خدابخش در استان اردبیل داشته‌اند و هماهنگی‌هایی که صورت گرفت دولت با رأی خوبی که به ایشان داد توفیق پیدا کردند تا در این استان به مردم خدمت کنند.

وزیر کشور تصریح کرد: در جلسه‌ای که عصر امروز برگزار می‌شود خدابخش به عنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی به مردم خوب این استان معرفی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: