کد خبر: ۷۳۹۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
تعداد بازدید: ۶۶۹
پرسپوليس با نتيجه‌اي عجيب و باورنكردني ال‌كلاسيكوي آسيا را به حريف عربستاني واگذار كرد تا حالا سيل انتقادها از بازيكنان و مربيان و مديران باشگاه شدت بگيرد.
فاجعه‌اي به نام وحيد اميري!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،پرسپوليس با نتيجه‌اي عجيب و باورنكردني ال‌كلاسيكوي آسيا را به حريف عربستاني واگذار كرد تا حالا سيل انتقادها از بازيكنان و مربيان و مديران باشگاه شدت بگيرد. در اين ميان اما نمي‌توان از نام يك بازيكن به سادگي گذشت. بازيكني كه از آخرين بازي قابل‌قبول او براي پرسپوليس اطلاع موثقي در دست نيست. بله، وحيد اميري. فاجعه‌اي كه در هر بازي تكرار مي‌شود.

 

وحيد نه تنها در فاز هجومي، بلكه در فاز دفاعي هم به بازيكني در سطح شايان مصلح بدل شده است! چه بلايي بر سر وحيد اميري آماده تيم ملي كه نفس را از رقبا مي‌گرفت، آمده؟

 

در بازي برابر الهلال اين بازيكن در فاز هجومي يك پاس گل مسلم به نورالهي داد كه احمد قدر اين توپ را ندانست و بارها و بارها با تقديم توپ به رقبا، فشار را روي خط دفاعي پرسپوليس حفظ كرد. در فاز دفاعي اما حتي وحيد بدتر از فاز هجومي بود. او در دفع ساده‌ترين توپ‌هاي ممكن ناتوان بود، برگشت‌هاي بسيار كندي داشت و البته اجازه بدهيد از يك در مقابل يك‌ها چيزي نگوييم. به خودت بيا پسر!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: