کد خبر: ۷۳۹۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۲۳۹
اعتراف یک تحلیل گر آمریکایی؛
یک تحلیل‌گر آمریکایی، با اشاره تهدید آمریکا به تحریم ایران، روسیه و چین گفت: آمریکا واقعیت چندقطبی جهان پساجنگ سرد را نپذیرفته و با تهدید این کشورها در نهایت جهان را مجبور به دور زدن سیستم تجاری دلارمحور خواهد کرد.
واشنگتن با تهدید تهران، مسکو و پکن به پای خودش شلیک خواهد کرد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، آمریکا با هدف روسیه، ایران و چین عملا به پای خودش شلیک کرده است. 

در این گزارش گفته شده آمریکا به جای اینکه واقعیت یک جهان چندقطبی را بپذیرد به روحیه جنگ سرد چسبیده و علیه هر چه به نظرش چالشی برای سلطه آمریکاست، میجنگد. 

ارل راسموسن تحلیل‌گر آمریکایی در گفت‌وگو با اسپوتنیک گفت: هشدار به اعمال تحریم علیه روسیه، ایران و چین در نهایت آمریکا را منزوی خواهد کرد. روسیه و چین فضای بین‌الملل را به فضایی چندقطبی تبدیل کرده‌اند و همین مساله با مقاومت آمریکا مواجه شده است. در نتیجه این امر، آمریکا به تدریج خودش را منزوی خواهد کرد. 

به نقل از اسپوتنیک روسیه، وی در ادامه با تاکید بر اینکه آمریکا به جای بهبود شرایط اقتصادی در جهان و ایجاد صلح و ثبات، دست به تحریم علیه روسیه، ایران و چین زده است، گفت: دولتمردان آمریکا کمپانی‌های کشورشان را از رقابت با همتایان اروپایی منع کرده‌اند. علاوه بر این سیاست خارجی آمریکا بازیگران جهانی را مجبور می‌کند که خودشان به دنبال مکانیزم های مالی جدید باشند و تجارت دلارمحور را دور بزنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
0
0
درپاسخ به وزیرخارجه عربستان جنایتکارچرا تاکنون خفه خون گرفتن!
درپاسخ به وزیرخارجه امارات جنایتکارچرا تاکنون خفه خون گرفتن!
مجتهد: عربستان و امارات هزینه جنگ غزه را میپردازند

شنبه 4 مرداد 1393 - 10:25
فعال عربستانی که به دلیل افشای مسائل پشت پرده خاندان حاکم در عربستان از طریق توییتر با نام مستعار مجتهد شهرت و هواداران بسیاری را کسب کرده است، عربستان و امارات را به تأمین هزینه های حمله زمینی رژیم صهیونیستی به غزه متهم کرد.
به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "مجتهد" در صفحه توییتر خود نوشت: عربستان و امارات علاوه بر اینکه هزینه های حمله زمینی (به غزه) را برعهده گرفته اند؛ به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی قول داده اند که در صورت تکمیل یورش به غزه و پایان دادن به حماس، سفارتهای این رژیم را در پایتختهایشان بگشایند."

توييتر مجتهد

وی افزود: "این امر مشخص می کند که چرا نتانیاهو با وجود خسارتهای سنگین (رژیم صهیونیستی)، بر ادامه جنگ غزه پافشاری می کند؛ زیرا معمولا اسرائیلیها، بیش از یک هفته ترس از موشکهای مقاومت را تحمل نمیکنند."
هفته گذشته نیز "دیوید هرست" در مطلبی در روزنامه آمریکایی "هافینگتون پست" تأکید کرد که تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به غزه، با چراغ سبز طرفهای بین المللی و منطقه ای و در رأس آنها عربستان، آمریکا و مصر آغاز شده است.
"دیوید هرست" خاطرنشان کرد که عربستان و مصر با حمایت از این تجاوزگری، به دنبال آن بودند تا ضربه ای بزرگ به مقاومت در غزه وارد و آن را مجبور کنند که شرایط آتش بس و طرح "صلح عربی" را بپذیرد.
هرست خاطرنشان کرد: بر اسرائیلیها (صهیونیستها) پوشیده نیست که حمله به غزه با فرمان پادشاه عربستان سعودی آغاز شد .. و این فرمان یک راز اعلام شده در "اسرائیل" (اراضی اشغالی فلسطین) است.
هرست خاطرنشان کرد: شاوول موفاز (وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی) مجری خبر شبکه دهم تلویزیون اسرائیل را با سخن خود شوکه کرد. موفاز گفت که اسرائیل باید نقشی را برای عربستان و امارات در روند خلع سلاح حماس ایفا کند. وقتی مجری پرسید مقصود شما چیست، موفاز جواب داد که باید از پول های عربستان و امارات برای بازسازی غزه بعد از نابودی حماس استفاده شود.
هرست نوشت: اما عموس جلعاد مرد نهاد نظامی اسرائیل که حلقه وصل بین اسرائیل و مصر در دوره مبارک بود و اکنون پست مدیر بخش سیاسی و روابط سیاست نظامی اسرائیل را برعهده دارد، به فردی به نام "جمیز دورسی" گفت: همکاری امنیتی ما با مصر و کشورهای عرب حوزه خلیج فارس بی نظیر است. ما اکنون در بهترین دوره روابط امنیتی و دیپلماتیک با اعراب به سر می بریم.
وی افزود: عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی اعلام کرد که با عبدالفتاح السیسی رئیس جمهوری مصر تلفنی گفت وگو کرد تا موافقت خود را با طرح پیشنهادی مصر برای آتش بس - که برای بررسی به حماس ارایه نشد- اعلام کند. این امر روزنامه جروزالم پست را بر آن داشت که به نقل از تحلیلگران سیاسی درباره قصد واقعی برای آتش بس سوالاتی را مطرح کند.
هرست گفت: مسؤولان سازمان اطلاعات سعودی به طور منظم با مسؤولان موساد ملاقات می کنند.
هرست به تغییر شرایط کنونی منطقه و هماهنگی علنی نهادهای نظامی عربستان و رژیم صهیونیستی برای اولین بار در تاریخ آنها اشاره کرد و نوشت: امیر ترکی فیصل تابلوی علنی این نزدیکی روابط اسرائیل و عربستان است. اولین نشانه، انتشار کتاب یک فرد دانشگاهی اسرائیلی در عربستان بود و نشانه دیگری، سفر ترکی فیصل به بروکسل برای دیدار با عموس یادلین رئیس سابق دستگاه اطلاعاتی اسرائیل. یادلین در ترکیه به علت نقش داشتن در حمله به کشتی مرمره محکوم شد. گفته شده است ضرری ندارد که امیر ترکی برخی از خطوط قرمز را زیر پا بگذارد. او یکی از حامیان اصلی طرح صلح شاه سعودی است.
هرست خاطرنشان کرد: ترکی فیصل مقاله ای در روزنامه هارآتس درباره افق های صلح نوشت.
وی تأکید کرد: شکی نیست که همگان از صلح استقبال می کنند، اما شیوه مصر و عربستان به عنوان هم پیمان اسرائیل برای تحقق این صلح از طریق تشویق اسرائیل به وارد کردن ضربه سنگین به حماس، شک برانگیز است.
مسؤولان سعودی هنوز واکنشی در رد یا تأیید این موضوع، از خود نشان نداده اند.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
0
0
داعش پول و سلاح خود را چگونه تامین میکند؟

اشاره
جولان گروه تروریستی داعش در منطقه خاورمیانه و پیشروی سریع آنها در برخی مناطق عراق و سوریه با تجهیزات و سلاحهای پیشرفته این سؤال را در اذهان تحلیلگران مطرح کرده است که منابع مالی و تسلیحاتی این گروه تروریستی از کجا تامین میشود؟ به طور اختصار میتوان در تامین منابع مالی و تسلیحاتی داعش به نقش قدرتهای جهانی، متحدان منطقهای آمریکا در خاورمیانه، منابع حاصل از فروش حوزههای نفتی تصرف شده و غارت و چپاول اشاره کرد این مقاله که اندیشکده تبیین آن را منتشر کرده، به صورت مبسوط این مسئله را مورد توجه قرار داده است.
1. کمکهای خارجی از طریق قدرتهای بینالمللی و برخی از کشورهای حوزه خلیجفارس، رژیم صهیونیستی و اردن.
2. بهرهبرداری از منابع نفتی در مناطق تحت سلطه‏ آن در سوریه و عراق.
3. قاچاق، چپاول و تحمیل مالیات بر ساکنان و تجار مناطق تحت نفوذ.
1. کمکهای خارجی
1-1 نقش قدرتهای جهانی
بیشترین و مهمترین منبع مالی و تسلیحاتی داعش کمکهای خارجی است که در زمان بالقوه بودن داعش، این مورد بنیانهای اولیه این تفکر افراطی را سامان داد. کمکهای خارجی به دو شکل کمکهای قدرتهای فرا منطقهای و منطقهای صورت گرفته است. قدرتهای فرامنطقهای نظیر واشنگتن و لندن زمینههای بینالمللی شدن این گروه تروریستی را فراهم نمودند و با آموزش و کمکهای تسلیحاتی این گروهها در خاک رژیم صهیونیستی، عربستان و ترکیه در پی اهداف بلندمدت و کوتاهمدت خود بودهاند. علل و انگیزههای حمایت واشنگتن و لندن از داعش را باید در موارد زیر جست و جو کرد:
الف -تنگ کردن حلقه امنیتی و کاستن از نقش تهران در روند نقشآفرینی در بغداد پس از سقوط دولت صدام مخدوش نمودن چهره اسلام، تجمع مسلمانان افراطی در یک کانون، دامن زدن به مؤلفههای تضادزای خاورمیانه نظیر اختلاف بین تسنن و تشیع، به سایه کشاندن موضوع غزه و بیداری اسلامی در خاورمیانه، پدیدآوردن بحران در سیستم آشوبزای خاورمیانه و مدیریت آن و در آخر رفتن به سمت تغییر چهره ژئوپولتیکی خاورمیانه.
«پولاک»، پژوهشگر ارشد مرکز سابان، معتقد است که پس از حمله یکجانبه آمریکا به عراق و سرنگونی حکومت بعث و قدرت گرفتن شیعیان، بسیاری از سنیهای عراقی عضو القاعده در خارج از مرزهای عراق، به ارسال سلاح و پول برای جنگ علیه شبهنظامیان شیعه پرداختهاند. با گذشت زمان القاعده با کادر خارجی در عراق به استخدام محلی پرداخته و توانسته بسیاری از نیروهای بریگارد انقلاب 1920، انصار اهل سنت، آل محمد و رجالالطریقه نقشبندیه را به خود جذب نماید تا بتواند بخشی از زمینه را برای تشکیل یک خلافت اسلامی فراهم نماید.
در حقیقت ریشههای سامان یافتن این گروه تروریستی را علاوه بر بنیانهای وهابی آن باید در سیاستهای پس از صدام توسط قدرتها جست. «گلوبال ریسرچ» در این مورد بیان نمود که داعش ساخته واشنگتن است و هدف واشنگتن مقابله با قدرت فزاینده تهران است. محسن عوض در ژوئن 2011 در مقالهای تحلیلی در مورد سیاست واشنگتن در روند دموکراسیسازی در عراق بیان میکند که اشغالگران آمریکایی، ارتش و امنیت عراق را نابود کرده و حکومتی با زیربنای طایفهای بنیان نهادند، چند دستگی را تقویت کرده و دولت را تضعیف کردند و با تحریک سران طوایف و حمایت از آنان، خواستههای مردم را از حکومت ملی تا سطح خواستههای نژادی و عشیرهای و مذهبی تنزل دادند و دولت را در سراشیبی تقسیم و تجزیه قرار داده و با توجه به تمام تأثیرات استراتژیک نفت برای اعمال فشار در منطقه برای آینده نفت عراق نیز برنامهریزی کردند
«جفری اسمیت» نیز در مطلبی تحت عنوان «داعش سلاحهایش را از کجا به دست آورده است؟ بسیاری از سلاحهایی که این گروه در عراق و سوریه استفاده میکند از آمریکا آمده است» مینویسد :
«یک گروه مستقل نظارت بر تسلیحات مدارکی جمعآوری کرده است که نشان میدهد گروه داعش از سلاحها و مهمات ساخته شده در 21 کشور از جمله آمریکا استفاده میکند
گروه تحقیقات تسلیحات نظامی مستقر در لندن کارشناسان خود را برای شناسایی نوع و منشأ سلاحها به مناطق جنگی اعزام و بر همین اساس اطلاعات جدیدی منتشر کرده است. در گزارش اخیر این گروه که با حمایت مالی اتحادیه اروپا گردآوری شد، به منشأ بیش از 1700 گلوله و فشنگ اشاره شده است که در ماههای ژوئیه و اوت در جنگ میان نیروهای کرد با داعش در شمال عراق و سوریه جمعآوری شد. در این گزارش آمده است آمریکا نیز از تأمینکنندگان اصلی سلاح برای داعش است و 323 گلوله و فشنگ متعلق به آمریکا بوده است.»
1-2 متحدان منطقهای واشنگتن
در میان کشورهای عربی، حکومت‏های عربستان، کویت، قطر و امارات بیشترین کمک مالی را به تروریست‏ها از جمله داعش در سوریه انجام دادهاند. علاوه بر این، افراد ثروتمند در کشورهای عربی نیز میلیونها دلار در اختیار داعش قرار دادهاند و از رهبران و اعضای ارشد آنها میزبانی میکنند. «گونتر مایر»، مدیر مرکز مطالعات جهان عرب در دانشگاه ماینز آلمان، چندی پیش اعلام کرد تردیدی ندارد حمایت کشورهای عربی حاشیه خلیجفارس به ویژه عربستان، قطر، کویت و امارات منبع اصلی مالی داعش محسوب میشود. گونتر مایر علت حمایت مالی این کشورها از داعش را به نوعی حمایت از آنها در مقابل بشار اسد در سوریه عنوان کرد. همچنین مایر به این نکته اشاره میکند که سعودی‏ها به خوبی از مخاطرات بازگشت تروریستهای داعش به عربستان و امکان کودتای آنها علیه نظام سعودی آگاه هستند. در حقیقت عربستان سعودی و دیگر کشورهای عربی خلیج فارس با استفاده از عراق به عنوان یک کانال، اقدام به کمک به مخالفان در سوریه و عراق نمودند. از دیدگاه سعودیها قبایل سنی این منطقه مرزهای گسترده با شمال و شرق عربستان داشته و بنابراین عربستان و دول خلیج فارس اقدام به ارائه کمکهای بسیار گسترده نیرو و تجهیزات نمودند و معتقد بودند که نگاه ما به جنگ داخلی عراق همانند سوریه است.
ترکیه نیز از مهمترین حامیان داعش بوده که زمینههای آن را فراهم نمود و در این راه کمکهایی را به این گروه اختصاص داده است و علاوه بر کمکهای مالی به آموزش نیروها و خرید نفت از داعش پرداخته است. نیویورکتایمز در این مورد بیان داشته که ترکیه بیشترین سهم را در جذب اتباع خارجی داعش دارد.
2. بهرهبرداری از منابع نفتی
در مورد بهرهبرداری از منابع نفتی به دست آمده در مناطق تحت سلطه‏ آن در سوریه و عراق نیز باید گفت که تروریستهای داعش پس از ورود به موصل و تکریت نیز بر بخشی از منابع نفتی این منطقه سیطره یافتند و تلاش زیادی نیز انجام دادند تا بر منطقه مهم بیجی تسلط پیدا کنند. موضوع مهم این است که تروریستهای داعش دارای دلال‏هایی در بخش نفت هستند که نفت تحت سیطره آنها را در بازارهای بینالمللی میفروشند. در مورد منابع داعش، فرید زکریا در اوت 2014 از درآمد روزانه یک میلیون دلاری داعش خبر داد. چند کارشناس، در گزارش نفت عراق که در جولای 2014 منتشر کردند، اعلام کردند داعش با فروش نفت به خریداران در منطقه کردستان عراق، روزانه یک میلیون دلار درآمد کسب میکند. از سوی دیگر، بخش دیگری از نفتی که در اختیار تروریستهای داعش قرار دارد توسط شرکتهای بینالمللی و تجار عرب خریداری میشود. «لوای الخطیب»، پژوهشگر مرکز بروکینگز در دوحه، در مصاحبه با شبکه سی‏ان‏ان درباره نقش نفت در درآمدهای مالی داعش میگوید:
«داعش در جولای روزانه یک میلیون بشکه نفت عراق را به فروش رساند اما این میزان در اوت به روزی 2 میلیون بشکه افزایش یافت. با این میزان فروش، داعش میتواند سالانه 730 میلیون دلار درآمد نفتی کسب کند. داعش نفت را از طریق مرزهای ترکیه و اردن میفروشد. در واقع ترکیه بخشی از نیازهای نفتی خود را از طریق تروریستهای داعش تأمین میکند.»
3. غارت، چپاول و تحمیل مالیات
نیروهای داعش تنها در منطقه «النبوک» در کوههای قلمون در غرب سوریه، آثار باستانی‏ را که قدمت آنها به بیش از 8 هزار سال میرسد و ارزشی بیش از 36 میلیون دلار دارد، غارت کردند و به قاچاقچیان فروختند. تروریستهای داعش همچنین از طریق فروش کودکان و دختران عراقی و سوری، کسب درآمد میکنند. یکی دیگر از روشهایی که داعش از آن بهره میبرد، تحمیل مالیات بر ساکنان و تجار مناطق اشغالی است که تحت کنترل دارد. در استان الرقه در شمال شرق سوریه که در اشغال داعش قرار دارد، برای مردم عادی و تجار بزرگ و کوچک، مالیات تعیین شده است و مردم نیز مجبور هستند این مبلغ را پرداخت کنند.
در عراق نیز همین شیوه اعمال میشود و داعش در مناطق تحت کنترل خود به ویژه بر اقلیت‏ها مالیات تحمیل کرده است. شورای روابط خارجی آمریکا اوت 2014 در گزارشی اعلام کرد داعش طی یک ماه در موصل 8 میلیون دلار مالیات از تجار این شهر گرفته است. چپاول به اشکال مختلف و اخاذی به زور نیز دیگر منبع درآمدی مهم داعش است. منابع نقدی و درآمدهای داعش قبل از اشغال موصل، بالغ بر 875 میلیون دلار بود اما با اشغال موصل و غارت اموال بانک‏ها، تسلیحات و منابع مردمی، سرمایه داعش به حدود 2 میلیارد و چهارصد میلیون دلار افزایش یافت. داعش بعد از تهاجم به موصل تنها با دستبرد به بانک مرکزی این شهر بیشاز 500 میلیون دلار را سرقت کرد.
نتیجهگیری
تفکر افراطی داعش ریشه در اندیشههای وهابیت به رهبری مفتیهای سعودی در محیط آشوبزای خاورمیانه دارد که توسط قدرتهای غربی بالاخص آمریکا و انگلیس بر حیات خاورمیانه بسترسازی شده و منابع مالی و تسلیحاتی آن توسط کشورهای عربی حوزه خلیجفارس فراهم شده است. هر یک از این کشورها دارای منافع مشترکی بوده که در طول تقابل با منافع تهران، بغداد و دمشق دارند. همگامی کشورهای حامی داعش در ائتلاف آمریکایی در حقیقت حکایت از تحمیل هزینههای دیگر بر دوش کشورهای متحد واشنگتن دارد. رفتار دوگانه ائتلاف در مقابله با داعش هرگز به مسیر حمایت از دولت حیدرالعبادی و بشار نبوده، چراکه آنها عملیات هوایی خود را به سمت تغییر نقشه ژئوپولتیک منطقه سوق دادهاند که در این سناریوی اشتباهات، نخبگان آنکارا عملاً ماشه بهرهبرداری از داعش را کشیدهاند.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
0
0
فهرست اقدامات تروریستی ۱۰۰ سال اخیر آمریکا
تولید، حمایت، همزیستی و مدیریت تروریسم براساس اسناد تاریخی یکی از وجوهات ممیزه سیاست خارجی آمریکا در روابط با ملل و دُوَل خارجی است. آنچه تاریخ در خود ثبت و مقامات آمریکایی به آن اذعان دارند مشخص می کند که منبع و مصدر تروریسم جایی غیر از منطقه خاورمیانه است.
همزمان با سالگرد هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران توسط ناو جنگی آمریکا در آبهای خلیج فارس، دولت ین کشور در قالب سند راهبرد نظامی آمریکا در سال ۲۰۱۵، جمهوری اسلامی ایران را به حمایت از تروریسم در جهان متهم کرد. مسئله ای که گرچه موجب تمسخر بسیاری از کارشناسان شد اما در کشاکش مذاکرات هسته ای پنج بعلاوه یک با ایران نشان داد آمریکایی ها به هیچ وجه بنای دوستی با هیچ دولت و ملتی جز از زاویه نگاه ارباب رعیتی ندارند و اساسا خوی استعماریشان اصلاح شدنی نیست.
انتشار این سند و ادعای جدید واشنگتن علیه جمهوری اسلامی ایران در حوزه تروریسم موجب شد، کند و کاوی در تاریخ یکصد ساله روابط بین الملل و رفتارهای آمریکا در خصوص کشورهای دور و نزدیک این کشور داشته باشیم. کاوشی که نشان داد واشنگتن ید طولایی در بخش تولید ، صدور و مدیریت تروریسم سازمان یافته درجهان دارد.
با نگاهی به عملکرد دولت آمریکا حداقل از یک قرن پیش تا کنون شاهد آن هستیم که هر زمان اقدامات تروریستی دولت این کشور در سطح جهان افزایش بیشتری می یابد به همان میزان هم فعالیت سازمان ها و موسسات رسمی و وابسته آن (نظامی- سیاسی) برای متهم کردن کشورهای دیگر به حمایت از تروریسم گسترش می یابد.
جهان طی نیم قرن گذشته به دریافت نصیحت های دلسوزانه وایضا پدرانه! وسمت وسو دادن های آمریکا در زمینه های مربوط به دمکراسی و حقوق بشر عادت کرده بود که طی چند سال گذشته مبارزه با تروریسم هم به آن اضافه شده است.
به هر شکل از دیدگاه سیاستگذاران کاخ سفید، واشنگتن پیشروی کشورهای جهان در این چنین مسایلی محسوب می شود در حالیکه به اعتراف بسیاری از تحلیلگران بزرگ اگر آمریکا بخواهد خود را در یک مسئله در صف اول و پیشقراول تمامی کشورهای جهان بداند باید آنرا در سردمداری تروریسم جهانی جستجو کند.
این توصیف جمله ای شعاری یا نشات گرفته از یک رویکرد واکنشی نیست بلکه تحلیلی است که نوام چامسکی تحلیلگر برجسته آمریکایی روز ۲۱ اکتبر سال گذشته در مقاله ای که در پایگاه اینترنتی “انفرمیشن کلیرنگ هاوس” منتشر شد، اعلام نمود.
چامسکی در این مقاله خود به بخش های از تحقیق سازمان اطلاعات روسیه در رابطه با عاملان پشت پرده عملیات تروریستی بزرگ انجام گرفته در جهان که در روزنامه پراودا منتشر شده بود، استناد کرد. تحقیقی که نشان می داد اکثر این اقدامات تروریستی به نحوی به عواملی از آمریکا منتهی می شوند زیرا برای ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور نیز جای سئوال داشت که این حجم بزرگ از عملیات تروریستی توسط چه سازمان یا طرفی ساماندهی وهدایت می شوند که سازمان اطلاعات روسیه نیز به آن پاسخ داد.
شاید به این مسئله نیز به دید موضع گیریهای شرق وغرب ورسوبات باقی مانده از جنگ سرد و تلاش روسیه برای بازگشت به جایگاه قدرت جهانی تفسیر شود اما اگر شماره ۱۴ اکتبر سال گذشته روزنامه نیویورک تایمز را مطالعه کنید به طور حتم خواهید دید که تیتر اول آن به گزارشی اختصاص یافته بود که عملیات تروریستی (موفق وناموفق) سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) بنا به درخواست کاخ سفید را لیست کرده است.
از نکات جالب در این گزاش آن است که در مقدمه آن تاکید شده است این گزارش بنا به درخواست باراک اوباما رئیس جمهور برای مشخص شدن تعداد عملیاتی که با هزینه دولت در کشورهای خارجی انجام گرفته و بررسی دلایل شکست عملیات های ناکام صورت پذیرفته است تا به پویایی چنین اقداماتی در آینده کمک شود!
به هر شکل در هر دوره ای تعدادی از کشورهای یاغی وجود دارند که دولت آمریکا بر خود واجب! می داند تا به جنگ با آنها بپردازد وآنها را مورد سرکوب قرار دهد.
با بررسی اقدامات دولت آمریکا از سومالی درآفریقا تا نیکاراگوئه درآمریکای لاتین واقدامات این کشور در کوبا تا عملیات صورت گرفته در خاورمیانه از افغانستان گرفته تا عراق ، سوریه ، لبنان و در صدر آن عملیات تروریستی انجام گرفته در جمهوری اسلامی ایران چنان حجم بزرگی از اقدامات را به خود اختصاص می دهد که حتی لیست کردن مشخصات این عملیات وتاریخ انجام آن نیز حجم زیادی از زمان را خواهد گرفت.
اما بی تردید تجاوز ناکام به جمهوری اسلامی ایران وزمین گیر شدن متجاوزین درطبس ، حمله تروریستی ۳ جولای ۱۹۸۸ به هواپیمای مسافربری ایرانی که منجر به شهادت ۲۹۰ شهروند غیر نظامی از جمله ۶۶ کودک ونوزاد ، حملات هوایی پهبادهای آمریکایی به تجمع مردم افغانستان ویمن به ویژه به خاک وخون کشیدن عروسی های آنها که بارها ومتعمدانه تکرار شده است واز آن مهمتر جوخه های مرگی که در سال ۱۹۸۱ در کشورهای آمریکای لاتین تاسیس واز سال ۲۰۰۵ در منطقه خاور میانه نیز کلید زده شد وامروز شاهد اوج جنایات آن در عراق وسوریه هستیم ، اقداماتی است که هرگز از اذهان عمومی پاک نخواهد شد.
در اینجا این پرسش مطرح می شود برای کشوری که تنها ۲۳۹ سال از تاریخ حیاتش می گذرد و ۹۳ درصد از این عمر خود یعنی ۲۲۲ سال آنرا در جنگ وتجاوز به کشورهای مختلف در سرتاسر جهان سپری کرده ودوست ودشمن از اقدامات تروریستی اش آگاهی دارند دیگر جایی برای متهم کردن دیگران باقی مانده است؟
در ذیل به طور تیتر وار به شماری از اقدامات تروریستی و به عبارت دیگر تروریسم دولتی آمریکا در یک قرن اخیر که در برگ های تاریخ به ثبت رسیده جهت تنویر اذهان مخاطبان گرامی و یاداوری آنچه شاید کمتر به گوش نسل حاضر رسیده است را مرور می کنیم. بدیهی است که ممکن است برخی از اقدامات آمریکا در قالب اقدام تروریستی مستقیم یا غیر مستقیم به دلایل مختلف در این فهرست از قلم افتاده باشد.
۱۹۰۱ — ورود مستقیم نیروهای آمریکایی به کلمبیا
۱۹۰۲ — حمله به پاناما
۱۹۰۴ — ورود نیروهیا آمریکایی به کره و مغرب
۱۹۰۵ — ورود نیروهای آمریکایی به هندوراس علیه انقلاب این کشور
۱۹۰۵ — حمله به مکزیک (در کمک به دیکتاتور وقت بورویریو دمازبرای سرکوب قیام مردمی این کشور)
۱۹۰۷ — حمله به نیکاراگوا
۱۹۰۷ — ورود نیروهای آمریکایی به دومینیکن برای سرکوب انقلاب این جمهوری
۱۹۰۷ — نیروهای آمریکایی در جنگ میان هندوراس و نیکارگوا مشارکت کردند
۱۹۰۸ — نیروهای آمریکایی در خلال انتخابات پاناما در این کمشور مداخله کردند
۱۹۱۰ — آمریکا نظامیان خود را برای سرکوب کودتا علیه حکومت نیکاراگوا به این کشور گسیل داشت
۱۹۱۱ — ورود نظامیان آمریکایی به هندوراس برای حمایت از کودتا به رهبری مانوئل بونیلا بر ضد رئیس جمهور منتخب میگل داویا
۱۹۱۱ — سرکوب قیام ضد آمریکایی در فیلیپین
۱۹۱۱ — مداخله در چین
۱۹۱۲ — حمله و اشغال کوبا
۱۹۱۲ — حمله به پاناما
۱۹۱۲ — حمله به هندوراس
۱۹۱۲ — ۱۹۳۳ — اشغال نیکاراگوا . از این زمان نیکاراگوا به مستعمره ای برای احتکار شرکت های آمریکایی تبدیل شد. در سال ۱۹۱۴ عهدنامه ای در واشنگتن به امضا رسید که براساس ان ایالات متحده آمریکا اجازه می یافت کانالی را میان دو اقیانوس از طریق خاک نیکاراگوا احداث کند و براساس همین عهدنامه چامرور به عنوان رئیس جمهور نیکارگوا نیز تعیین می شد. علاوه براین عهد نامه موافقت نامه های دیگری هم به امضا رسید که هرچه بیشتر دولت و ملت نیکاگوا را به سوی بردگی بیشتر برای آمریکا هدایت می کرد.
۱۹۱۴ — ۱۹۳۴ — هائیتی. نیروهای آمریکایی پس از وقوع چندین انقلاب در هائیتی وارد این کشور کرد و به مدت ۱۹ سال هائیتی تحت اشغال آمریکا در آمد
۱۹۱۶ — ۱۹۲۴- اشغال جمهوری دومینکن به مدت ۸ سال
۱۹۱۷ — ۱۹۳۳ — اشغال کوبا.
۱۹۱۷ — ۱۹۱۸ — مشارکت در جنگ جهانی اول
۱۹۱۸ — ۱۹۲۲ — مداخله در روسیه
۱۹۱۸ — ۱۹۲۰ — ورود نظامیان آمریکایی به پاناما
۱۹۱۹ — ورود نظامیان آمریکایی به کاستاریکا
۱۹۱۹ — حمله به هندوراس
۱۹۲۰ — حمله به گواتمالا
۱۹۲۱ — حمایت آمریکا از گروههای مسلحی که برای براندازی کارلوس گیریرو تلاش می کردند
۱۹۲۲ — مداخله در ترکیه
۱۹۲۲ — ۱۹۲۷ — ورود نظامیان آمریکایی به چین
۱۹۲۴ — ۱۹۲۵ — حمله به هندوراس
۱۹۲۵ — حمله به پاناما
۱۹۲۶ — حمله به نیکاراگوا
۱۹۲۷ — ۱۹۳۴ — آمریکا چین را به اشغال در آورد
۱۹۳۲ — حمله به السالوادور
۱۹۳۷ — حمله به نیکاراگوا
۱۹۴۷ — ۱۹۴۹ — حمله به یونان
۱۹۴۸ — ۱۹۵۳ — حمله به فیلیپین
۱۹۵۰ — حمله به پورتریکو
۱۹۵۰ — ۱۹۵۳ — حمله به کره
۱۹۵۸ — لبنان
۱۹۵۸ — جنگ با پاناما
۱۹۵۹ — نظامیان آمریکایی وارد لائوس شدند
۱۹۵۹ — حمله به هائیتی
۱۹۶۰ — عملیات نظامی آمریکا در اکوادور
۱۹۶۰ — حمله به پاناما
۱۹۶۵ — ۱۹۷۳ — تجاوز خونین به ویتنام
۱۹۶۶ — حمله به گواتمالا
۱۹۶۶ — حمایت نظامی از اندونزی علیه فیلیپین
۱۹۷۱ — ۱۹۷۳ — بمباران لائوس
۱۹۷۲ — حمله به نیکاراگوا
۱۹۸۰ — عملیات نظامی علیه ایران در طبس موسوم به پنجه عقاب که باشکست مواجه شد
۱۹۸۳ — دخالت نظامی در گرینادا
۱۹۸۶ — حمله به لیبی و بمباران طرابلس و بنغازی
۱۹۸۸ — حمله آمریکا به هندوراس
۱۹۸۸ — حمله به هواپیمای مسافربری ایرانی و قتل عام تمامی ۲۹۰ نفر سرنشین این هواپیما
۱۹۸۹ — نظامیان آمریکایی ناآرامی ها در جزایر ویرجین را سرکوب کردند
۱۹۹۱ — عملیات نظامی گسترده در عراق (جنگ اول خلیج فارس)
۱۹۹۲ — ۱۹۹۴ — اشغال سومالی و انجام خشونت بسیار مفرط علیه شهروندان این کشور
۱۹۹۸ — حمله به سودان . هواپیماهای آمریکایی به بهانه تولید گاز اعصاب یکی از کارخهانه های ساخت دارو را بمباران کردند
۱۹۹۹ — آمریکا با پوشش ناتو جنگی را علیه یوگسلاوی براه انداخت. بمباران این کشور ۷۸ روز به طول انجامید و یوگسلاوی از هم فروپاشید
۲۰۰۱ — حمله و اشغال افغانستان به بهانه تعقیب گروه القاعده
۲۰۰۳ — حمله و اشغال عراق بدون مجوز سازمان ملل

۲۰۱۱ — حمله به لیبی پس از پیروزی انقلاب این کشور و سرنگونی دیکتاتور قذافی
۲۰۱۱ — حمایت از گروههای مسلح تروریستی در سوریه با هدف براندازی نظام منتخب ملت سوریه
۲۰۱۱ — اعلام حمایت از رژیم آل خلیفه درسرکوب قیام مردمی این کشور
۲۰۱۵ — اعلام پشتیبانی از آل سعود در جنگ این کشور علیه انقلاب ملت یمن


عکس یادگاری سرباز آمریکایی با سلاحهای کشتار جمعی!
سخنگوی رسمی نیروهای اشغالگر در عراق میگوید: نیروهای چند ملیتی پس از شکست صدام به ادارات دولتی و قصرها رفتند و در آنجا مقادیر هنگفتی پول و طلا و جواهرات پیدا کردند.
حقایق سالهای پس از حادثه 11 سپتامبر و لشکرکشی آمریکا به عراق حاوی ناگفتهها و ناشنیدههایی است که دل وذهن هر انسانی را مشغول به خود میدارد.
ارتشی که با ادعای کشف "سلاحهای کشتار جمعی" و ایجاد دموکراسی وارد عراق شد زیر پوشش چتر رسانهای دست به قتل و غارت و کشتار زد تا در پرونده خود فصلی دیگر از دروغ و تزویر و جنایت را ثبت کند.
پس از اشغال عراق توسط آمریکاییها صندوق ذخیره ارزی عراق که 20 میلیارد و 200 میلیون دلار موجودی داشت، در اختیار «پل برمر» حاکم نظامی عراق قرار گرفت.
بر اساس برنامه ای که از شبکه فاکس نیوز پخش میشد وی 7 میلیارد دلار از این پول را در قالب برنامه نفت در برابر غذا، صرف کرد و 11 میلیارد و 300 میلیون از آن را به گروههای عراقی حامی اشغالگران (به عنوان حقالسکوت) واگذار کرد.
«کلنل چارلز کرون» سخنگوی رسمی نیروهای اشغالگر در عراق میگوید: نیروهای چند ملیتی پس از شکست صدام به ادارات دولتی و قصرها رفتند و در آنجا مقادیر هنگفتی پول و طلا و جواهرات پیدا کردند که هنوز سرنوشت آن ها مشخص نیست.
برهمین اساس کاربران شبکههای اجتماعی تصویری از یک سرباز ارتش آمریکا منتشر کردند که در بین شمشهای طلای بار زده شده در یک کامیون نشسته است.
در زیر این تصویر نوشته شده "عکس یادگاری سرباز آمریکایی با یک نمونه از سلاحهای کشتار جمعی!" که طعنهای به بهانه آمریکا برای حضور در عراق و خلع سلاح رژیم این کشور از سلاحهای کشتار جمعی و مبارزه با تروریسم دارد.

بخش دیگری از چپاول اموال عمومی عراق توسط آمریکایی ها، بلوکه کردن صدها میلیار دلار طلا بود که دولت عراق در بانک های سوییس به امانت گذاشته بود، پس از نابود کردن اسناد واگذاری در حمله به ادارات دولتی عراق، سرنوشت این دارایی ها در ابهام است.


به مجمع عمومی سازمان ملل و سازمان های بین المللی
در ارسال پاسخ به نهاد های بین المللی که مدعی حقوق بشر است هر کشور وهر نهاد بین المللی اول باید از رژیم جعلی صهیونیستی شروع کنند که شصت سال است سابقه همه نوع جنایتها انجام داده است و تهدیدی برای جهان است و تاکنون به هیچ یک از قطعنامه های سازمان بین الملل پایبند نبوده و رعایت نکرده و زیر پا گذاشته .
دوم سوریه که بیش از سی و هشت ماه است دولتهای تروریستی و دولتهای زورگو مانند امریکا ،عربستان سعودی، ترکیه ،قطر،انگلیس ،فرانسه ،اردن همه نوع جنایت علیه مردم سوریه و عراق و لبنان و … انجام داده اند و همچنان ادامه میدهند و نهادهای بین المللی هم شریک جرم اینها است .
۱: سر بریدن
۲: تجاوز به دختران و زنان
۳: اواره کردن مردم بی گناه سوریه و عراق
۴:استفاده از سلاحهای شیمیایی در چندین مورد
۵:کشتن بیرحمانه انسانهای بیگناه
۶: توحش و اقدام به انواع جنایات ضد بشری مثل ادم خواری و تیکه تیکه کردن اعضای بدن انسانها
۷: توهین به مقدسات و انهدام حرم و مکانهای مقدس و متبرکه
۸: بد نام کردن دین اسلام که هر جنایاتی انجام میدهند به نام اسلام از قبیل تجاوز و سربریدن
ایا اینها جزء نقض حقوق بشر نمی شود کدام نهادها به این کشورها مجوز داده که سلاح در اختیار تروریستها بگذارد.
درقوانین بین المللی همچنین مجوز نیست و نداریم که دولتها به تروریستها مجوز سلاحهای شیمیایی و … بدهند .
کشور آمریکا ادعای حقوق بشر می کند آیا به چه مجوز ازآن سردنیا لشکرکشی می کند به نقاط مختلف همانند افغانستان ، عراق ، یمن ، پاکستان ، اکراین ، کره شمالی و …
امریکا چه کاره است که به دیگر کشورها دخالت کند و کره شمالی و سایر کشور ها حق دارند جواب امریکا را بدهند .
از ان سر دنیا امده جلو کره شمالی و سایر کشورها مانور نظامی میدهد و قدرت نمایی میکند
امریکا و غربیها بدانند زمان زورگویی و غلدری تمام شده است



غربی ها چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
کشورهای غربی که ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟

: کشورهای غربی طوطی وار دروغ های خود را درباره عملیات ارتش سوریه تکرار می کنند.


که غربیها چگونه می توانند با تروریستها بجنگند در حالی که از آنها به عنوان یک منبع اطلاعاتی استفاده می کنند.

دولتهای این کشورهای غربی با تروریستها ارتباط دارند.

چرا تروریستها حلب را با سلاح شیمیایی هدف گرفتند؟
سیاست دوگانه آمریکا باعث شد پدرجد تکفیریها عضو شورای حقوق بشر شود. بسیار خندهآور است! حامیان اصلی تروریستها امروز در نقش مدافع حقوق بشر ظاهر میشوند! این طنز تلخ در عین حال دل آزادمردان را به درد میآورد.
درپاسخ به اشتون کارتربی شخصیت وزیردفاع آمریکا جنایتکارشماره یک درخاورمیانه وجهان.
درپاسخ به مقامات آمریکایی
آمریکایی ها چگونه می خواهد با دوستان بجنگند؟
آمریکایی ها که تروریست های حمایت می کنند ودوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟
که آمریکایی ها چگونه می توانند با تروریست ها بجنگند درحالی که ازآنها به عنوان یک منبع اطلاعات استفاده می کنند. دولتمران آمریکایی با تروریست ها ارتباط دارند.
آمریکایی ها خودشان تروریست هستند چگونه می خواهند با دوستان خودشان بجنگند.
دوستان آمریکا حامی تروریسم وداعش هستند.

سکوت، کوتاهی، ناتوانی عامل اصلی جنایت، خیانت های وتجاوزهای عربستان سعودی است.
امریکا شریک جنایات عربستان سعودی است.
آمریکا عامل جنگ در افغانستان است.
آمریکا عامل جنگ در عراق است.
آمریکا عامل جنگ در نوارغزه است.
آمریکا عامل جنگ در لبنان است.
آمریکا عامل جنگ در فلسطین است
آمریکا عامل جنگ در سوریه است
آمریکا عامل جنگ در لیبی است.
آمریکا عامل جنگ در پاکستان است
آمریکا عامل جنگ در یمن است
آمریکا عامل جنگ در منطقه خاورمیانه است.
آمریکا عامل جنگ در جهان است.
القاعده و بنلادن نتیجه اقدامات آمریکائی ها هستند
القاعده و بنلادن نتیجه اقدامات آمریکائی ها هستند
تروریسم نتیجه اقدامات آمریکائی ها هستند.
داعش نتیجه اقدامات آمریکائی ها هستند.
جبهه النصره نتیجه آمریکائی ها هستند.
تروریست های سوریه نتیجه اقدامات آمریکائی ها هستند.
تروریست های داعش درسوریه وعراق نتیجه اقدامات آمریکائی ها هستند.
مخالفان سوریه نتیجه اقدامات آمریکایی ها هستند.
تکفیری ها نتیجه اقدامات آمریکائی ها هستند.
گروهک تروریستی منافقین نتیجه اقدامات آمریکائی ها هستند.
گروه های تروریستی درمنطقه خاورمیانه وجهان نتیجه اقدامات آمریکائی ها هستند.
جنایات رژیم صهیونیستی نتیجه اقدامات آمریکائی ها هستند.
جنایات عربستان سعودی نتیجه اقدامات آمریکائی ها هستند.

جنایت ها، خیانت های وتجاوزهای آمریکا وهم پیمانانش درسوریه، عراق، یمن، افغانستان، پاکستان ومنطقه خاورمیانه به خاطرسکوت، کوتاهی، ناتوانی، بی نظمی، بی عدالتی وخیانت های به اصطلاح کشورهای اسلامی و به ویژه سازمان های به اصلاح بین المللی هستند.
حمله پهپادهای آمریکایی در شمال غربی پاکستان دو کشته بر جای گذاشت

شبکه پرس تی وی اعلام کرد در حمله پهپادهای آمریکایی به منطقه شمال غربی پاکستان، دو نفر کشته شدند.

چگونه عفو بین الملل بعد از چند سال تحریم ها نقض حقوق بشردرک کرده است.
آمریکا وغرب بیش از10 سال است ایران تحریم کرده است جزء نقض حقوق بشرمحسوب نمی شود و عفو بین الملل تاکنون خفه خون گرفتن! ولی عربستان سعودی جنایتکارقطرتحریم کرده است صدای عفو بین الملل را درآورد.
آمریکا وغرب به جای کمک به سوریه / کمک به تروریست های سوریه کرده است.
آمریکا وغرب درمدت 7 سال است سوریه را تحریم کرده است عفوبین الملل تاکنون خفه خون گرفتن!
عملکرد نهاد های بین المللی خلاف قوانین بین المللی است.
ادعای فرمانده تروریست های سوریه : آمریکا به ما سلاح می دهد.
آمریکا وغرب به جای کمک به سوریه، دمشق را تحریم کرده است.

عربستان سعودی عامل اصلی حادثه تروریستی تهران مسئول است وباید پاسخکو باشد.
ایران باید پاسخ دندان شکنی به عربستان سعودی بدهد.
عربستان تروریست به ایران می فرستد؟
دخالت عربستان به ایران عبور خطوط قرمز است.
عربستان شریک تروریسم وداعش است.
رژیم جنایتکارآل سعود یک جنایتکارجنگی است.
آل سعود وداعش یک هدف را دنبال می کنند.
مبارزه با آل سعود، دفاع ازاسلام است.
آل سعود علت جنایات جنگی درمنطقه خاورمیانه باید محاکمه شود.
آل سعود پای خود را ازگلیمش درازترکرد.
ازآمریکا وآل سعود انتقام می گیریم.
پول مکه خرج تروریسم می شود.
پول مکه خرج داعش می شود.
ارتباط عربستان با تروریسم آشکاراست.
ارتباط عربستان با داعش آشکاراست.
جنگ عراق،یمن سوریه، لبنان، غزه، افغانستان، پاکستان ویمن و... با پول عربستان تامین می شود.
عربستان مرتکب جنایت جنگی درمنطقه خاورمیانه شده است وباید مجازات شود.
عربستان فرقی با داعش ودیگرگروه های تروریستی ندارد.
عربستان ازتکفیری ها بدتراست.
مردم ایران جنایات عربستان را فراموش نمی کنند.
دربرابراشغالگری عربستان سکوت نمی کنیم.
رژیم جنایتکارآل سعود مررج اسلام آمریکایی است.
آمریکا وعربستان همچنان حامی تروریسم وداعش هستند.
آمریکا ثابت کرد که حامی تروریسم وداعش است.
عربستان ثابت کرد که حامی تروریسم وداعش است.
آمریکا وعربستان به داعش سلاح می دهند و به آموزش نیروهای آنها کمک می کنند.
رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد بی شرمانه خفه خون گرفت! ازتجاوزآمریکا وعربستان حمایت می کند.


به عنوان بزرگترین دارنده مخازن گاز جهان در صادرات گاز سهم یک درصدی در جهان داریم اما در واردات سنگ پا و خلال دندان و لوازم آرایشی رکورددار جهان هستیم! آقای رئیسجمهور برجام قرار بود این دستاوردها را داشته باشد؟ آیا مجلس قصد ندارد دلیل این دستاورد درخشان برجامی را از آقای زنگنه بپرسد؟!

وای به روزی که خامنه ای حکم جهادم دهد .ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد.عربستان وارباب اوامریکا وملیجک انها اسراییل سیلی محکمی نیاز دارندتابفهمند که با دم شیر نباید بازی کرد.


آمریکایی با وقاحت تمام ایران را تحریم و در سوریه و یمن جنایت میکنند آمریکا وقیحانه ایران را طرفدار تروریسم معرفی میکند و خودشان در یمن بمب خوشهای به عربستان میدهند. آمریکاییها در سوریه و یمن و دیگر کشورها جنایت میکنند و خودشان تربیت کننده و به وجود آورنده داعش و تروریستها هستند. همانطور که رهبری انقلاب فرمودند نتیجه این انتخابات برای ما فرقی نمیکند و مهم عملکرد آمریکاست. امروز آمریکاییها در کشور خودشان گرفتار مشکلات اقتصادی و اخلاقی هستند.



دولتمردان آمریکای با دستورحمله به عراق ولیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند. دولتمردان انگلیسی با دستورحمله به عراق ولیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند. 11 کشورعربی مثل رژیم کودک کش صهیونیستی مرتکب جنایات جنگی دریمن شده اند. جنگ نوارغزه،فلسطین،لبنان،سوریه،عراق،یمن وافغانستان با پول 11 کشورعربی تامین می شود. 11 کشورعربی آبروی اسلام برده است.

آمریکا وانگلیس به علت جنایات جنگی درعراق،سوریه،لیبی،افغانستان ویمن باید محاکمه شوند. دادگاه جنایی بین المللی باید با اقدامات آمریکا وانگلیس درسوریه، عراق ویمن و... مقابله کند.
ملت ما نمی گذارند لانه جاسوسی دوم در ایران تاسیس شود اجازه تاسیس دفتر اتحادیه اروپا در ایران را نخواهیم داد . اگر اوایل انقلاب دانشجویان پیرو خط امام لانه جاسوسی را تسخیر کردند امروز مردم ایران نمی گذارند لانه جاسوسی دوم در ایران تأسیس شود . اخیراً بیانیهای با مفاد نبود انتخابات آزاد در ایران ، رعایت نشدن حقوق افراد ، محدود شدن فعالیت های موشکی ، حمایت نکردن از مقاومت صادر شده که نشان دهنده بی حرمتی و توهین به ملت ایران است . ایجاد اختلاف و دشمنی بین مسلمانان و حمایت از تروریسم از جمله اهداف شوم استکبار جهانی است .
آمریکا جنایتکارشماره یک جهان درمدت 300 سال به 70 کشور درجهان حمله نظامی کرده است.
حامیان اصلی داعش مانند آمریکا و انگلیس باید عراق را بازسازی کنند.


حوادث یمن برگ دیگری درکارنامه سیاه وننگین آمریکا ،انگلیس ،فرانسه ، عربستان سعودی ،اسرائیل،امارات ومصر است. سازمان های بین المللی عروسک خیمه شب بازی آمریکا وهم پیمانانش است. سازمان های بین المللی توانایی مقابله با جنایات آمریکا وهم پیمانانش را ندارند. جنایتکاران آمریکا وهم پیمانانش باید به میزمحاکمه کشیده شوند. دادگاه بین المللی باید با جنایات جنگی آمریکا وهم پیمانانش برخورد کند.اقدامات آمریکا وهم پیمانانش جنایت جنگی است. مدعیان دروغین حقوق بشراز رژیم صهیونیستی حمایت کرده. وبه آنها جایزه 250 میلیون دلاری می دهند.باید به حامیان تروریسم رسیدگی شود.کشورهای که دم ازحقوق بشرمی زنند چرا درمقابل این جنایات آل سعود و رژیم صهیونیستی داعش و جبهه النصره و مخالفان سوری وارتش آزاد و القاعده سکوت کرده ند. کشورهای غربی به اسم اسلام درحق مسلمانان جنایت می کنند. اسرائیل درغزه ازگازفسفراستفاده کرد. با سکوت سایه نهاد های بین المللی و دستورآمریکا جنایتکارصورت می گیرد. داعش 300 اسیر عراقی را اعدام کرد/ مدعیان مبارزه با داعش کجا هستند. داعش جسد دختران کرد را به تمایش کذاشت / مدعیان مبارزه با داعش کجا هستند.





آیا درسازمان های بین المللی کسی نیست که باراک اوباما جنایتکار رئیس جمهور آمریکا بگوید اگر دخالت نظامی روسیه در اواکراین مورد پسند شما نیست وپس چرا مشابه همین اقدام را بدون هیچگونه مجوز قانونی بارها در دیگرکشورهای جهان مرتکب شدهدید


صهیونیستها آخر پدر سوختههای دنیا هستند خودشان داعش را بوجود آورده، مسلح کرده و به جان مردم مسلمان منطقه انداختهاند و هنوز معالجه مجروحان آنها را برعهده دارند از این طرف برای فریب افکار عمومی خود را ضد داعش معرفی میکنند و همراه دیگر همپالگیهایشان در تظاهرات پاریس شرکت میکنند.

صهیونیستها آخر پدر سوختههای دنیا هستند خودشان داعش را بوجود آورده، مسلح کرده و به جان مردم مسلمان منطقه انداختهاند و هنوز معالجه مجروحان آنها را برعهده دارند از این طرف برای فریب افکار عمومی خود را ضد داعش معرفی میکنند و همراه دیگر همپالگیهایشان در تظاهرات پاریس شرکت میکنند. حامیان تروریسم مانند آمریکا وهم پیمانانش نماینده مسلمانان نیستند دولت های کشورهای غربی نماینده تمام تروریست ها تکفیری ها هستند


چطورمی توان به رژیم صعیونیستی که لااقل ۲۰۰ کلاهک هسته ای دارد و اجازه داد مدعی جهان عاری از سلاح هسته ای و برنامه هسته ای ایران باشد؟ علاوه بر آنکه سلاحهای کشتار جمعی رژیم صهیونیستی باید تحت نظارت جامعه بینالمللی نابود شود و منطقه خاورمیانه اسلامی عاری از سلاحهای کشتار جمعی اداره شود کلیه قطعنامههای شورای امنیت علیه اسرائیل غاصب باید مو به مو اجرایی شود. در ضمن برای تحقق این امر خطیر پیشنهاد میشود در جهت سلامت نفوس انسانی در جامعه بشری امتیاز حق وتوی جمهوری اسلامی ایران که قطعاً به ندرت از آن استفاده خواهد شد توسط سازمان ملل متحد و افکار عمومی جامعه بشری طی یک همهپرسی جهانی به رسمیت شناخته شود.

با اسرائیل دشمن هستیم آنها به رسیمیت نمی شناسیم. اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود رژیم کودک کش صهیونیستی عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی است. بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی است. رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی است. رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی است. آمریکا عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی است. انگلیس عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی است. فرانسه عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی است. آلمان عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی است. عربستان سعودی عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی است. کشورهای اروپایی عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی هستند. مدعیان حقوق بشر عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی هستند. تمام سازمان های بین المللی عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی هستند.



درپاسخ به موشه یعلون نجس وحشی وزیرجنگ سابق رژیم جعلی صهیونیستی جنایت کارشماره یک درمنطقه! شما تروریسم را به وجود آوردید. شما داعش را به وجود آوردید. شما القاعده را به وجود آوردید. شما طالبان را به وجود آوردید. شما مخالفان سوری را به وجود آوردید. شما شورشیان را به وجود آوردید. شما ارتش آزاد سوریه را به وجود آوردید. شما ترویست های سوریه را به وجود آوردید. شما گروه های تروریستی را به وجود آوردید. شما منافقین تروریست را به وجود آوردید. شما جنگ را درعراق به وجود آوردید. شما جنگ را درافغانستان به وجود آوردید. شما جنگ را درسوریه به وجود آوردید. شما جنگ را درلیبی به وجود آوردید شما جنگ را درنوارغزه به وجود آوردید. شما جنگ را درفلسطین به وجود آوردید. شما جنگ را دریمن به وجود آوردید..



سازمان های مدعی حقوق بشرتاکنون خفه خون گرفته اند. متهم کردن ایران توسط برخی کشورهای درواقع سرپوش گذاشتن به جنایت ها،خیانت های وتجاوزهای خودشان است. این درحالی است که نتانیاهو عامل اصلی کشتار۲۹۰۰ شهروند فلسطینی، زحمی شدن بیش از۱۹ هزارنفر دیگر وتخریب بیش از۳۲ هزارباب منزل درجریان جنگ غزه است که این اقدامات ازنظرقوانین بین المللی جنایت جنگی به شمارمی رود. کشتارمردم نوارغزه با کدام حقوق بین المللی سازگاراست. اقدام رژیم کودک کش صهیونیستی نوارغزه خلاف اصول انسانی است. سکوت نهاد های بین المللی درمورد نوارغزه حمایت ازجنایتکاران است. سکوت درقبال رژیم صهیونیست ها خیانت است. صهیونیست ها سگ دست نشانده آمریکا وانگلیس وفرانسه وآلمان است. دست رژیم کودک کش صهیونسیت ها وآمریکا وهم پیمانانش دریک کاسه است. رژیم صهیونیستی همان جنایاتی را می کند. که داعش مرتکب می شود. رژیم صهیونیستی مانند آمریکا جنایتکار به هیچ انسانی پایبند نیست. تجاوز رژیم کودک کش به فلسطین براساس هیچ رژیم حقوقی قابل پذیرش نیست. اسرائیلی ها بدترازنازی جنایت می کند. گروه های تروریستی درخاورمیانه برای حفظ اسرائیل ایجاد شده اند.


دشمن درجه یک دین اسلام؛قرآن،مسلمانان وبشریت مانند ترکیه جنایتکارشماره یک برای کمک به دشمنان درجه یک دین اسلام؛قرآن،مسلمانان وبشریت وارد فلسطین اشغالی شدند. هواپیماهای آتش نشان ترکیه وارد فلسطین اشغالی شدند هواپیماهای آتش نشان ترکیه برای خاموش کردن مناطق آتش گرفته در فلسطین اشغالی وارد این منطقه شدند.


جان کرن شیطان بزرگ ونتانیاهو روح شیطان است بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد و باراک اوباما رئیس جمهورآمریکا عامل جنگ درسوریه و ناآرامی خاورمیانه است آمریکایی ها مثل سگ از کره شمالی می ترسد رژیم صهیونیستی مثل سگ از حزب الله می ترسد

پاسخ ما به صهیونیستها مستقیم، کوبنده و خارج از مزارع شبعا خواهد بود. پاسخ ما به صهیونیستها مستقیم، کوبنده و خارج از مزارع شبعا خواهد بود.

صهیونیستها آخر پدر سوختههای دنیا هستند خودشان داعش را بوجود آورده، مسلح کرده و به جان مردم مسلمان منطقه انداختهاند و هنوز معالجه مجروحان آنها را برعهده دارند از این طرف برای فریب افکار عمومی خود را ضد داعش معرفی میکنند و همراه دیگر همپالگیهایشان در تظاهرات پاریس شرکت میکنند. حامیان تروریسم مانند آمریکا وهم پیمانانش نماینده مسلمانان نیستند دولت های کشورهای غربی نماینده تمام تروریست ها تکفیری ها هستند


اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود رژیم کودک کش صهیونیستی عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی است. بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی است. رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی است. رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی است. آمریکا عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی است. انگلیس عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی است. فرانسه عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی است. آلمان عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی است. عربستان سعودی عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی است. کشورهای اروپایی عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی هستند. مدعیان حقوق بشر عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی هستند. تمام سازمان های بین المللی عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی هستند.


درپاسخ به موشه یعلون نجس وحشی وزیرجنگ سابق رژیم جعلی صهیونیستی جنایت کارشماره یک درمنطقه! شما تروریسم را به وجود آوردید. شما داعش را به وجود آوردید. شما القاعده را به وجود آوردید. شما طالبان را به وجود آوردید. شما مخالفان سوری را به وجود آوردید. شما شورشیان را به وجود آوردید. شما ارتش آزاد سوریه را به وجود آوردید. شما ترویست های سوریه را به وجود آوردید. شما گروه های تروریستی را به وجود آوردید. شما منافقین تروریست را به وجود آوردید. شما جنگ را درعراق به وجود آوردید. شما جنگ را درافغانستان به وجود آوردید. شما جنگ را درسوریه به وجود آوردید. شما جنگ را درلیبی به وجود آوردید شما جنگ را درنوارغزه به وجود آوردید. شما جنگ را درفلسطین به وجود آوردید. شما جنگ را دریمن به وجود آوردید..

سازمان های مدعی حقوق بشرتاکنون خفه خون گرفته اند. متهم کردن ایران توسط برخی کشورهای درواقع سرپوش گذاشتن به جنایت ها،خیانت های وتجاوزهای خودشان است. این درحالی است که نتانیاهو عامل اصلی کشتار۲۹۰۰ شهروند فلسطینی، زحمی شدن بیش از۱۹ هزارنفر دیگر وتخریب بیش از۳۲ هزارباب منزل درجریان جنگ غزه است که این اقدامات ازنظرقوانین بین المللی جنایت جنگی به شمارمی رود. کشتارمردم نوارغزه با کدام حقوق بین المللی سازگاراست. اقدام رژیم کودک کش صهیونیستی نوارغزه خلاف اصول انسانی است. سکوت نهاد های بین المللی درمورد نوارغزه حمایت ازجنایتکاران است. سکوت درقبال رژیم صهیونیست ها خیانت است. صهیونیست ها سگ دست نشانده آمریکا وانگلیس وفرانسه وآلمان است. دست رژیم کودک کش صهیونسیت ها وآمریکا وهم پیمانانش دریک کاسه است. رژیم صهیونیستی همان جنایاتی را می کند. که داعش مرتکب می شود. رژیم صهیونیستی مانند آمریکا جنایتکار به هیچ انسانی پایبند نیست. تجاوز رژیم کودک کش به فلسطین براساس هیچ رژیم حقوقی قابل پذیرش نیست. اسرائیلی ها بدترازنازی جنایت می کند. گروه های تروریستی درخاورمیانه برای حفظ اسرائیل ایجاد شده اند.

پاسخ ما به صهیونیستها مستقیم، کوبنده و خارج از مزارع شبعا خواهد بود. پاسخ ما به صهیونیستها مستقیم، کوبنده و خارج از مزارع شبعا خواهد بود.

دشمن درجه یک دین اسلام؛قرآن،مسلمانان وبشریت مانند ترکیه جنایتکارشماره یک برای کمک به دشمنان درجه یک دین اسلام؛قرآن،مسلمانان وبشریت وارد فلسطین اشغالی شدند. هواپیماهای آتش نشان ترکیه وارد فلسطین اشغالی شدند هواپیماهای آتش نشان ترکیه برای خاموش کردن مناطق آتش گرفته در فلسطین اشغالی وارد این منطقه شدند.



جان کرن شیطان بزرگ ونتانیاهو روح شیطان است بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد و باراک اوباما رئیس جمهورآمریکا عامل جنگ درسوریه و ناآرامی خاورمیانه است آمریکایی ها مثل سگ از کره شمالی می ترسد رژیم صهیونیستی مثل سگ از حزب الله می ترسد

وزیرجنگ رژیم کودک کش صهیونیستی وداعش یک هدف را دنبال می کنند.
هم لیبرمن غلط می کند هم نتانیاهو!

وزیرجنگ رژیم کودک کش صهیونیستی وداعش یک هدف را دنبال می کنند.
هم لیبرمن غلط می کند هم نتانیاهو!
بحران سوریه برکناری لیبرمن است.
بحران سوریه برکناری نتانیاهو است.
بحران سوریه برکناری اردوغان است.
سلاح های داعش درعراق ساخت صهیونیست ها است.


درپاسخ به لیبرمن نجس وحشی وزیرجنگ رژیم جعلی صهیونیستی جنایت کارشماره یک درمنطقه! شما تروریسم را به وجود آوردید. شما داعش را به وجود آوردید. شما القاعده را به وجود آوردید. شما طالبان را به وجود آوردید. شما مخالفان سوری را به وجود آوردید. شما شورشیان را به وجود آوردید. شما ارتش آزاد سوریه را به وجود آوردید. شما ترویست های سوریه را به وجود آوردید. شما گروه های تروریستی را به وجود آوردید. شما منافقین تروریست را به وجود آوردید. شما جنگ را درعراق به وجود آوردید. شما جنگ را درافغانستان به وجود آوردید. شما جنگ را درسوریه به وجود آوردید. شما جنگ را درلیبی به وجود آوردید شما جنگ را درنوارغزه به وجود آوردید. شما جنگ را درفلسطین به وجود آوردید. شما جنگ را دریمن به وجود آوردید..

چرا اسرائیل عناصر القاعدۀ سوریه را درمان می کند؟ چرا اسرائیل عناصر القاعدۀ سوریه را درمان می کند؟


چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / باراک اوباما،آمریکا بزرگترین قاتل مسلمانان درجهان است و بزرگترین تامین سلاح برای تروریست هاست.. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / جان کری. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / بان کی مون، تمام سازمان های بین المللی مقصر اصلی جنایات حامیان تروریست هاست.. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / دیوید کامرون، انگلیس بزرگترین تایمن تروریست وسلاح درمنطقه خاورمیانه است. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / فیلیپ هاموند. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / اولاند، فرانسه بزرگترین تامین تروریست وسلاح برای تروریست هاست. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / رجب طیب اردوغان، ترکیه ، بزرگترین قاتل مسلمانان درمنطقه خاورمیانه است و بزرگترین تامین وتروریست و سلاح برای تروریست هاست.. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / احمد داود اوغلو. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / ملک سلمان،عربستان سعودی یکی ازحامی اصلی مالی تمام تروریست هاست.. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ /عادل الجبیر. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / امیرقطر، قطریکی ازحامی اصلی مالی تمام تروریست هاست. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / نتانیاهو، رژیم کودک کش.


اجازه کنگره آمریکا دست رژیم کودک کش صهیونیستی است.
اجازه اوباما وحشی دست نتانیاهو حشی است.
درحال حاضربا چالش های کنگره آمریکا، رژیم صهیونیستی وداعس روبرو هستیم.

نتانیاهوسگ هارکنگره آمریکا درمنطقه است.
نتانیاهو سگ وحشی اوباما درمنطقه است.
اسرائیل را با خاک یکسان می کنیم.


هشدار رزمنده درباره خطرات سلاح های هسته ای رژیم صهیونیستی.
رژیم صهیونیستی ۱۱۵ سلاح هسته ای دارد.
کوتاهی وسکوت مذاکره کنندگان با آمریکا جنایتکارشماره یک درمورد، تسلیحات هسته ای رژیم صهیونیستی نگران کننده است
رژیم صهیونیستی و برنامه مخفیانه تسلیحات هسته ای این رژیم؛ تهدیدی برای صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی است.
چرا کنگره آمریکا جنایتکارشماره یک درمورد، تسلیحات هسته ای رژیم صهیونیستی نگران کننده است خفه خون گرفتن.
رژیم صهیونیستی و برنامه مخفیانه تسلیحات هسته ای این رژیم؛ تهدیدی برای صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی است.



تروریستهای حلب خواستار پنج روز آتش بس فوری شدند

آتش بس با تروریست های حلب غیرقانونی است.


حامیان اصلی تکفیری ها مانند آمریکا،عربستان سعودی،قطر،ترکیه و رژیم صهیونیستی انتقام شکست در موصل را از زائران اربعین گرفتند.

حامیان اصلی تکفیری ها مانند آمریکا،عربستان سعودی،قطر،ترکیه و رژیم صهیونیستی انتقام شکست در موصل را از زائران اربعین گرفتند.

لیست حامیان بینالمللی داعش افشا شد یک پایگاه غربی، در تازهترین گزارش افشاگرانه خود فهرستی از حامیان بینالمللی گروه تروریستی داعش منتشر کرد. عربستان، ترکیه، قطر، رژیم صهیونیستی، انگلیس، فرانسه و آمریکا از داعش حمایت و پشتیبانی میکنند.

عربستان، ترکیه، قطر، رژیم صهیونیستی، انگلیس، فرانسه و آمریکا درمدت 6 سال است با مجوز رسمی سازمان ملل وشورای امنیت سازمان ملل از داعش حمایت و پشتیبانی می کنند عربستان، ترکیه، قطر، رژیم صهیونیستی، انگلیس، فرانسه و آمریکا درمدت 6 سال است با مجوز رسمی سازمان ملل وشورای امنیت سازمان ملل از داعش حمایت و پشتیبانی می کنند

ناظران بین المللی در مرز ترکیه مستقر شوند. ترکیه اصلی ترین تامین کنندۀ سلاح داعش است. ترکیه در حال جذب تروریست ها است. اسناد حمایت ترکیه از تروریست ها در سوریه + ویدیو توطئه ترکیه و عربستان شکست خورده است. مرزهای ترکیه بسته شود.

حامیان اصلی تکفیری ها مانند آمریکا،عربستان سعودی،قطر،ترکیه و رژیم صهیونیستی انتقام شکست در موصل را از زائران اربعین گرفتند. حامیان اصلی تکفیری ها مانند آمریکا،عربستان سعودی،قطر،ترکیه و رژیم صهیونیستی انتقام شکست در موصل را از زائران اربعین گرفتند.

بیشتر عناصر «داعش» از اروپا هستند ازطریق ترکیه وارد سوریه وعراق می شوند. بیشتر عناصر «داعش» از اروپا هستند ازطریق ترکیه وارد سوریه وعراق می شوند.


درخصوص رجب طیب اردوغان باید گفت ایشان از سلامت روانی برای اداره کشور برخوردار نیست واز سال ۲۰۱۱ درسیاست خارجی تابامسال ترکیه را بطرف یگ پرتگاه سیاسی هدایت کرده دراین بین کشورهای ایران وروسیه مواظب این چاقوکش استانبول باشند چون طرف کاملا مصداق ازان طرف رونده ازاین طرف مونده است ومظهر حماقت بوده ودرارتباط باسیاست خاورمیانه اردوغان یک جانور سیاسی است که حتی متحدین دیروز او انرا قبول ندارند در تحلیل نهایی اردوغان یک لمپن سیاسی است واعتمادی باونیست

آمریکا جنایتکارشماره یک تامین کننده اصلی تسلیحات تروریست ها انگلیس جنایتکارشماره یک تامین کننده اصلی تسلیحات تروریست ها فرانسه جنایتکارشماره یک تامین کننده اصلی تسلیحات تروریست ها عربستان جنایتکارشماره یک تامین کننده اصلی تسلیحات تروریست ها رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکارشماره یک تامین کننده اصلی تسلیحات تروریست ها قطرجنایتکارشماره یک تامین کننده اصلی تسلیحات تروریست ها ترکیه جنایتکارشماره یک تامین کننده اصلی تسلیحات تروریست ها آلمان جنایتکارشماره یک تامین کننده اصلی تسلیحات تروریست ها آمریکا جنایتکارشماره یک تامین کننده اصلی تسلیحات صهونیست ها و سعودی ها انگلیس جنایتکارشماره یک تامین کننده اصلی تسلیحات صهیونیست ها وسعودی ها



پهپاد رژیم صهیونیستی جنایتکارشماره یک مورد حمایت آمریکا جنایتکارشماره یک درسایه سکوت تمام سازمان های بین المللی خیانتکرشماره یک مواضع ارتش سوریه را در جولان و قنیطره هدف قرار داد تاریخ: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱ پهپاد رژیم صهیونیستی مواضع ارتش سوریه در جولان را در قنیطره هدف قرار داد.



پهپاد رژیم صهیونیستی جنایتکارشماره یک مورد حمایت آمریکا جنایتکارشماره یک درسایه سکوت تمام سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک مواضع ارتش سوریه را در جولان و قنیطره هدف قرار داد تاریخ: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱ پهپاد رژیم صهیونیستی مواضع ارتش سوریه در جولان را در قنیطره هدف قرار داد.



نیروی هوایی القاعده در سوریه همان نیروی هوایی اسراییل است. رژیم صهیونیستی نیروی هوایی «القاعده» در سوریه است

سوریه درمدت 6 سال است درمورد جنایت ها خیانت های وتجاوزهای رژیم کودک کش صهیونیستی کوتاهی کرده است.



جامعه جهانی درمدت 68 سال است فقط تماشاچی رنج ملت فلسطین است. جامعه جهانی درمدت 17 سال است فقط تماشاچی رنج ملت افغانستان است جامعه جهانی درمدت 6 سال است فقط تماشاچی رنج ملت سوریه است جامعه جهانی درمدت 6 سال است فقط تماشاچی رنج ملت عراق است جامعه جهانی درمدت 17 ماه است فقط تماشاچی رنج ملت یمن است جامعه جهانی عامل اصلی جنگ درخاورمیانه است. جامعه جهانی عامل اصلی تروریسم درخاورمیانه است. جامعه جهانی عامل اصلی داعش درخاورمیانه است. جامعه جهانی عامل اصلی تروریست های خاورمیانه است.

صهیونیست ها سگ هاردبیرکل سازمان ملل متحد درمنطقه هستند. صهونیست ها سگ های شکارچی آمریکایی ها وغربی ها درمنطقه هستند. جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی بیش از68 سال ست ازسوی آمریکا وسازمان های بین المللی مورد حمایت قرارمی گیرد.


نیروی هوایی آمریکا پشتیبانی تروریست های سوریه است. نیروی هوایی انگلیس پشتیبانی تروریست های سوریه است. نیروی هوایی فرانسه پشتیبانی ترورست های سوریه است. نیروی هوایی اسرائیل پشتیبانی تروریست های سوریه است. سازمان های بین المللی هم جنایات آنها را مدیریت می کنند.


پهپا رژیم صهیونیستی با چراغ سبزآمریکا درسایه سکوت بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد و شورای امنیت سازمان ملل متحد مواضع ارتش سوریه درجولان وقنیطره را هدف قرارداد. چراغ سبز آمریکا جنایتکارشماره یک عامل اصلی تجاوزجنگند ه های اسرائیلی به خاک سوریه است. رژیم صهیونیستی مورد آمریکا جنایتکارشماره یک مناطقی را درجولان وقنیطره سوریه هدف قرارداد، این حمله نشان دهنده حمایت آشکار رژیم کودک کش صهیونیستی درمدت 6 سال است ازلقاعده وداعش وجبهه النصره ومخالفان سوری وشورشیان سوریه ودیگرگروه های تروریستی است.. جنگنده های اسرائیلی با کمک مالی کشورهای عربی با رهبری آمریکا مردم مظلوم ، بی گناه را درسوریه می کشند. جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی درسوریه وعراق ولبنان ونوارغزه وفلسطین وخاورمیانه وجهان ازسوی آمریکا و نهاد های بین المللی مورد حمایت قرارمی گیرد.


چرا دنیا در برابر جنایات آمریکا درعراق وسوریه وافغانستان ویمن وخاورمیانه و... لال شده است؟ چرا دنیا در برابر جنایات انگلیس درعراق وسوریه وخاورمیانه لال شده است؟ چرا دنیا در برابر جنایات فرانسه درعراق وسوریه وخاورمیانه لال شده است؟ چرا دنیا در برابر جنایات رژیم صهیونیستی درعراق وسوریه ولبنان ونوارغزه وفلسطین خاورمیانه لال شده است؟ چرا دنیا در برابر جنایات عربستان سعودی درعراق وسوریه ولبنان ویمن وخاورمیانه لال شده است؟ چرا دنیا در برابر جنایات قطر درعراق وسوریه وخاورمیانه لال شده است؟ چرا دنیا در برابر جنایات ترکیه درعراق وسوریه وخاورمیانه لال شده است؟ چرا دنیا در برابر جنایات داعش درعراق وسوریه ولبنان ویمن وافغانستان وخاورمیانه وجهان لال
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
0
0
آمریکا فقط زبان زور را می فهمد ونه مذاکره سیاسی .

آمریکا فقط زبان زور را می فهمد و نه گفت وگو سیاسی.

آمریکا فقط زبان قدرت را می فهمد ونه مذاکره سیاسی

آمریکا فقط زبان قدرت را می فهمد ونه گفت وگو سیاسی



آمریکا فقط زبان زور را می فهمد ونه مذاکره سیاسی .

آمریکا فقط زبان زور را می فهمد و نه گفت وگو سیاسی.

آمریکا فقط زبان قدرت را می فهمد ونه مذاکره سیاسی

آمریکا فقط زبان قدرت را می فهمد ونه گفت وگو سیاسی
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
0
0
آمریکا فقط زبان زور را می فهمد ونه مذاکره سیاسی .

آمریکا فقط زبان زور را می فهمد و نه گفت وگو سیاسی.

آمریکا فقط زبان قدرت را می فهمد ونه مذاکره سیاسی

آمریکا فقط زبان قدرت را می فهمد ونه گفت وگو سیاسی



آمریکا فقط زبان زور را می فهمد ونه مذاکره سیاسی .

آمریکا فقط زبان زور را می فهمد و نه گفت وگو سیاسی.

آمریکا فقط زبان قدرت را می فهمد ونه مذاکره سیاسی

آمریکا فقط زبان قدرت را می فهمد ونه گفت وگو سیاسی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: