کد خبر: ۷۳۹۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
تعداد بازدید: ۲۳۳
تکرار برد در 26 سال قبل؛
تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال می‌رود.
بازگشت پرسپولیس به تاریخ!به گزارش خبرداغ ، جام برندگان در سال1990 نخستین دوره مسابقات فوتبال قاره‌ای برای برندگان جام حذفی کشورهای عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا بود. در پایان این مسابقات تیم پرسپولیس ایران در دو بازی رفت و برگشت المحرق بحرین را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و به مقام قهرمانی رسید.

 

هفده کشور برای این مسابقات اعلام آمادگی کردند اما شماری از آنها پیش از آغاز بازی‌ها انصراف خود را اعلام کردند. پرسپولیس در دور نخست با 13 گل پنجاب پاکستان را برد و در دوم هم از سد رویالز دوو گذشت. در نیمه نهایی سرخپوشان توانستند الهلال را شکست دهند و به فینال این دوره از مسابقات صعود کنند.

 

در این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هم پرسپولیس در نیمه نهایی به مصاف تیم الهلال می‌رود. بسیاری از دوستداران پرسپولیس بر این باور هستند که بار دیگر تاریخ تکرار می‌شود و مردان برانکو با گذر از الهلال به فینال خواهند رسید.

برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: