کد خبر: ۷۳۹۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵
تعداد بازدید: ۲۶۱
شامگاه امروز انجام شد؛
روسای جمهوری ایران و ترکیه در تماسی تلفنی، ضمن رایزنی درباره مهمترین مسایل دوجانبه و منطقه ای و از جمله موضوع همه‌پرسی در اقلیم کردستان عراق ، تاکید کردند که تمامیت ارضی و وحدت ملی عراق به‌هیچ‌وجه نباید مورد خدشه قرارگیرد.
رایزنی روحانی و اردوغان درباره همه‌پرسی در اقلیم کردستان عراق

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی  و "رجب‌طیب اردوغان" اظهارداشتند: مواضع دو  کشور در این ارتباط کاملا با یکدیگر هماهنگ است.

روحانی با ابراز خرسندی از تعامل خوب ایران و ترکیه در این زمینه اظهارداشت: برای جمهوری اسلامی ایران حفظ تمامیت ارضی و وحدت ملی عراق و امنیت منطقه بسیارمهم وحیاتی است وباید به برهم زنندگان ثبات و امنیت منطقه  پیام روشنی داده شود.

روحانی تصریح کرد: هماهنگی و همراهی کشورهای منطقه در این ارتباط بسیار مهم و اثرگذار خواهد بود  و بی تردید کشورهای منطقه اجازه شکل گیری بی ثباتی جدیدی را در منطقه نخواهند داد.

رییس جمهور ترکیه نیز در این گفت‌وگوی تلفنی با اشاره به اقدامات گسترده کشورش در مقابله با بی‌ثباتی در عراق به‌دنبال تشکیل شورای امنیت ملی ترکیه و نشست فوق العاده مجلس کشورش برای اتخاذ تصمیمات لازم در ارتباط با این همه پرسی افزود: در این نشست ها درباره اقدامات سیاسی، اقتصادی و نظامی و هر حرکتی که انجام آن لازم باشد، بحث و گفت‌وگو شد و مجلس نیز اختیار انجام عملیات مرزی را در ارتباط با تحولات عراق و سوریه به دولت داد.

رییس جمهور ترکیه ابتدای این گفت‌وگو تاکید کرد: ترکیه آماده است روابط خود را در همه زمینه‌ها با جمهوری اسلامی ایران گسترش دهد.

اردوغان همچنین تصریح کرد: تمامی وزارتخانه‌های مرتبط، طرحها و برنامه‌های خود را برای توسعه روابط دو کشور بری ارائه و بررسی در چهارمین نشست شورای عالی راهبردی ایران و ترکیه آماده کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
0
بنده تاریخ 1396/6/27 از طریق رسانه ها اعلام کرده ام اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد هیچ گونه ارزشی قانونی دارد.
اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل حمایت ازجنایتکاران است.
درسازمان های بین المللی هیچ قانونی و عدالتی وجود ندارد.
اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل هیچگونه ارزشی قانونی ندارد و فقط به خاطرحمایت از رژیم جعلی صهیونیستی و دیگرجنایتکاران مانند آمریکا وهم پیمانانش درجهان است.جنایات مدعیان حقوق بشر
مدعیان حقوق بش، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
مدعیان دروغین حقوق بشردرمقابل این کشتار نه تنها ساکت نشسته اند بلکه حتی به آن چراغ سبزنشان می دهند فاجعه کشتار بی رحمانه بیش از999 هزارنفرازمردم سوریه، لبنان، عراق، یمن و...! واین درحالی که مدعیان حقوق بشر تاکنون هیچ اعتراضی به کشتار و جنایات نمی کنند و مجامع بشری خفه خون گرفتند وکاری نمی کنند.
و سازمان های به اصطلاح بین المللی سکوت اختیارکرده اند.
نمی تواند درحمایت ازحقوق مسلمان به اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل امید داشت.
تمام مشکلات و... مظلومان ومسلمانان درمنطقه خاورمیانه وجهان به خاطرجنایت های، خیانت های وتجاوزهای کشورهای عربی جنایتکار وخیانتکاربوده است.
تمامی ملت های کشورهای عربی نه تنها مسلمان نیستند بلکه آدم نیستند.


تمام مشکلات و... مظلومان ومسلمانان درمنطقه خاورمیانه وجهان به خاطرجنایت های، خیانت های وتجاوزهای کشورهای عربی جنایتکار وخیانتکاربوده است.
تمامی ملت های کشورهای عربی نه تنها مسلمان نیستند بلکه آدم نیستند.

شما تروریسم را به وجود آوردید.
شما داعش را به وجود آوردید.
شما القاعده را به وجود آوردید.
شما طالبان را به وجود آوردید.
شما مخالفان سوری را به وجود آوردید.
شما شورشیان را به وجود آوردید.
شما ارتش آزاد سوریه را به وجود آوردید.
شما ترویست های سوریه را به وجود آوردید.
شما گروه های تروریستی را به وجود آوردید.
شما منافقین تروریست را به وجود آوردید.
شما جنگ را درعراق به وجود آوردید.
شما جنگ را درافغانستان به وجود آوردید.
شما جنگ را درسوریه به وجود آوردید.
شما جنگ را درلیبی به وجود آوردید
شما جنگ را درنوارغزه به وجود آوردید.
شما جنگ را درفلسطین به وجود آوردید.
شما جنگ را دریمن به وجود آوردید..

آمریکا از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
انگلیس از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
فرانسه از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
آلمان از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
رژیم کودک کش صهیونیستی از تروریست ها درسوریه حمایت میکند.
عربستان سعودی از تروریست ها درسوریه حمایت میکند.
قطر از تروریست هادرسوریه حمایت میکند.
امارات از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
اردن از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
ترکیه از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
سازمان ملل از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.


آمریکا آتش تروریسم را شعله ور کرد.
آمریکا باید درباره حمایت به داعش توضیح دهد.
آمریکا به بهانه مبارزه با داعش وارد سوریه می شود.!
آمریکا به بهانه مبارزه با داعش وارد عراق می شود.!
آمریکا حامی اصلی تسلیحات تروریسم است.
آمریکا حامی اصلی تسلیحات داعش است.
آمریکا مرتکب جنگی درسوریه وعراق ولبنان ونوارغزه ویمن وافغانستان ولیبی و... شده است.
آمریکا مقصراصلی طولانی شدن جنگ درسوریه وعراق ویمن وافغانستان و... است.
حرف دل همه مردم ایران
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
0
کشورمان با برجام به بازار فروش محصولات کشورهای اروپایی تبدیل شده در نتیجه کارخانههای کشور یکی پس از دیگری تعطیل شده و کارگران بیکار میشوند. دولتمردان ما واقعاً دلشان را به چه چیزی در برجام خوش کردهاند. بنویسید این وضعیت قابل تحمل نیست.


رئیسجمهور میگوید باید یاد بگیریم که مخالف خود را تحمل کنیم! پس چطور منتقدین خود را با توهین از خود راندید و آنها را به جهنم حواله دادید؟! قرآن کریم در سوره مبارکه صف میفرماید: ای کسانی که ایمان آوردید چرا چیزی میگویید که عمل نمیکنید.

در فضای مجازی جملهای را به آقای شریعتمداری مدیر مسئول کیهان نسبت دادهاند و از قول ایشان نوشتهاند «احمدینژاد پر خطر و لاریجانی ولایی است» این نوشته دقیقاً بعد از انتشار عکس لاریجانی و علی عسکری در کنار محمد خاتمی در مجلس ختم مرحوم آیتالله راستی کاشانی منتشر شده بود و معلوم بود که میخواهند کار آن آقایان را توجیه کنند. بنده که به این نقل قول بعد از انتشار آن عکس مشکوک شده بودم در تماس تلفنی از دفتر آقای شریعتمداری سؤال کردم که گفتند این جمله جعلی و دروغ است. میخواستم عرض کنم که چرا این دروغها را تکذیب نمیکنید؟

کیهان: هر از چند گاه از اینگونه اخبار جعلی در فضای مجازی منتشر میشود که اگر قرار به پاسخگویی باشد باید وقت زیادی برای آن صرف شود. ضمناً به نظر ما نیز حدس شما درباره علت انتشار این مطلب دروغ و ارتباط آن با عکس یاد شده میتواند صحت داشته باشد.

توهین ترامپ به ملت ایران نتیجه سیاست انفعالی در برابر کدخداست وقتی فرزند خانواده به توصیهها و موعظههای بزرگ خانواده بیتوجهی کند جز خسارت چه چیزی عاید او و خانواده میشود؟! ثمره برجام شده درخت زقوم به جای درخت گلابی!


اگر دیپلماسی کشورمان در این چند سال منفعلانه نبود دشمنان به خود جرأت و جسارت گستاخی اخیر لاتی به نام ترامپ علیه ایران را نمیدادند و حتماً با احتیاط رفتار خود را تنظیم میکردند.

دکتر روحانی گفته ترامپ به خاطر اهانت به ملت ایران باید عذرخواهی کند. عرض میکنم به جز ترامپ آن کسانی که طی این 4 سال گذشته در جایگاه مسئولیت به مردم و منتقدین که فقط امروز را پیشبینی میکردند اهانت کردند باید عذرخواهی کنند و خسارتهای وارده بر ملت را نیز جبران کنند!!


آیا منطقی است که وزیر خارجه کشورمان بعد از آن همه ناسزاهایی که رئیسجمهور آمریکا بار ایران کرده با همتای آمریکایی خود دیدار داشته باشد و خوشو بش کند. کجا داریم میرویم؟ و چه میکنیم؟


از همه کسانی که جواب رئیسجمهور لات آمریکا را دادند تشکر میکنیم. مشکل امروز آمریکاییها این است که دیگر مورد اعتماد هیچکس نیستند، یعنی ترامپ چهره واقعی آمریکا را آشکار ساخته است.


وقتی دلسوزان نظام به دولت و مذاکرهکنندگان میگفتند آمریکا قابل اعتماد نیست و دغدغه خود را بیان میداشتند با تعابیری چون بیسواد، بیشناسنامه، از جایی پول گرفته و... به جهنم حواله داده میشوند ولی حالا با گذشت 4 سال و خسارتهای غیرقابل جبران، دستاورد هیچ و وعدههای نسیه، بیایید و به ملت متکی باشید تا شر شیطان به خودش بازگردد.


آقای رئیسجمهور این حرفهایی را که در مراسم سالگرد دفاع مقدس در مورد تقویت و آزمایش موشک در کشور به زبان آوردهاند باید در گذشته در زمان مذاکرات هستهای میزدند که مفاد برجام متوازن وضع میشد و مشکل امروز به وجود نمیآمد.

رئیسجمهور در دیدار با رئیسجمهور بولیوی اظهار داشت ایران دائم تکرار میکرد که آمریکا قابل اعتماد نیست و اکنون دنیا هم متوجه این امر شده است! عرض میکنم ملت ایران و مردم دنیا خیلی وقت پیش به این نتیجه رسیده بودند که آمریکا شیطان بزرگ است و به شیطان نمیتوان اعتماد کرد و از ابتدای مذاکرات نیز رهبر فرزانه و حکیم انقلاب فرمودند که آمریکا طرف قابل اعتمادی نیست! ولی دستگاه دیپلماسی ما متأسفانه پیام حکیم انقلاب را نگرفت حالا هزینه این اعتماد به شیطان در برجام را چه کسی باید پرداخت کند؟!


برخی وادادههای داخلی وانمود میکنند اولین بار است که امثال ترامپ به ملت شریف ما اهانت کردهاند! در حالی که طی این قریب به 40 سال بارها مقامات آمریکا گفتهاند که ما باید موجودیت ایران را بخشکانیم! و برخیها یا خود را به نشنیدن زدند یا وادادگی به آنها اجازه نداد موضع بگیرند. ترامپ ذات شرارتبار شیطان بزرگ را بروز داده است و این ماهیت همان آمریکاست که برخیها دلداده اویند.


قابل توجه کاسبان برجام! وقتی خبرنگار از موگرینی پرسید آیا آمریکا تعهد داده که بر برجام پایبند باشد؟! با لحنی تمسخرآمیز گفت سوال بعدی؟! این تحقیرها را باید تا کی تحمل کرد؟ و در بیان دیگر گفت تمام طرفها توافق داشتند که به تعهدات خود پایبند باشند! معنای این حرف این است که اروپا قبول ندارد که شیطان بزرگ نقض عهد کرده است! حال چطور برخیها به اروپا دل خوش کردهاند؟!


به هر حال دولت آقای روحانی با خوشبینی به دشمن و محروم کردن خود از مشورت حقوقدانان و کارشناسان برجسته و انقلابی سرانجام ایران را با برجام در تله آمریکا انداخت. حال همه عقلا و دلسوزان نظام باید فکرهای خودشان را روی هم بگذارند تا بتوانند کشور را از این تله بیرون بیاورند.

روزی که ترامپ رئیسجمهور آمریکا شد خیلی خوشحال شدم و خدا را شکر کردم چون برایم روشن بود که این همان کسی است که آمریکا را بر زمین خواهد زد به شرطی که مسئولان ما از این فرصت درست استفاده کنند!!!

سخنان تهدیدآمیز و توخالی ترامپ سرگرمی خوبی برایمان شد تا با دوستان دور هم مدتی بخندیم.

ر مراسم تجلیل معاونت بانوان ریاستجمهوری از مریم میرزاخانی که در تاریخ 96/6/28 برگزار شد آیا نمیشد عکس با حجاب او را در بنرها چاپ کرد؟! آیا کتابخانه ملی و معاونت زنان ریاستجمهوری به دنبال ترویج بیحجابیاند؟!

قای نهاوندیان! شما که قائلید دولت نهم و دهم کاری برای بازنشستگان انجام نداد، دولت شما طی این قریب به 5 سال چه کاری برای آنها کرد؟! همسانسازی حقوقها، تصاحب سهام عدالت، افزایش هر ساله و بعضا چندباره قیمت حاملهای انرژی، گرانی، بیکاری فرزندان و... و از سوی دیگر افزایش فقط 10 تا 11 درصد حقوقها؟


مجلس و دولت کی قرار است به نقضهای برجام از سوی شیطان بزرگ و عربدهکشیهای ترامپ، پاسخ قاطع و عملی بدهند؟چرا در مقابل نقض عهدهای مکرر آمریکا سکوت کردهاند.

آقای سیف در بحبوحه انتخابات وعده وام با پرداخت اقساط یارانهای را داد ولی با گذشت 4 ماه از پایان انتخابات دیگر هیچ خبری از این نوع ادبیات نیست چرا که مرکبشان از پل گذشت!

سقف تعیین شده برای وام مسکن در حد رهن یک خانه کوچک میباشد و هیچ تناسبی با میزان تورم و قیمت مسکن ندارد در نتیجه در خانهدار شدن مردم خانه به دوش بیتاثیر است.

از وزیرآموزش و پرورش درخواست میشود واریز حقوق بازنشستگان فرهنگی را به قبل از اتمام ماه (همانند اردیبهشت و ایام انتخابات) برگردانند.

وزارت علوم قانون سهمیه 50 درصدی فرزندان ایثارگران و جانبازان و آزادگان را در آزمون سراسری امسال به گونهای مهندسی شده اعمال کرده که این قانون کاملا به ضرر فرزندان این خانوادهها تمام شده است. تقاضا داریم صدای اعتراض ما را به گوش مسئولان بالای کشور برسانید.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
0
متهم کردن ایران حمایت ازتروریسم ازسوی عادل الجبیر نجس وحشی، بی فرهنگ و بی شخصیت وزیرخارجه عربستان سعودی سخرانی اخیردرمجمع عمومی سازمان ملل متحد در واقع به سرپوش گذاشتن به جنایت های، خیانت های، دخالت های وتجاوزهای و... خودشان درسوریه، لبنان، عراق، فاجعه منا، یمن، منطقه خاورمیانه وجهان است.
حمایت مالی عربستان سعودی ازگروه های افراطی نه تنها مردم خاورمیانه بلکه صدای مردم دنیا را درآورد.
حمایت مالی عربستان سعودی ازگروه های افراطی نه تنها مردم خاورمیانه بلکه صدای مردم دنیا را درآورد.
حمایت مالی عربستان سعودی ازگروه های افراطی نه تنها مردم خاورمیانه بلکه صدای مردم دنیا را درآورد.
حمایت مالی عربستان سعودی ازگروه های افراطی نه تنها مردم خاورمیانه بلکه صدای مردم دنیا را درآورد.

پشتیبانی اسرائیل غاصب از همه پرسی در کردستان عراق فتنه گری است
اسرائیل غاصب برای فتنه گری در منطقه خود را آماده و از همه پرسی در کردستان عراق اعلام پشتیبانی کرده است .
این رژیم آیا می خواهد به کردستان عراق کمک کند و این به معنای فتنه انگیزی نیست ؟پشتیبانی اسرائیل غاصب از همه پرسی در کردستان عراق فتنه گری است
تصور شما این است صهیونیسم این فرزند نامشروع که برای رفراندوم اشک تمساح می ریزد آیا راست می گوید یا هدفش این است که همسایگان عراق را تحریک کند .
وقتی رژیم صدام به کردستان عراق فشار وارد کرد ایران آنها را در آغوش خود کشید و با بمباران شیمیایی کردهای عراق، ایران به کردها پناه داد .
رژیم صهیونیستی می خواهد از آب گل آلود ماهی بگیرد
اگر من جای کردهای عراق بودم می گفتم ما هیچ احتیاجی به دلسوزی شماها نداریم و باید این مسائل را بسنجند.
آمریکا ازسال 2003 تاکنون دروغ می گوید که درپی مبارزه با تروریسم است.
آمریکا ازسال 2003 تاکنون ثابت کرد که حامی اصلی تروریسم درجهان است.
سازمان های بین المللی باید پاسخ بدهند.
مدعیان دروغین حقوق بشرباید پاسخ دهند.
آمریکایی ها با کدام قانون و مجوز به سوریه حمله کردند؟ حمله آمریکا به سوریه، اجرای قانون جنگل بود.
صهیونیست ها با کدام قانون و مجوز به سوریه حمله کردند؟حمله رژیم صهیونیستی به سوریه، اجرای قانون جنگل بود.
سعودی ها با کدام قانون و مجوز به یمن حمله کردند؟حمله عربستان سعودی به یمن، اجرای قانون جنگل بود.
اماراتی ها با کدام قانون و مجوز به یمن حمله کردند؟حمله امارات به یمن، اجرای قانون جنگل بود.
ازهرکسی که علیه آمریکا ایستادگی کند، حمایت می کنم.
ازهرکسی که علیه اسرائیل ایستادگی کند، حمایت می کنم.
ازهرکسی که علیه عربستان ایستادگی کند، حمایت می کنم.
ازهرکسی که علیه امارات ایستادگی کند، حمایت می کنم.

300 داعشی جمهوری آذربایجان چگونه وارد عراق شدند؟ از طریق ترکیه کمک مالی کشورهای عربی به سرکردگی آمریکا!
ترکیه درمدت 7 سال مسئول اعزام تروریست به سوریه وعراق است.
ترکیه پشتیبانی اصلی تروریست های داعش درمرزهای ترکیه، عراق وسوریه است.


آمریکا وهم پیمانانش تسلیحات طالبان را تامین می کنند.
کشورهای عربی مالی ظالبان را تامین می کنند.

آمریکا تسلیحات تروریسم را تامین می کند.
انگلیس تسلیحات تروریسم را تامین می کند.
فرانسته تسلیحات تروریسم را تامین می کند.

هیچ کس به آمریکا اعتماد ندارد.

هیچ کس به رژیم صهیونیستی اعتماد ندارد.

هیچ کس به عربستان اعتماد ندارد.

99 درصد کشورهای به اصطلاح اسلامی و 99 درسازمان های به اصطلاح بین المللی عاملان اصلی جنایت های، خیانت های، دخالت های، تجاوزهای و... آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی وامارات درمدت 7 سال درسوریه، عراق، لبنان، یمن، منطقه خاورمیانه وجهان هستند.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
0
آقای ظریق و آقای روحانی چرا درمدت 4 سال است درمورد جنایت های، خیانت های، دخالت های، تجاوزهای و... عربستان سعودی، امارات، عرب و ترکیه خفه خون گرفتن و سکوت اختیار کرده است.
ناتوانی، کوتاهی، سکوت و خیانت های شما عامل اصلی دخالت های آمریکا وهم پیمانانش علیه ضد ایران و ایرانی بوده است.
آمریکا وهم پیمانانش خودشان عاملان اصلی تروریسم و نقض حقوق بش و... هستند و چرا شما تاکنون لال شده است.
متهم کردن ایران حمایت ازتروریسم ازسوی عادل الجبیر نجس وحشی، بی فرهنگ و بی شخصیت وزیرخارجه عربستان سعودی سخرانی اخیردرمجمع عمومی سازمان ملل متحد در واقع به سرپوش گذاشتن به جنایت های، خیانت های، دخالت های وتجاوزهای و... خودشان درسوریه، لبنان، عراق، فاجعه منا، یمن، منطقه خاورمیانه وجهان است.
حمایت مالی عربستان سعودی ازگروه های افراطی نه تنها مردم خاورمیانه بلکه صدای مردم دنیا را درآورد.
حمایت مالی عربستان سعودی ازگروه های افراطی نه تنها مردم خاورمیانه بلکه صدای مردم دنیا را درآورد.
حمایت مالی عربستان سعودی ازگروه های افراطی نه تنها مردم خاورمیانه بلکه صدای مردم دنیا را درآورد.
حمایت مالی عربستان سعودی ازگروه های افراطی نه تنها مردم خاورمیانه بلکه صدای مردم دنیا را درآورد.

پشتیبانی اسرائیل غاصب از همه پرسی در کردستان عراق فتنه گری است
اسرائیل غاصب برای فتنه گری در منطقه خود را آماده و از همه پرسی در کردستان عراق اعلام پشتیبانی کرده است .
این رژیم آیا می خواهد به کردستان عراق کمک کند و این به معنای فتنه انگیزی نیست ؟پشتیبانی اسرائیل غاصب از همه پرسی در کردستان عراق فتنه گری است
تصور شما این است صهیونیسم این فرزند نامشروع که برای رفراندوم اشک تمساح می ریزد آیا راست می گوید یا هدفش این است که همسایگان عراق را تحریک کند .
وقتی رژیم صدام به کردستان عراق فشار وارد کرد ایران آنها را در آغوش خود کشید و با بمباران شیمیایی کردهای عراق، ایران به کردها پناه داد .
رژیم صهیونیستی می خواهد از آب گل آلود ماهی بگیرد
اگر من جای کردهای عراق بودم می گفتم ما هیچ احتیاجی به دلسوزی شماها نداریم و باید این مسائل را بسنجند.
آمریکا ازسال 2003 تاکنون دروغ می گوید که درپی مبارزه با تروریسم است.
آمریکا ازسال 2003 تاکنون ثابت کرد که حامی اصلی تروریسم درجهان است.
سازمان های بین المللی باید پاسخ بدهند.
مدعیان دروغین حقوق بشرباید پاسخ دهند.
آمریکایی ها با کدام قانون و مجوز به سوریه حمله کردند؟ حمله آمریکا به سوریه، اجرای قانون جنگل بود.
صهیونیست ها با کدام قانون و مجوز به سوریه حمله کردند؟حمله رژیم صهیونیستی به سوریه، اجرای قانون جنگل بود.
سعودی ها با کدام قانون و مجوز به یمن حمله کردند؟حمله عربستان سعودی به یمن، اجرای قانون جنگل بود.
اماراتی ها با کدام قانون و مجوز به یمن حمله کردند؟حمله امارات به یمن، اجرای قانون جنگل بود.
ازهرکسی که علیه آمریکا ایستادگی کند، حمایت می کنم.
ازهرکسی که علیه اسرائیل ایستادگی کند، حمایت می کنم.
ازهرکسی که علیه عربستان ایستادگی کند، حمایت می کنم.
ازهرکسی که علیه امارات ایستادگی کند، حمایت می کنم.

300 داعشی جمهوری آذربایجان چگونه وارد عراق شدند؟ از طریق ترکیه کمک مالی کشورهای عربی به سرکردگی آمریکا!
ترکیه درمدت 7 سال مسئول اعزام تروریست به سوریه وعراق است.
ترکیه پشتیبانی اصلی تروریست های داعش درمرزهای ترکیه، عراق وسوریه است.


آمریکا وهم پیمانانش تسلیحات طالبان را تامین می کنند.
کشورهای عربی مالی ظالبان را تامین می کنند.

آمریکا تسلیحات تروریسم را تامین می کند.
انگلیس تسلیحات تروریسم را تامین می کند.
فرانسته تسلیحات تروریسم را تامین می کند.

هیچ کس به آمریکا اعتماد ندارد.

هیچ کس به رژیم صهیونیستی اعتماد ندارد.

هیچ کس به عربستان اعتماد ندارد.

99 درصد کشورهای به اصطلاح اسلامی و 99 درسازمان های به اصطلاح بین المللی عاملان اصلی جنایت های، خیانت های، دخالت های، تجاوزهای و... آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی وامارات درمدت 7 سال درسوریه، عراق، لبنان، یمن، منطقه خاورمیانه وجهان هستند.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
0
اجرا برجام با آمریکا غیرقانونی است.
مذاکره سیاسی با آمریکا غیرقانونی است.
گفته و گو سیاسی با آمریکا غیرقانونی است.
آمریکا بیش از 300 سال است دشمن تاریخی مردم است.
همکاری با آمریکا خیانت به ملت ایران است.
همکاری با آمریکا خیانت به دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و بشریت است.
آمریکا درمدت 38 سال عامل اصلی قتل عام مردم ایران بوده است.
آمریکا عامل اصلی حمله شیمیایی صدام به ایران بوده است.
آمریکا عامل جنگ هشت سال ایران و عراق بوده است.
آمریکا درمدت 38 سال است ازگروه هگ تروریستی منافقین همه جانبه کمک و حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
تمام تروریست های منطقه خاورمیانه و جهان تحت امر مدیریت و نظارت و حمایت همه جانبه آمریکا است.
آمریکا درافغانستان ازتروریسم حمایت می کند.
آمریکا درسوریه، عراق ویمن ازداعش حمایت می کند.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
0
آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشردر دنیاست.
آمریکا بزرگترین ناقض قوانین بین المللی درجهان است.
آمریکا بزرگترین ناقض حقوقی بین المللی درجهان است.
آمریکا تاکنون احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
حقوق بشرآمریکایی با طعم خون وترور!
دموکراسی وحقوق بشرآمریکایی با طعم وترور!
آمریکا ازسال 2003 تااکنون عامل اصلی تروریسم درمنطقه خاورمیانه بوده است و همچنان ادامه می دهد.

آمریکا درافغانستان با تروریسم همکاری می کند. آمریکا تروریسم را وارد افغانستان کرده است.

آمریکا درافغانستان با داعش همکاری می کند. آمریکا داعش را وارد افغانستان کرده است.

آمریکا درعراق با داعش همکاری می کند. آمریکا داعش را وارد عراق کرده است.

آمریکا درسوریه با داعش همکاری می کند. آمریکا داعش را وارد سوریه کرده است.

آمریکا درسوریه با تروریست ها همکاری می کند. آمریکا تروریست ها را وارد سوریه کرده است.

آمریکا درلیبی با داعش همکاری می کند. آمریکا داعش را وارد لیبی کرده است.

آمریکا دریمن با داعش همکاری می کند. آمریکا داعش را وارد یمن کرده است.

آمریکا دریمن با القاعده همکاری می کند. آمریکا القاعده را وارد یمن کرده است.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
0
مذاکره با آمریکا ازابتدا اشتباه بود، آمریکا دشمن تاریخی مردم ایران است.
آمریکا شریک جنایات صدام بوده است.
آمریکا شریک جنایات گروهک تروریستی منافقین بوده است.

مذاکره با فرانسه از ابتدا اشتباه بود، فرانسه دشمن تاریخی مردم ایران است.
فرانسه شریک جنایات صدام بوده است.
فرانسه شریک جنایات گروهک تروریستی منافقین بوده است.



به دولتمردان، نمایند گان مجلس و مسئولان عرض می کنم برجام هیچگونه ارزشی برای ملت ایران ندارد.
برجام یک بازی سیاسی شده است.

به دولتمردان، نمایند گان مجلس و مسئولان عرض می کنم برجام هیچگونه ارزشی برای ملت ایران ندارد.
برجام یک بازی سیاسی شده است.

آقای روحانی جهت اطلاع شما عرض می کنم همه جنایتکاران جنگی درمنطقه باید محاکمه شوند.
مقامات آمریکا جنایتکارباید پاسخگوی دخالت آشکارخود درامور کشورها باشند.
آقای روحانی شما، جنایت های، خیانت های، دخالت های وتجاوزهای قبلی آمریکا وغرب درمدت 38 سال علیه ملت انجام داده است رها کرده است فقط به دنبال اجرای برجام است.
آمریکا وغرب ازگروهک تروریستی منافقین و صدام جنایتکاردیکتاتور رئیس جمهور سابق عراق همه جانبه کمک وحمایت کرده اند.
آمریکا جنایتکارباید درمورد سرنگونی هواپیمای ایران توسط نیروی دریای آمریکا جنایتکار درخلیج فارس توضیح دهد. اما درحال این اقدام تجاوزآمریکا جنایتکار خلاف قانون بین المللی بوده است.
تاکنون مقامات آمریکا خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
چرا آمریکا جنایتکاربه هواپیمای مسافربری ایران حمله کرد؟ به خاطر شکست آمریکایی ها درجنگ هشت ساله بوده است ازنظرحقوقی بین المللی جنایت علیه بشریت است ومجامع حقوق بشری از سال 1367 تاکنون خفون گرفتند و کاری نمی کنند.آمریکا جنایتکاربزرگترین ناقض حقوق بشردر دنیاست.
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا وانگلیس درکاراست.
آمریکا دشمن تاریخی مردم ایران است.
انگلیس دشمن تاریخی مردم ایران است.
دخالت های بی مورد مقامات آمریکا به خاطرسکوت ظریف بوده است.
ادهاهای بی مورد مقامات آمریکا به خاطرناتوانی ظریف بوده است.
خیانت های مقامات آمریکا به خاطرکوتاهی، نانوانی، خیانت های و سکوت ظریف بوده است.
ظریف درموقع مذاکره با آمریکا وغرب ازملت ایران دفاع نکرده است و به ملت خیانت کرده است.
آمریکا وغرب درمدت سال است ازگروهگ تروریستی منافقین همه جانه کمک وحمایت کرده است وهمچنان نیزادامه دارد.
آمریکا وغرب درمدت 8 سال همه جانبه ازصدام کمک وحمایت کردند ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون
رفتند وکاری نمی کنند.
و این درحالی است 38 سال که مدعیان حقوق بشرهیچ اعتراضی به این جنایات نمی کنند.
آمریکا عامل اصلی جنگ ایران وعراق بوده است.
غرب عامل اصلی جنگ ایران وعراق بوده است.
صدام نوکرآمریکا درمنطقه بود.
صدام نوکرغرب درمنطقه بود.
صدام با کمک وحمایت همه جانبه آمریکا وغرب علیه مردم ایران ازسلاح های شیمیایی استفاده کرده است ومسئولان سکوت اختیارکرده اند وظریف هم خفه خون گرفتن!
مذاکره با آمریکا نه تنها فایده ندارد، بلکه ضررهم دارد.
مذاکره با آمریکا هیچ مشکلی را حل نمی کند، راه حل مشکلات را باید درداخل کشورجستجو کرد. ونه برجام
ظریف باید رسما به اشتباه اعتماد به آمریکا اعتراف کند.
آمریکا نمی تواند برجام را نقض چون سخنگوی دنیاست.
آمریکا جنایتکارازابتدا به دنبال اجرای برجام نبود.
مذاکره با آمریکا ازابتدا اشتباه بود.
برهم زدن برجام برای آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی گران تمام شود.
نباید دربرابرجنایت های، خیانت های، تجاوزهای ودخالت های، مداخله آمریکا جنایتکارسکوت کرد.
آمریکا جنایتکارازسال 2003 تاکنون ازتروریسم برای تغییرحکومت ها استفاده می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
جنایت سازمان یافته علیه مظلومان ومسلمانان منطقه خاورمیانه وجهان، حقوق بشرکجاست؟
نباید درقبال جنایات آمریکا وهم پیمانان سکوت کرد.
ایران اجازه نخواهد داد آمریکایی ها ازمراکزنظامی بازدید کنند.
به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد تا آمریکایی ها درقالب برجام ازمراکز نظامی ما بازدید کنند.
ایران درجنگ تحمیلی بیش از 573 بار شیمیایی توسط صدام جنایتکار شد بر اثرآن هزاران کودک و انسان های بی گناه ایرانی جان خود را ازدست دادند دنیا تاکنون فقط سکوت کرد؟، آمریکا وغرب حامی صدام درجنگ تحمیلی ومسئول جنایت های آنان هستند.


فرمانده تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه:
دشمنان حضور ایران در سوریه را مانع رسیدن به اهداف خود می دانند
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵

فرمانده تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه امروز وظیفه اصلی ما ایستادگی در مقابل دشمن است گفت: دشمنان حضور ایران اسلامی در سوریه را مانع رسیدن به اهداف خود میدانند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از لنگرود، سردار حسین مصطفیپور عصر امروز در نشست با خبرنگاران شرق گیلان به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امروز رزمندگان اسلام در جبهههای مقاومت با تاسی از دوران دفاع مقدس در مقابل دشمنان ایستاده و فرهنگ ناب شهادت را سرلوحه کار خود قرار دادند.
وی افزود: امروز سرچشمه جوشان دفاع مقدس باعث شده که مردم کشورهای اسلامی در قالب گروههای رزمنده با نام فاطمیون، حیدریون، حشدالشعبی، حزب الله در مقابل دشمنان اسلام و متجاوزین ایستادگی کنند.
سردار مصطفیپور تصریح کرد: این گروههای مقاومت در حقیقت زمینه سازان ظهور حضرت ولی عصر(عج) هستند که وعده الهی را محقق میسازند و زیر بنای ظهور آن حضرت را پایه گذاری میکنند.
فرمانده تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز وظیفه اصلی ما ایستادگی در برابر دشمنان است گفت: همه باید در حد توان خود به وظایفی که عهده داریم به درستی عمل کنیم.
سردار مصطفیپور با اشاره به اینکه جنگ هشت ساله توسط رژیم صدام به ایران اسلامی تحمیل شد افزود: همه ابرقدرتها در دوران 8 سال دفاع مقدس از عراق در مقابل کشورمان حمایت کردند اما امام راحل با توکل بر خدا در مقابل دشمنان ایستاد.
وی گفت: ملت بزرگ ایران هم به دلیل اینکه عمق واقعیتها و اخلاص امام را دیدند در راه دفاع از انقلاباسلامی و نظام مقدس جمهوریاسلامی از همه چیز خود گذشتند و در مقابل دشمن متجاوز ایستادگی کردند.
فرمانده تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز هم شهدای مدافع حرم که در زمان پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی سنی نداشته یا هنوز به دنیا نیامده بودند به گونهای تربیت شدند که از موانع دشمنان گذشته و در دفاع از حریم اهل بیت مقابل دشمنان ایستادگی کردند.
سردار مصطفیپور نقش خبرنگاران در تبیین مسائل مربوط به دوران دفاع مقدس را بسیار مهم و تاثیرگذار خواند و خاطرنشان کرد: هنر خبرنگاران این است که ضمن پرداختن به مسائل مربوط به دوران دفاع مقدس، در جهت انتقال حوادث و اتفاقات جنگ تحمیلی به نسل بعدی تلاش کنند.
فرمانده تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: به یاری خداوند متعال دفاع مقدس دیگری برای حریم کشور، حریم اهل بیت و دفاع از مردم مظلوم عراق، سوریه و لبنان شکل گرفته که دشمنان نیز به این موضوع اعتراف کرده و حضور ایران اسلامی را را مانع دستیابی به اهداف خود در این کشورها بویژه سوریه میبینند.
سردار مصطفیپور با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس از اجرای 15 برنامه مختلف خبر داد و افزود: صعود 200 نفر از رزمندگان تیپ نیرو مخصوص میرزاکوچکخان به قله 2 هزار و 720 متری درفک رودبار و نصب یادبود شهدای مدافع حرم، اجرای رژه حماسی در رشت در نخستین روز از هفته دفاع مقدس و صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک خان از جمله این برنامه این برنامه ها محسوب میشود.
وی تصریح کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، ویزیت رایگان در مناطق محروم، گلباران مزار شهدا، اجرای رژه موتوری، برگزاری مسابقات ورزشی، گردهمایی هفته دفاع مقدس با موضوع عملیات ثامن الائمه، تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت و مدافعین حرم و برنامه های متنوع فرهنگی از برنامههایی است که در طول هفته دفاع مقدس اجرا میشود.



دشمنان حضور ایران در سوریه را مانع رسیدن به اهداف خود می دانند

امروز وظیفه اصلی ما ایستادگی در مقابل دشمن است

دشمنان حضور ایران اسلامی در سوریه را مانع رسیدن به اهداف خود میدانند.

امروز رزمندگان اسلام در جبهههای مقاومت با تاسی از دوران دفاع مقدس در مقابل دشمنان ایستاده و فرهنگ ناب شهادت را سرلوحه کار خود قرار دادند.
امروز سرچشمه جوشان دفاع مقدس باعث شده که مردم کشورهای اسلامی در قالب گروههای رزمنده با نام فاطمیون، حیدریون، حشدالشعبی، حزب الله در مقابل دشمنان اسلام و متجاوزین ایستادگی کنند.

این گروههای مقاومت در حقیقت زمینه سازان ظهور حضرت ولی عصر(عج) هستند که وعده الهی را محقق میسازند و زیر بنای ظهور آن حضرت را پایه گذاری میکنند.

همه باید در حد توان خود به وظایفی که عهده داریم به درستی عمل کنیم.
همه ابرقدرتها در دوران 8 سال دفاع مقدس از عراق در مقابل کشورمان حمایت کردند اما امام راحل با توکل بر خدا در مقابل دشمنان ایستاد.
ملت بزرگ ایران هم به دلیل اینکه عمق واقعیتها و اخلاص امام را دیدند در راه دفاع از انقلاباسلامی و نظام مقدس جمهوریاسلامی از همه چیز خود گذشتند و در مقابل دشمن متجاوز ایستادگی کردند.
امروز هم شهدای مدافع حرم که در زمان پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی سنی نداشته یا هنوز به دنیا نیامده بودند به گونهای تربیت شدند که از موانع دشمنان گذشته و در دفاع از حریم اهل بیت مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

به یاری خداوند متعال دفاع مقدس دیگری برای حریم کشور، حریم اهل بیت و دفاع از مردم مظلوم عراق، سوریه و لبنان شکل گرفته که دشمنان نیز به این موضوع اعتراف کرده و حضور ایران اسلامی را را مانع دستیابی به اهداف خود در این کشورها بویژه سوریه میبینند.

صعود 200 نفر از رزمندگان تیپ نیرو مخصوص میرزاکوچکخان به قله 2 هزار و 720 متری درفک رودبار و نصب یادبود شهدای مدافع حرم، اجرای رژه حماسی در رشت در نخستین روز از هفته دفاع مقدس و صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک خان از جمله این برنامه این برنامه ها محسوب میشود.




امروز وظیفه اصلی ما ایستادگی در مقابل آمریکا جنایتکار است.
امروز وظیفه اصلی ما ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی جنایتکاراست.
کشورهای جهان نگران نقش عربستان سعودی به سرکردگی آمریکا جنایتکاردرتامین مالی تروریسم هستند.
کشورهای جهان نگران نقش رژیم جعلی صهیونیستی به سرکردگی آمریکا جنایتکاردرتامین تسلیحات تروریسم هستند.
دولت آمریکا مانند گذشته به بدعهدیهای خود ادامه می دهد.


ترامپ نمی داند حقوق بشرچیست.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست حقوق بشرآمریکایی درکاراست.
ائتلاف آمریکایی با بمباران وحشیانه مردم عراق وسوریه روی اسرائیل را سفید کرد.
جنایات جنگی آمریکایی ها درعراق.
جنایات جنگی آمریکایی ها درافغانستان.
جنایات جنگی آمریکایی ها درپاکستان.
جنایات جنگی آمریکایی ها درنوارغزه.
جنایات جنگی آمریکایی ها درسوریه.
جنایات جنگی آمریکایی ها دریمن.
حقوق بشرآمریکایی قانون جنگل است.
قانون جنگل شاکلهی حقوق بشر آمریکایی است
حقوق بشرآمریکایی جنایت، خیانت، تجاوز، ظلم، ستم، غارت و نسل کشی بوده است.
حقوق بشرآمریکایی، داعش سلاح های آمریکایی دراختیاردارد.
حقوق بشرآمریکایی، آمریکا ازداعش نفت می خرند؟
حقوق بشرآمریکایی، آمریکا داعش را نابود نمی کند، پرورش می دهد.
حقوق بشرآمریکایی، شرکت های فناوری آمریکایی ازداعش حمایت می کنند.
حقوق بشرآمریکایی، آنچه امروز درنوارغزه، فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، افغانستان، لیبی، یمن، منطقه خاورمیانه و جهان دیده می شود منعکس کننده جنایات آمریکا است.
حقوق بشرآمریکایی، بمب ساخت ٱمریکا برسرمردم یمن درمدت 30 ماه!
حقوق بشرآمریکایی، ادعای فرمانده تروریست های سوریه : آمریکا به ما سلاح می دهد.
حقوق بشرآمریکایی، کمک تسلیحاتی آمریکا به داعش دراستان دیاله.
جنایات رژیم صهیونیستی ازسوی آمریکا مورد حمایت قرارمی گیرد.
جنایات عربستان ازسوی آمریکا مورد حمایت قرارمی گیرد.
جنایات داعش ازسوی آمریکا مورد حمایت قرارمی گیرد.
سکوت برابر کشتار وحشیانه مسلمانان میانمار مصداق خیانت به قرآن است.
حقوق بشرآمریکایی، اعتراف ارتش آمریکا به قتل 64 غیرنظامی و اعتراف واشنگتن به کشتارشهروندان سوری!

ترامپ یک حیوان واقعی است.
ترامپ یک سگ وحشی واقعی است.
ترامپ سگ وحشی مدعیان حقوق بشردرجهان است.
ترامپ سگ دست نشانده نتانیاهو است.
ترامپ سگ دست نشانده آل سعود است.
اهانت ترامپ به ایرانی ها به خاطرنانوانی، کوتاهی، سکوت و خیانت های روحانی و ظریف بوده است.
مذاکره با آمریکایی ها خیانت به ملت ایران است.
گفت وگو با آمریکایی ها خیانت به دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان وبشریت است.
مذاکره از ابتدا با آمریکا غیرقانونی بوده است.
آمریکا حق صلاحیت مذاکره وگفت و گو سیاسی ندارد.
آمریکا حق صلاحیت دفاع ازحقوق بشر و مبارزه با تروریسم ندارد.
آمریکا دشمن تاریخی مردم ایران است..



حقوق بشرآمریکایی قانون جنگل است.
قانون جنگل شاکلهی حقوق بشر آمریکایی است
حقوق بشرآمریکایی جنایت، خیانت، تجاوز، ظلم، ستم، غارت و نسل کشی بوده است.
حقوق بشرآمریکایی، داعش سلاح های آمریکایی دراختیاردارد.
حقوق بشرآمریکایی، آمریکا ازداعش نفت می خرند؟
حقوق بشرآمریکایی، آمریکا داعش را نابود نمی کند، پرورش می دهد.
حقوق بشرآمریکایی، شرکت های فناوری آمریکایی ازداعش حمایت می کنند.
حقوق بشرآمریکایی، آنچه امروز درنوارغزه، فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، افغانستان، لیبی، یمن، منطقه خاورمیانه و جهان دیده می شود منعکس کننده جنایات آمریکا است.
حقوق بشرآمریکایی، بمب ساخت ٱمریکا برسرمردم یمن درمدت 30 ماه!
حقوق بشرآمریکایی، ادعای فرمانده تروریست های سوریه : آمریکا به ما سلاح می دهد.
حقوق بشرآمریکایی، کمک تسلیحاتی آمریکا به داعش دراستان دیاله.
جنایات رژیم صهیونیستی ازسوی آمریکا مورد حمایت قرارمی گیرد.
جنایات عربستان ازسوی آمریکا مورد حمایت قرارمی گیرد.
جنایات داعش ازسوی آمریکا مورد حمایت قرارمی گیرد.
سکوت برابر کشتار وحشیانه مسلمانان میانمار مصداق خیانت به قرآن است.
حقوق بشرآمریکایی، اعتراف ارتش آمریکا به قتل 64 غیرنظامی و اعتراف واشنگتن به کشتارشهروندان سوری!

ترامپ یک حیوان واقعی است.
ترامپ یک سگ وحشی واقعی است.
ترامپ سگ وحشی مدعیان حقوق بشردرجهان است.
ترامپ سگ دست نشانده نتانیاهو است.
ترامپ سگ دست نشانده آل سعود است.
اهانت ترامپ به ایرانی ها به خاطرنانوانی، کوتاهی، سکوت و خیانت های روحانی و ظریف بوده است.
مذاکره با آمریکایی ها خیانت به ملت ایران است.
گفت وگو با آمریکایی ها خیانت به دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان وبشریت است.
مذاکره از ابتدا با آمریکا غیرقانونی بوده است.
آمریکا حق صلاحیت مذاکره وگفت و گو سیاسی ندارد.
آمریکا حق صلاحیت دفاع ازحقوق بشر و مبارزه با تروریسم ندارد.
آمریکا دشمن تاریخی مردم ایران است.


آمریکا به دنبال دفاع ازحقوق بشر نیست وفقط به دنبال منافع خودش است.
هیچ کشوری درسایه آمریکا به عدالت و رفاه نرسیده است.
هیچ کشوری نمی تواند برای ایران شرط وشروط تعیین کند.
ازکسی برای قدرت دفاعی خود اجازه نمی گیریم.
ایران برای تامین امنیت خود ازکسی اجازه نمی گیرد.
زیرباردخالت بیگانگان دراموردفاعی نمی رویم.
جمهوری اسلامی ایران زیر دخالت بیگانگان وحامیان تروریسم دراموردفاعی اش نخواهد رفت.
آمریکا بزرگترین تروریست پرور درجهان است!
داعش پروژه آمریکا است.
داعش پروژه اسرائیل است.
هیچ سندی دال بردفاع آمریکا ازحقوق یشروجود ندارد.
هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد آمریکا ازحقوق بشردفاع می کند.
ادعاهای آمریکا درباره دفاع ازحقوق بشر بی پایه واساس است.
آمریکا حق دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشردردنیااست.
آمریکا احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
حقوق بشرآمریکایی به معنای حمایت ازتروریست های تکفیری است.
آمریکا قابل اعتماد نیست باید درمقابلش قاطعانه عمل کرد.
آمریکا قابل اعتماد نیست باید روی پای خود بایستیم.
زیربار زورگویی آمریکا نخواهیم رفت.
آمریکا رسما از تروریسم، القاعده، طالبان، گروه هک تروریستی منافقین، داعش، جبهه النصره، ارتش آزاد سوریه، مخالفان سوریه، تکفیری ها، گروه های تروریستی و تروریست های منطقه وجهان کمک وحمایت همه جانبه می کند.





دادستان دیوان کیفری بینالمللی به مسئولیتش برای محاکمه آمریکا عمل نمی کند. آمریکا هیچگاه به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد. آمریکا احترامی برای زندگی بشری قائل نیست. آمریکا به علت جنایات جنگی درمنطقه خاورمیانه باید محاکمه است.آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی درتاسیس وحمایت ازتروریست ها درمنطقه خاورمیانه نقش دارند. رژیم صهیونیستی به همراه آمریکا و با کمک مالی عربستان سعودی ازتامین کنند گان اصلی تسلیحات ونیازهای تروریسم، القاعده، جبهه النصره، داعش، ارتش آزاد سوریه، مخالفان سوریه، شوریشان سوریه، تروریست های خارجی و دیگرگروه های تروریستی تکفیری درسوریه، لبنان، لبنان، یمن ومنطقه خاورمیانه بوده است. آمریکا وهم پیمانانش ازتروریسم برای تغییرحکومت ها استفاده می کنند.

دادستان دیوان کیفری بینالمللی به مسئولیتش برای محاکمه اسرائیل عمل نمی کند. اسرائیل هیچگاه به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد. اسرائیل احترامی برای زندگی بشری قائل نیست اسرائیل به علت جنایات جنگی درمنطقه خاورمیانه باید محاکمه است.آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی درتاسیس وحمایت ازتروریست ها درمنطقه خاورمیانه نقش دارند. رژیم صهیونیستی به همراه آمریکا و با کمک مالی عربستان سعودی ازتامین کنند گان اصلی تسلیحات ونیازهای تروریسم، القاعده، جبهه النصره، داعش، ارتش آزاد سوریه، مخالفان سوریه، شوریشان سوریه، تروریست های خارجی و دیگرگروه های تروریستی تکفیری درسوریه، لبنان، لبنان، یمن ومنطقه خاورمیانه بوده است.آمریکا وهم پیمانانش ازتروریسم برای تغییرحکومت ها استفاده می کنند.

دادستان دیوان کیفری بینالمللی به مسئولیتش برای محاکمه عربستان عمل نمی کند. عربستان هیچگاه به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد.عربستان احترامی برای زندگی بشری قائل نیست عربستان به علت جنایات جنگی درمنطقه خاورمیانه باید محاکمه است.آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی درتاسیس وحمایت ازتروریست ها درمنطقه خاورمیانه نقش دارند. رژیم صهیونیستی به همراه آمریکا و با کمک مالی عربستان سعودی ازتامین کنند گان اصلی تسلیحات ونیازهای تروریسم، القاعده، جبهه النصره، داعش، ارتش آزاد سوریه، مخالفان سوریه، شوریشان سوریه، تروریست های خارجی و دیگرگروه های تروریستی تکفیری درسوریه، لبنان، لبنان، یمن ومنطقه خاورمیانه بوده است.آمریکا وهم پیمانانش ازتروریسم برای تغییرحکومت ها استفاده می کنند.

دادستان دیوان کیفری بینالمللی به مسئولیتش برای محاکمه میانمارعمل نمی کند. میانمارهیچگاه به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد. میانماراحترامی برای زندگی بشری قائل نیست. دولت میانمار و ارتش میانمار به علت قتل عام و نسل کشی مسلمانان میانمار باید محاکمه است

با آمریکا جنایتکار روابط ایجاد نخواهیم کرد مگراین که آدم بشود و از جنایت کردن، خیانت کردن، تجاوزکردن، ظلم کردن، ستم کردن، دخالت کردن و مداخله کردن دست بردارد.
ترامپ بعنوان بزرگترین ناقض حقوق بشر دردنیا است حق صلاحیت ندارد درباره حقوق بشر حرف بزند.
دولت بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهورآمریکا درجایگاهی نیست که حقوق بشردرکشورها را در مجمع عمومی سازمان ملل متحد ارزیابی کند.
حضورآمریکا جنایتکارازسال 2003 تاکنون درافغانستان موجب افزایش وتقویت تروریسم دراین کشورشده.
حضورآمریکا جنایتکارازسال 2003 تاکنون درافغانستان موجب افزایش کشت تریاک دراین کشورشده.
حضورآمریکا جنایتکارازسال 2003 تاکنون درافغانستان موجب گسترش فساد دراین کشورشده است.
آمریکا جنایتکارازسال 2003 تاکنون درحال سرقت آثارباستاتی عراق است.
آمریکا جنایتکاربزرگترین تهدید برای منطقه خاورمیانه وجهان است.
رفتار بی شرمانه ترامپ درمجمع عمومی سازمان ملل متحد شرم آوراست.
رفتار مقامات آمریکا دراین زمینه شرم آوراست.
تاکنون بیش از999 هزارتروریست با کمک مالی کشورهای عربی و کشورهای غربی به سرکردگی آمریکا جنایتکاردرسایه سکوت تمام سازمان های بین المللی، سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر و مدعیان دروغین حقوق بشر ازمرزهای ترکیه، اردن و اسرائیل وارد سوریه شده اند.
آمریکا، کشورهای عربی و کشورهای غربی، رژیم صهیونیستی وترکیه حامی تروریست ها درسوریه، عراق، لبنان، یمن ومنطقه خاورمیان ومسئول جنایت های، خیانت های وتجاوزهای و... آنان هستند.
ومجامع حقوق بشری خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
آمریکا وهم پیمانانش درمنطقه خاورمیانه وجهان با تمام تروریست ها همکاری می کنند.
آمریکا، عامل آوارگی مردم دنیاست.

جنایات مدعیان حقوق بشر
مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
نگران ما ازجنایات بی حساب وکتارمدعیان حقوق بشراست ونه هسته ای کره شمالی؟!
سخنان ترامپ در سازمان ملل بی ادبانه بود.
ایشان یک دیوانه است که بسیار بی ادبی به ملت ایران کرد و برای تمام جهان مسجل شد که رییس جمهوری امریکا به راستی یک دیوانه است.
ما ملت ایران این حرکت و سخنان ترامپ سگ هار مدعیان حقوق بشر را محکوم می کنیم.
عراق با کمک مالی کشورهای عربی و با تسلیحاتی آمریکایی و تسلیحاتی کشورهای غربی و سلاح های شیمیایی مدعیان دروغین حقوق بشر به فرماندهی صدام دیکتکارتور رئیس جمهورسابق عراق به سرکردگی آمریکا جنایتکار با 12 لشکر و 15 تیپ تا دندان مسلح، پنج هزار و 400 دستگاه تانک و 360 فروند هواپیمای جنگی با پشتیبانی کشورهای مدعیان حقوق بشر به انقلاب اسلامی نوپای ایران حمله کرد که ما در طول 8 سال 220 هزار شهید تقدیم اسلام کردیم ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند. وسازمان های بین المللی خیانتکاردرمدت 38 سال است سکوت اختیارکرده اند.
مذاکره سیاسی با آمریکا جنایتکارخیانت به ملت ایران است.
گفته وگو سیاسی با آمریکا جنایتکارخیانت به ملت ایران است.
به آمریکایی ها، صهیونیست ها و حامیانشان پاسخ جدی می دهیم.
آمریکا جنایتکاردرمدت 38 سال است هنوز به طورمستقیم ازگروهک تروریستی منافقین همه جانبه کمک وحمایت می کند و این درحالی است که مدعیان حقوق بشرتاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات نمی کنند.

فاجعه کشتار بی رحمانه هزاران تن ازمردم یمن
این درحالی است که آمریکایی ها وصهیونیست ها متحده عربی از جمله طرف های متجاوز علیه مردم بی دفاع یمن محسوب می شود و تاکنون با مشارکت نظامی در ائتلاف سعودی، هزاران یمنی را به کام مرگ کشانده است.


در واکنش به سخنان اخیرترامپ حیوان وحشی درمجمع عمومی سازمان ملل متحد خیانتکار
هیچ حیوان نمی توان ایران وایرانی را تهدید کند.
ترامپ بی ادب، بی فرهنگ و شخصیت اگر واقعا مدعی حقوق بشر است چرا درمورد جنایت های، خیانت های وتجاوزهای صهیونیست ها، سعودی های و هماهنگی، همدستی و همکاری نظامیان آمریکا جنایتکاردرمنطقه خاورمیانه خفه خون گرفتن دست به هر جنایت می زنند.
سخنان ترامپ بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت درمجمع عمومی سازمان ملل متحد برخلاف اصول سازمان ملل بود.
چرا برخی اعضای شورای امنیت سازمان ملل دراین رابطه ساکت هستند؟ و درمدت 3 سال است خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
و این درحالی است سران بی ادب، بی فرهنگ وبی شخصیت آمریکا جنایتکارهیچ اعتراضی به این جنایات نمی کنند.
مقامات بی ادب، بی فرهنگ وبی شخصیت آمریکا جنایتکارسکوت اختیارکرده اند.!
رژیم جنایتکارآل سعود سگ زنجیری آمریکاست.
کشتاریمنی ها توسط ائتلاف سعودی به سرکردگی آمریکا بی پاسخ نخواهد ماند.

عفو بین الملل : بمبی که خانواده بثینه را در یمن کشت، آمریکایی بود
تاریخ: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
سازمان عفو بین الملل روز جمعه اعلام کرد در حمله هوایی ائتلاف تحت رهبری سعودی در یمن، از یک بمب ساخت آمریکا استفاده شده که موجب کشته شدن کودکان شد و یک دختر بچه را در صنعا یتیم کرد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از دبی، این سازمان مدافع حقوق بشر بقایای این بمب را در محلی که به آن اصابت کرده بررسی کرده است. این بمب در تاریخ 25 اوت دو ساختمان را در منطقه مسکونی « فج عطان » در جنوب صنعا از بین برد و 16 کشته برجا گذاشت که هفت نفر از آنها کودک بودند.
لین معلوف مدیر بخش تحقیق درباره خاورمیانه در عفو بین الملل گفت « ما اکنون قطعا می توانیم بگوئیم بمبی که پدر و مادر « بثینه » ، برادران و خواهرانش و همچنین غیرنظامیان دیگر را کشت، ساخت آمریکا بوده است. »
عفو بین الملل به دختر بچه پنج ساله ای اشاره می کند که عکس او پس از مرگ والدین و پنج برادر و خواهرش از طریق شبکه های اجتماعی در سراسر دنیا منتشر شده است.
یک روز پس از این حمله مرگبار، ائتلاف سعودی به اینکه مسئول این حمله بوده است اعتراف کرد و از « اشتباه فنی » سخن گفت.
یان ایگلند رئیس شورای نروژی آوارگان روز جمعه در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک به سرنوشت غیرنظامیان یمنی اشاره کرد و گفت : « همسایگان و قدرت های منطقه ای به این مناقشه دامن می زنند در حالی که غیرنظامیان بهای جنگ را می پردازند. »


ترامپ نمی داند حقوق بشرچیست.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست حقوق بشرآمریکایی درکاراست.
ائتلاف آمریکایی با بمباران وحشیانه مردم عراق وسوریه روی اسرائیل را سفید کرد.
جنایات جنگی آمریکایی ها درعراق.
جنایات جنگی آمریکایی ها درافغانستان.
جنایات جنگی آمریکایی ها درپاکستان.
جنایات جنگی آمریکایی ها درنوارغزه.
جنایات جنگی آمریکایی ها درسوریه.
جنایات جنگی آمریکایی ها دریمن.
حقوق بشرآمریکایی قانون جنگل است.
قانون جنگل شاکلهی حقوق بشر آمریکایی است
حقوق بشرآمریکایی جنایت، خیانت، تجاوز، ظلم، ستم، غارت و نسل کشی بوده است.
حقوق بشرآمریکایی، داعش سلاح های آمریکایی دراختیاردارد.
حقوق بشرآمریکایی، آمریکا ازداعش نفت می خرند؟
حقوق بشرآمریکایی، آمریکا داعش را نابود نمی کند، پرورش می دهد.
حقوق بشرآمریکایی، شرکت های فناوری آمریکایی ازداعش حمایت می کنند.
حقوق بشرآمریکایی، آنچه امروز درنوارغزه، فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، افغانستان، لیبی، یمن، منطقه خاورمیانه و جهان دیده می شود منعکس کننده جنایات آمریکا است.
حقوق بشرآمریکایی، بمب ساخت ٱمریکا برسرمردم یمن درمدت 30 ماه!
حقوق بشرآمریکایی، ادعای فرمانده تروریست های سوریه : آمریکا به ما سلاح می دهد.
حقوق بشرآمریکایی، کمک تسلیحاتی آمریکا به داعش دراستان دیاله.
جنایات رژیم صهیونیستی ازسوی آمریکا مورد حمایت قرارمی گیرد.
جنایات عربستان ازسوی آمریکا مورد حمایت قرارمی گیرد.
جنایات داعش ازسوی آمریکا مورد حمایت قرارمی گیرد.
سکوت برابر کشتار وحشیانه مسلمانان میانمار مصداق خیانت به قرآن است.
حقوق بشرآمریکایی، اعتراف ارتش آمریکا به قتل 64 غیرنظامی و اعتراف واشنگتن به کشتارشهروندان سوری!

ترامپ یک حیوان واقعی است.
ترامپ یک سگ وحشی واقعی است.
ترامپ سگ وحشی مدعیان حقوق بشردرجهان است.
ترامپ سگ دست نشانده نتانیاهو است.
ترامپ سگ دست نشانده آل سعود است.
اهانت ترامپ به ایرانی ها به خاطرنانوانی، کوتاهی، سکوت و خیانت های روحانی و ظریف بوده است.
مذاکره با آمریکایی ها خیانت به ملت ایران است.
گفت وگو با آمریکایی ها خیانت به دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان وبشریت است.
مذاکره از ابتدا با آمریکا غیرقانونی بوده است.
آمریکا حق صلاحیت مذاکره وگفت و گو سیاسی ندارد.
آمریکا حق صلاحیت دفاع ازحقوق بشر و مبارزه با تروریسم ندارد.
آمریکا دشمن تاریخی مردم ایران است..



حقوق بشرآمریکایی قانون جنگل است.
قانون جنگل شاکلهی حقوق بشر آمریکایی است
حقوق بشرآمریکایی جنایت، خیانت، تجاوز، ظلم، ستم، غارت و نسل کشی بوده است.
حقوق بشرآمریکایی، داعش سلاح های آمریکایی دراختیاردارد.
حقوق بشرآمریکایی، آمریکا ازداعش نفت می خرند؟
حقوق بشرآمریکایی، آمریکا داعش را نابود نمی کند، پرورش می دهد.
حقوق بشرآمریکایی، شرکت های فناوری آمریکایی ازداعش حمایت می کنند.
حقوق بشرآمریکایی، آنچه امروز درنوارغزه، فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، افغانستان، لیبی، یمن، منطقه خاورمیانه و جهان دیده می شود منعکس کننده جنایات آمریکا است.
حقوق بشرآمریکایی، بمب ساخت ٱمریکا برسرمردم یمن درمدت 30 ماه!
حقوق بشرآمریکایی، ادعای فرمانده تروریست های سوریه : آمریکا به ما سلاح می دهد.
حقوق بشرآمریکایی، کمک تسلیحاتی آمریکا به داعش دراستان دیاله.
جنایات رژیم صهیونیستی ازسوی آمریکا مورد حمایت قرارمی گیرد.
جنایات عربستان ازسوی آمریکا مورد حمایت قرارمی گیرد.
جنایات داعش ازسوی آمریکا مورد حمایت قرارمی گیرد.
سکوت برابر کشتار وحشیانه مسلمانان میانمار مصداق خیانت به قرآن است.
حقوق بشرآمریکایی، اعتراف ارتش آمریکا به قتل 64 غیرنظامی و اعتراف واشنگتن به کشتارشهروندان سوری!

ترامپ یک حیوان واقعی است.
ترامپ یک سگ وحشی واقعی است.
ترامپ سگ وحشی مدعیان حقوق بشردرجهان است.
ترامپ سگ دست نشانده نتانیاهو است.
ترامپ سگ دست نشانده آل سعود است.
اهانت ترامپ به ایرانی ها به خاطرنانوانی، کوتاهی، سکوت و خیانت های روحانی و ظریف بوده است.
مذاکره با آمریکایی ها خیانت به ملت ایران است.
گفت وگو با آمریکایی ها خیانت به دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان وبشریت است.
مذاکره از ابتدا با آمریکا غیرقانونی بوده است.
آمریکا حق صلاحیت مذاکره وگفت و گو سیاسی ندارد.
آمریکا حق صلاحیت دفاع ازحقوق بشر و مبارزه با تروریسم ندارد.
آمریکا دشمن تاریخی مردم ایران است.


آمریکا به دنبال دفاع ازحقوق بشر نیست وفقط به دنبال منافع خودش است.
هیچ کشوری درسایه آمریکا به عدالت و رفاه نرسیده است.
هیچ کشوری نمی تواند برای ایران شرط وشروط تعیین کند.
ازکسی برای قدرت دفاعی خود اجازه نمی گیریم.
ایران برای تامین امنیت خود ازکسی اجازه نمی گیرد.
زیرباردخالت بیگانگان دراموردفاعی نمی رویم.
جمهوری اسلامی ایران زیر دخالت بیگانگان وحامیان تروریسم دراموردفاعی اش نخواهد رفت.
آمریکا بزرگترین تروریست پرور درجهان است!
داعش پروژه آمریکا است.
داعش پروژه اسرائیل است.
هیچ سندی دال بردفاع آمریکا ازحقوق یشروجود ندارد.
هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد آمریکا ازحقوق بشردفاع می کند.
ادعاهای آمریکا درباره دفاع ازحقوق بشر بی پایه واساس است.
آمریکا حق دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشردردنیااست.
آمریکا احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
حقوق بشرآمریکایی به معنای حمایت ازتروریست های تکفیری است.
آمریکا قابل اعتماد نیست باید درمقابلش قاطعانه عمل کرد.
آمریکا قابل اعتماد نیست باید روی پای خود بایستیم.
زیربار زورگویی آمریکا نخواهیم رفت.
آمریکا رسما از تروریسم، القاعده، طالبان، گروه هک تروریستی منافقین، داعش، جبهه النصره، ارتش آزاد سوریه، مخالفان سوریه، تکفیری ها، گروه های تروریستی و تروریست های منطقه وجهان کمک وحمایت همه جانبه می کند.

مدعیان دروغین حقوق بشرآمریکایی و مدعیان حقوق بشر اروپایی وسازمان های دروغین مدعی دفاع ازحقوق بشر و تمام سازمان های به اصطلاح بین المللی درمقابل این کشتار نه تنها ساکت نشسته اند بلکه حتی به آن چراغ سبز نیر نشان می دهند.
درمدت 7 سال است بیش از600 هزارنفردربحران سوریه توسط آمریکا وهم پیمانانش وهمدستی تروریست های سوریه کشته شده اند و همچنان نیزادامه می دهد.


درمدت 7 سال است بیش از500 هزارنفردرجنگ عراق توسط آمریکا وهم پیمانانش وهمدستی تروریست های داعش کشته شده اند و همچنان نیزادامه می دهد.

درمدت 3 سال است بیش از22 هزارنفردربحران یمن توسط ائتلاف سعودی وهمدستی تروریست های داعش و القاعده به سرکردگی آمریکا کشته شده اند و همچنان نیزادامه می دهد.

ازسال 2003 تاکنون بیش از999 هزارنفردرمنطقه خاورمیانه توسط آمریکا وهم پیمانانش وهمدستی تروریست های تحت امر به سرکردگی آمریکا کشته شده اند و همچنان نیزادامه می دهد.

تمام سازمان های بین المللی تاکنون سکوت اختیارکرده اند وخفه خون گرفتند وکاری نمی کنند.

ومجامع حقوق بشری خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
ومدعیان حقوق بشرسکوت اختیارکرده اند وخفه خون گرفتند وکاری نمی کنند.
واین درحالی است که مدعیان حقوق بشر نجس وحشی، فرهنگ و بی شخصیت تاکنون هیچ اعتراضی به جنایات آمریکا وهم پیمانانش نمی کنند.
جنایات مدعیان حقوق بشر
مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارد.


ترامپ نمی داند حقوق بشرچیست.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست حقوق بشرآمریکایی درکاراست.
ائتلاف آمریکایی با بمباران وحشیانه مردم عراق وسوریه روی اسرائیل را سفید کرد.
جنایات جنگی آمریکایی ها درعراق.
جنایات جنگی آمریکایی ها درافغانستان.
جنایات جنگی آمریکایی ها درپاکستان.
جنایات جنگی آمریکایی ها درنوارغزه.
جنایات جنگی آمریکایی ها درسوریه.
جنایات جنگی آمریکایی ها دریمن.
حقوق بشرآمریکایی قانون جنگل است.
قانون جنگل شاکلهی حقوق بشر آمریکایی است
حقوق بشرآمریکایی جنایت، خیانت، تجاوز، ظلم، ستم، غارت و نسل کشی بوده است.
حقوق بشرآمریکایی، داعش سلاح های آمریکایی دراختیاردارد.
حقوق بشرآمریکایی، آمریکا ازداعش نفت می خرند؟
حقوق بشرآمریکایی، آمریکا داعش را نابود نمی کند، پرورش می دهد.
حقوق بشرآمریکایی، شرکت های فناوری آمریکایی ازداعش حمایت می کنند.
حقوق بشرآمریکایی، آنچه امروز درنوارغزه، فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، افغانستان، لیبی، یمن، منطقه خاورمیانه و جهان دیده می شود منعکس کننده جنایات آمریکا است.
حقوق بشرآمریکایی، بمب ساخت ٱمریکا برسرمردم یمن درمدت 30 ماه!
حقوق بشرآمریکایی، ادعای فرمانده تروریست های سوریه : آمریکا به ما سلاح می دهد.
حقوق بشرآمریکایی، کمک تسلیحاتی آمریکا به داعش دراستان دیاله.
جنایات رژیم صهیونیستی ازسوی آمریکا مورد حمایت قرارمی گیرد.
جنایات عربستان ازسوی آمریکا مورد حمایت قرارمی گیرد.
جنایات داعش ازسوی آمریکا مورد حمایت قرارمی گیرد.
سکوت برابر کشتار وحشیانه مسلمانان میانمار مصداق خیانت به قرآن است.
حقوق بشرآمریکایی، اعتراف ارتش آمریکا به قتل 64 غیرنظامی و اعتراف واشنگتن به کشتارشهروندان سوری!

ترامپ یک حیوان واقعی است.
ترامپ یک سگ وحشی واقعی است.
ترامپ سگ وحشی مدعیان حقوق بشردرجهان است.
ترامپ سگ دست نشانده نتانیاهو است.
ترامپ سگ دست نشانده آل سعود است.
اهانت ترامپ به ایرانی ها به خاطرنانوانی، کوتاهی، سکوت و خیانت های روحانی و ظریف بوده است.
مذاکره با آمریکایی ها خیانت به ملت ایران است.
گفت وگو با آمریکایی ها خیانت به دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان وبشریت است.
مذاکره از ابتدا با آمریکا غیرقانونی بوده است.
آمریکا حق صلاحیت مذاکره وگفت و گو سیاسی ندارد.
آمریکا حق صلاحیت دفاع ازحقوق بشر و مبارزه با تروریسم ندارد.
آمریکا دشمن تاریخی مردم ایران است..



حقوق بشرآمریکایی قانون جنگل است.
قانون جنگل شاکلهی حقوق بشر آمریکایی است
حقوق بشرآمریکایی جنایت، خیانت، تجاوز، ظلم، ستم، غارت و نسل کشی بوده است.
حقوق بشرآمریکایی، داعش سلاح های آمریکایی دراختیاردارد.
حقوق بشرآمریکایی، آمریکا ازداعش نفت می خرند؟
حقوق بشرآمریکایی، آمریکا داعش را نابود نمی کند، پرورش می دهد.
حقوق بشرآمریکایی، شرکت های فناوری آمریکایی ازداعش حمایت می کنند.
حقوق بشرآمریکایی، آنچه امروز درنوارغزه، فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، افغانستان، لیبی، یمن، منطقه خاورمیانه و جهان دیده می شود منعکس کننده جنایات آمریکا است.
حقوق بشرآمریکایی، بمب ساخت ٱمریکا برسرمردم یمن درمدت 30 ماه!
حقوق بشرآمریکایی، ادعای فرمانده تروریست های سوریه : آمریکا به ما سلاح می دهد.
حقوق بشرآمریکایی، کمک تسلیحاتی آمریکا به داعش دراستان دیاله.
جنایات رژیم صهیونیستی ازسوی آمریکا مورد حمایت قرارمی گیرد.
جنایات عربستان ازسوی آمریکا مورد حمایت قرارمی گیرد.
جنایات داعش ازسوی آمریکا مورد حمایت قرارمی گیرد.
سکوت برابر کشتار وحشیانه مسلمانان میانمار مصداق خیانت به قرآن است.
حقوق بشرآمریکایی، اعتراف ارتش آمریکا به قتل 64 غیرنظامی و اعتراف واشنگتن به کشتارشهروندان سوری!

ترامپ یک حیوان واقعی است.
ترامپ یک سگ وحشی واقعی است.
ترامپ سگ وحشی مدعیان حقوق بشردرجهان است.
ترامپ سگ دست نشانده نتانیاهو است.
ترامپ سگ دست نشانده آل سعود است.
اهانت ترامپ به ایرانی ها به خاطرنانوانی، کوتاهی، سکوت و خیانت های روحانی و ظریف بوده است.
مذاکره با آمریکایی ها خیانت به ملت ایران است.
گفت وگو با آمریکایی ها خیانت به دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان وبشریت است.
مذاکره از ابتدا با آمریکا غیرقانونی بوده است.
آمریکا حق صلاحیت مذاکره وگفت و گو سیاسی ندارد.
آمریکا حق صلاحیت دفاع ازحقوق بشر و مبارزه با تروریسم ندارد.
آمریکا دشمن تاریخی مردم ایران است.


آمریکا به دنبال دفاع ازحقوق بشر نیست وفقط به دنبال منافع خودش است.
هیچ کشوری درسایه آمریکا به عدالت و رفاه نرسیده است.
هیچ کشوری نمی تواند برای ایران شرط وشروط تعیین کند.
ازکسی برای قدرت دفاعی خود اجازه نمی گیریم.
ایران برای تامین امنیت خود ازکسی اجازه نمی گیرد.
زیرباردخالت بیگانگان دراموردفاعی نمی رویم.
جمهوری اسلامی ایران زیر دخالت بیگانگان وحامیان تروریسم دراموردفاعی اش نخواهد رفت.
آمریکا بزرگترین تروریست پرور درجهان است!
داعش پروژه آمریکا است.
داعش پروژه اسرائیل است.
هیچ سندی دال بردفاع آمریکا ازحقوق یشروجود ندارد.
هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد آمریکا ازحقوق بشردفاع می کند.
ادعاهای آمریکا درباره دفاع ازحقوق بشر بی پایه واساس است.
آمریکا حق دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشردردنیااست.
آمریکا احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
حقوق بشرآمریکایی به معنای حمایت ازتروریست های تکفیری است.
آمریکا قابل اعتماد نیست باید درمقابلش قاطعانه عمل کرد.
آمریکا قابل اعتماد نیست باید روی پای خود بایستیم.
زیربار زورگویی آمریکا نخواهیم رفت.
آمریکا رسما از تروریسم، القاعده، طالبان، گروه هک تروریستی منافقین، داعش، جبهه النصره، ارتش آزاد سوریه، مخالفان سوریه، تکفیری ها، گروه های تروریستی و تروریست های منطقه وجهان کمک وحمایت همه جانبه می کند.

آمریکا جنایتکاردرجه یک تروریسم بین المللی ازسال 2003 تاکنون بیش از "999 هزار تروریست" درسایه سکوت نهاد های بین المللی خیانت کارشماره یک به منطقه خاورمیانه منتقل کرده بود اما شکست خورد.
آمریکا جنایتکارشماره یک تروریسم بین المللی درسایه سکوت تمام سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک برای حمایت از رژیم صهیونیستی بیش از 999 هزار تروریست را از سراسر دنیا وارد منطقه خاورمیانه کرد تا بتواند حکومت ها منطقه خاورمیانه را نابود کند اما شکست خورد.
آمریکا قابل اعتماد نیست باید درمقابلش قاطعانه عمل کرد.
آمریکا قابل اعتماد نیست باید روی پای خود بایستیم.
زیربار زورگویی آمریکا نخواهیم رفت.
آمریکا رسما از تروریسم، القاعده، طالبان، گروه هک تروریستی منافقین، داعش، جبهه النصره، ارتش آزاد سوریه، مخالفان سوریه، تکفیری ها، گروه های تروریستی و تروریست های منطقه وجهان کمک وحمایت همه جانبه می کند.

با آمریکا جنایتکار روابط ایجاد نخواهیم کرد مگراین که آدم بشود و از جنایت کردن، خیانت کردن، تجاوزکردن، ظلم کردن، ستم کردن، دخالت کردن و مداخله کردن دست بردارد.
آمریکا جنایتکارازسال 2003 تاکنون ازتروریسم ودیگر گروه های تروریستی برای تغییر حکومت ها استفاده می کند.
هرکسی به آمریکا سفر کند جزء مسلمان واقعی محسوب نمی شود.
مردم دنیا نیازی به سازمان های بین المللی خیانتکار وبی نظم و مدعیان دروغین حقوق بشرندارند.
سازمان های بین المللی مقراصلی حامیان تروریسم است.
نهاد های بین المللی مقراصلی حامیان داعش است.
عراق نیازی به نظامیان خارجی ندارد ولی آمریکا وهم پیمانانش نمی فهمند.
عراق نیازی به نظامیان خارجی ندارد ولی آمریکا وهم پیمانانش نمی فهمند.
افغانستان نیازی به حضور نظامیان خارجی ندارد ولی آمریکا وهم پیمانانش نمی فهمند.
یمن نیازی به نظامیان خارجی ندارد ولی عربستان سعودی ومتحدانش نمی فهمند.
آمریکا جنایتکار در رأس حامیان تروریسم قرار دارد.
اسرائیل جنایتکار در رأس حامیان تروریسم قرار دارد.
عربستان جنایتکار در رأس حامیان تروریسم قرار دارد.
آمریکا وهم پیمانان در لیست حامیان تروریسم هستند.
جمعه 31 شهریور 1396 جنگنده های اسرائیلی با دستور مقامات آمریکا جنایتکار با هماهنگی، همدستی وهمکاری نتانیاهو حشی سگ هار آمریکا درمنطقه اطراف فرودگاه دمشق را بمباران کردند.


هشدار مردم ایران به ترامپ، تیلرسون و نتانیاهو
رفتارترامپ وحشی و نتانیاهو وحشی را به دقت زیر نظر داریم
که رفتار ترامپ ونتانیاهو را به دقت زیرنظر دارد وبراساس آن عمل می کند.
موشک های ایران می توانند اسرائیل را هدف گیرند.
عملیات موشکی ایران، پیامی به آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
سپاه برای هرسرباز آمریکایی و اسرائیلی یک موشک کنا گذاشته است.
هرچه می توانید روی موشک کار کنید / آمریکا و رژیم صهیونیستی سیلی بخورد.

موشک های مان را تقویت می کنیم/ از کره شمالی دفاع می کنیم.

موشک های مان را تقویت می کنیم/ از کره شمالی دفاع میکنیم.

موشکی می رسازیم که تمام نقاط آمریکا جنایتکار را هدف قرار دهد.
ایران برای تامین امنیت خود ازکسی اجازه نمی گیرد.
ازکسی برای قدرت دفاع خود اجازه نمی گیریم.
برجام تاثیر درسیاست ما نخواهد داشت.
مردم ایران روزجمعه 31 شهریور 1396 پاسخ کوبنده ای به اقدامات آمریکایی ها وصهیونیستی داده است!
امروز مبارزه با رژیم صهیونیستی مبارزه با استکباراست.
حمله موشکی ایران به مقر تروریست ها سیلی مستقیم به حامیان تروریسم بود.


رئیس جمهور آمریکا دیوان یک است درمجمع عمومی سازمان ملل به دنبال قانون جنگل بوده است.
کشتار بی رحمانه مسلمانان میانماربا حمایت آمریکایی ها وصهیونیست ها درسایه سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر!
کجایند آنانی که از دموکراسی، حقوق بشر و ازادی دم می زنند.
در پاسخ به سخنرانی توهین آمیز و سخیفانه رییس جمهور آمریکا در سازمان ملل علیه ملت ایران، راهپیمایی کردند.
این شخص دیوانه در مجمع عمومی سازمان ملل که باید منشا صلح باشد، حرفهایی را مطرح کرد که همگی ناشی از خشم و بغض در برابر ایران و دیگر ملتها بود.
همه این خشم و عصبانیت به این دلیل است که سالهاست آمریکا نتوانسته است نقشهای شومش را برای مردم ما اجرا کند.
داعش را ساخته دست آمریکا دانست و ذات امریکاییها خبیث و ناپاک است از این رو ما باید آنها را بشناسیم و بشناسانیم و این مبارزه با تروریسم و حقوق بشر که اینها مطرح میکنند همه از سر خباثت آنهاست.
باید خاطرات هشت سال جنگ تحمیلی را برای جوانان بازگو کنیماین نقل قولها و تجدید پیمانها با شهدا و ارزشهای دفاع مقدس است که رشادتهای رزمندگان و دلاوران ما را به آیندگان منتقل میکند.
ما در مقابل فرزندان این سرزمین مسئول هستیم و باید آنها را به درستی تربیت کنیم.
و توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران در مجمع عمومی سازمان ملل را محکوم کردند.
مردم ایران درسراسر کشور با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از اظهارات وقیحانه رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازم
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: