کد خبر: ۷۳۹۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۱۶۹
رئیس کل دادگستری استان تهران:
رئیس کل دادگستری استان تهران درباره پرونده متهم ردیف دوم دادگاه بنیتا گفت:‌ در خصوص آن دسته از اتهامات که در کیفرخواست صادره از ناحیه دادسرا عنوان شده بود حکم دادگاه صادر شد.
حکم بخشی از پرونده متهم ردیف دوم دادگاه بنیتا صادر شدبه گزارش خبرداغ ، غلامحسین اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا درباره پرونده متهم ردیف دوم دادگاه بنیتا گفت:‌در خصوص آن دسته از اتهامات که در کیفرخواست صادره از ناحیه دادسرا عنوان شده بود حکم دادگاه صادر شد. ادعاهای دیگری هم مطرح شده بود که در کیفرخواست مطرح نبود رسیدگی از سوی دادگاه امکان پذیر نبود اینها باید توسط دادسرا رسیدگی شود و اگر منتهی به صدور کیفرخواست شد دادگاه رسیدگی خواهد کرد؛ چرا که دادگاه به غیر از ‌آن‌چه در کیفرخواست وجود دارد حتی آنچه توسط شکات و وکلای آن‌ها در دادگاه گفته می‌شود امکان رسیدگی ندارد تا این‌که دادسرانسبت به آن رسیدگی کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: