کد خبر: ۷۳۸۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
تعداد بازدید: ۱۱۴۵
در بخشی از نامه اعظم السادات حسینی به ربیع فلاح آمده است: پیرو نامه‌های فراقانونی حضرت عالی مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌ها و فرماندار شهرستان بهشهر در خصوص مصوبه قانونی شورای اسلامی شهر بهشهر مبنی بر انتخاب شهردار، جهت جلوگیری از تشویش اذهان و تنویر افکار عمومی و همچنین تاکید بر اجرای قانون به عنوان فصل الخطاب و احقاق حقوق عمومی همشهریان فرهیخته ام، حضرت عالی را به مناظره دعوت می‌کنم.
عضو هیئت رییسه شورای شهر بهشهر استاندار  مازندران را دعوت به مناظره کردپس از حواشی پیرامون انتخاب شهردار بهشهر و اختلاف نظر شورا با استانداری به منظور تنویر اذهان عمومی اعظم السادات حسینی عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر بهشهر، با ارسال نامه‌ای سرگشاده به استاندار مازندران وی را دعوت به مناظره عمومی کرد.

به گزارش سرویس استانها خبرداغ؛ در بخشی از نامه اعظم السادات حسینی به ربیع فلاح آمده است: پیرو نامه‌های فراقانونی حضرت عالی مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌ها و فرماندار شهرستان بهشهر در خصوص مصوبه قانونی شورای اسلامی شهر بهشهر مبنی بر انتخاب شهردار، جهت جلوگیری از تشویش اذهان و تنویر افکار عمومی و همچنین تاکید بر اجرای قانون به عنوان فصل الخطاب و احقاق حقوق عمومی همشهریان فرهیخته ام، حضرت عالی را به مناظره دعوت می‌کنم.

به نظر می رسد با دعوت اعظم السادات حسینی از استاندار مازندران برای حضور در مناظره عمومی، چالش استانداری و شورای شهر بهشهر در انتخاب شهردار بهشهر وارد فاز تازه‌ای شده است. حال باید دید آیا استاندار مازندران حاضر است برای پایان دادن به مناقشه‌ی انتخاب شهردار بهشهر و تنویر افکار عمومی در این مناظره شرکت کند؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: