کد خبر: ۷۳۸۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
تعداد بازدید: ۲۷۱
صالحی در نشست سالیانه آژانس:
رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان تاکید کرد: کشورهای عضو آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باید رژیم صهیونیستی را برای عضویت در مجموعه آژانس مجاب کنند.
رژیم صهیونیستی بباید متعهد به عضویت در آژانس شود
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی اکبر صالحی در نشست سالیانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به عنوان یکی از دارندگان سلاح هسته‌ای باید متعهد به عضویت در آژانس شود، گفت: برجام رویکرد مناسبی برای همکاری با آژانس است و باید زمینه را برای تحقق منطقه‌ای عاری از سلاح هسته‌ای فراهم کنیم. 

وی با بیان اینکه هم اکنون تمامی فعالیت‌های جمهوری اسلامی ایران در نیروگاه بوشهر تحت نظارت بازرسان آژانس است، اظهار داشت: تمامی طرح‌های توسعه این نیروگاه که به تصویب دولت رسیده با نظارت آژانس در حال انجام است.

رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: از همه کشورهای عضو می‌خواهم که دست در دست هم به همه مفاد قوانین درباره فعالیت‌های هسته‌ای پایبند باشیم. 

 صالحی تاکید کرد: تاکنون توانسته‌ایم در برنامه هسته‌ای  به برنامه «انرژی هسته‌ای برای همه و سلاح تروریستی برای هیچ کس» عمل کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
0
0
داعش وحشی با همدایت آمریکا جنایتکار و رژیم صهیونیستی جنایتکار دست به اقدامات تروریستی می زند.
داعش وحشی منتب به آمریکا جنایتکار و اسرائیل جنایتکارو با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این دوکشور جنایتکاردست به اقدامات تروریستی می زند.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست نتانیاهو نجس وحشی، بی فرهنگ و بی شخصیت نخست وزیر رژیم صهیونیستی درکاراست.
هرجا ظلمی، جنایت وستم است رد پای نتانیاهو نجس وحشی، بی فرهنگ و بی شخصیت نخست وزیر رژیم صهیونیستی را می تواند.
نتانیاهو نجس وحشی، بی فرهنگ و بی شخصیت نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی برهم زدن برجام دست به هرجنایتی درمنطقه خاورمیانه وجهان زده است.
برهم زدن برجام برای آمریکا و رژیم صهیونیستی گران تمام نمی شود.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: