کد خبر: ۷۳۸۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸
تعداد بازدید: ۳۵۷
به مناسبت روز خانواده و باز نشسته از باز نشستگان مرکز توسعه سلامت کیش تقدیر شد.
باز نشستگان اعضای با تجربه خانواده بزرگ سلامت هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش  در این مراسم گفت: شما باز نشستگان ذخایر علمی و معرفتی هستید که با همت والا سه دهه از عمر خویش را در عرصه سلامت مصروف خدمت به همنوعان کرده‌اید.

وی افزود: تجربیات شما عزیزان در طول  سالها خدمت با عزت ما را در برنامه‌ ریزی‌های عرصه سلامت یاری خواهد کرد و خدمت در عرصه سلامت، عبادت و جان یک انسان را حیات بخشیدن، نجات جان جامعه بشری است.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش با بیان اینکه وظیفه ما تامین و حفظ سلامت انسان‌هاست، اظهار داشت: ‌امیدواریم با همفکری و همیاری بازنشستگان با تجربه بتوانیم خدمات‌ رسانی مطلوب و ایده‌الی داشته باشیم.

دکتر رضانیا گفت: بازنشستگی پایان کار نیست بلکه شروع مجددی در فصل دیگری از زندگی با شرایط جدید و متفاوت است و ما به تجربه  ومشورت شما عزیزان نیازمندیم.

‌در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر ‌از  بازنشستگان مرکز توسعه سلامت کیش در سالن شهید همت مرکز سلامت بو علی‌ تجلیل شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: