کد خبر: ۷۳۸۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
تعداد بازدید: ۲۵۹
در تماس سرلشکر باقری و فرمانده ارتش پاکستان مطرح شد؛
سرلشکر باقری و ژنرال باجوا در تماس تلفنی با ناکافی دانستن اقدامات صورت گرفته در امدادرسانی به آوارگان مسلمان میانمار، بر لزوم بسیج همه امکانات در دسترس برای کمک هرچه سریع‌تر به آنها تأکید کردند.
تاکید بر بسیج همه امکانات برای کمک به مسلمانان میانمار

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و ژنرال قمر باجوا فرمانده ارتش جمهوری اسلامی پاکستان در تماس تلفنی پیرامون زمینه‌های همکاری مشترک نیروهای مسلح دو کشور و نیز موضوع آوارگان مسلمان میانمار گفت‌وگو کردند.

بنابراین گزارش، در این تماس تلفنی طرفین از تلاش‌های مثبت به عمل آمده اخیر توسط نیروهای مسلح دو کشور برای تأمین امنیت مرزهای مشترک اظهار خرسندی کردند.

سرلشکر باقری و ژنرال قمر باجوا همچنین با ناکافی دانستن اقدامات صورت گرفته در امدادرسانی به آوارگان میانمار، ضرورت تحرک هرچه بیشتر جهان اسلام برای پایان دادن به وضعیت نامطلوب و غیرانسانی تحمیل شده به مردم مسلمان میانمار را مورد تأکید قرار دادند.

رؤسای ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و ارتش جمهوری اسلامی پاکستان در این مذاکره تلفنی امکان بهره‌گیری از کمک‌های امدادی و بشردوستانه تمامی سازمان‌های نظامی و غیرنظامی در کشورهای اسلامی را مورد توجه دانسته و بر لزوم بسیج همه امکانات در دسترس برای کمک هرچه سریع‌تر به مسلمانان مظلوم میانمار تأکید کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
0
0
تامین بودجه سازمان ملل متحد توسط کشورهای مسلمان باید قطع شود. به خاطر که این سازمان های بین المللی تاکنون هیچ کاری برای کشورهای مسلمان نکرده است
سازمان ملل متحد دشمن تاریخی مسلمانان است.
سازمان ملل متحد بزرگترین ناقض حقوق بشراست.
سازمان ملل متحد ناقض حقوق بشراست / پرورش دهند جنایتکاران و خیانتکاران، مدافع حقوق بشر نخواهد بود.
سازمان ملل متحد به عنوان ناقض حقوق بشرنمی تواند مدافع آن درجهان باشد.
که سازمان ملل متحد چشم خود را برروی واقعیات بسته وتمی تواند مدعی دفاع از حقوق بشرباشد.
حرف سازمان ملل متحد دیگرچه اعتباری دارد؟
چه کسی باور می کند سازمان ملل متحد نگران حقوق بشردرمنطقه خاورمیانه وجهان است؟ وفقط در مدت 7 سال است جنگ درمنطقه خاورمیانه بیش از 999 هزارنفر انسان های بی دفاع و بی گناه توسط آمریکا وهم پیمانانش با همدستی تمام تروریست ها با حمایت سازمان های بین المللی قتل عام شده است وهمچنان نیزادامه دارد ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمی کند.
واین درحالی است که مدعیان حقوق بشر درمدت 7 سال است هیچ اعتراض به این جنایات نمی کند. نهاد های بین المللی سکوت اختیارکرده اند.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
0
0
ملت ایران از ابتدای انقلاب در حال مبارزه با تروریسم مورد حمایت مدعیان حقوق بشر

مردم با همه تروریست ها مورد حمایت آمریکا وهم پیمانانش و داعش های مورد حمایت آمریکا وهم پیمانانش زمان مبارزه کردند و تحریم های آغاز انقلاب تا امروز را پشت سرگذاشتند، امیدواریم اینها فراموش نشود و بدانیم این ملت چه اتفاق بزرگی را رقم زده است.
آمریکا وهم پیمانانش ثابت کرده اند که حامی تروریسم هستد.
برخی کشورهای غربی تحت امر نظارات ومدیریت آمریکا جنایتکارهمچنان از تروریسم در سوریه حمایت می کنند.


برخی کشورهای عربی تحت امر نظارات ومدیریت آمریکا جنایتکارهمچنان از تروریسم در سوریه حمایت میکنند.

برخی کشورهای عربی و غربی همچنان از تروریسم در سوریه به صورت مستقیم یا غیرمستقیم به سرکردگی آمریکا جنایتکار حمایت می کنند
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: