کد خبر: ۷۳۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
تعداد بازدید: ۲۵۶
او حتی پیش از پایان مسابقات فصل گذشته تصمیمش را گرفته بود و هنگام آخرین حضور سرخ‌ها در قطر برای بازی با لخویا با بازیکنان پرسپولیس خداحافظی هم کرد.
حیف از آن ایسلندی نشسته پرسپولیسی ها/ سروش جان خوش می‌گذرد؟به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،اول فصل پرسپولیسی‌ها خیلی دوست داشتند سروش رفیعی در این تیم باقی بماند و قطعا برای تمدید قرارداد این بازیکن حاضر بودند مبلغ خوبی را هم پیشنهاد بدهند، اما او حتی پیش از پایان مسابقات فصل گذشته تصمیمش را گرفته بود و هنگام آخرین حضور سرخ‌ها در قطر برای بازی با لخویا با بازیکنان پرسپولیس خداحافظی هم کرد.

 

به هر حال انتخاب سروش «پول بیشتر» بود و خودش هم خیلی شفاف همین مساله را عنوان کرد، اما آیا به راستی او با دیدن این پرسپولیس، دلش برای تیمی تنگ نمی‌شود که شماره هفت را به عنوان بهترین شماره‌اش تقدیم او کرد؟

 

یعنی فقط همان شرکت در شادی نشسته ایسلندی در پایان بازی دراماتیک با الاهلی عربستان به یکی، دو میلیارد پول بیشتر قطری‌ها نمی‌ارزید؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: