کد خبر: ۷۳۸۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱
تعداد بازدید: ۲۸۳
توسلی :
دبیرکل حزب نهضت آزادی ایران گفت: امیدواریم با برطرف شدن موانع نهضت آزادی ایران بتواند فعالیت‌های بیشتری در عرصه سیاسی کشور داشته باشد.
دبیرکل جدید نهضت آزادی، در زمان حیات مرحوم یزدی انتخاب شد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، محمد توسلی درباره انتخابش به عنوان دبیرکل نهضت آزادی ایران گفت: اردیبشهت ماه به دلیل وخامت حال آقای یزدی و تشخیص پزشکان این مساله پیش‌بینی می‌شد که ایشان عمر محدودی خواهند داشت بنابراین با اجماع این تصمیم گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: همان اردیبهشت ماه این سمت به من واگذار شد اما تصمیم گرفتیم بعد از نشخص شدن وضعیت بیماری آقای یزدی، این خبر منتشر شود.

دبیرکل نهضت آزادی ایران در پاسخ به این سوال که آیا نهضت فعالیت‌های خود را گسترش خواهد و در عرصه سیاسی کشور بیشتر حضور پیدا خواهد کرد، گفت: امیدواریم با وجود اینکه فعالیت‌های نهضت محدود شده این موانع زودتر برطرف شود تا نهضت آزادی ایران بتواند در چارچوب قانون از منافع ملی مردم دفاع کند.

«شورای مرکزی نهضت آزادی ایران»، با توجه به وخامت حال ابراهیم یزدی و شرایط خاص با نظر و حضور وی در جلسه مورخ ۱۳۹۶/۲/۱۴، طی مصوبه‌ای به اجماع، محمد توسلی از اعضای دیرین  نهضت آزادی ایران و از مدیران بعد از انقلاب را به عنوان «دبیرکل نهضت آزادی ایران» برگزید تا پس از عمر طبیعی دبیرکل فقید، این مسئولیت را برعهده گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: