کد خبر: ۷۳۷۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
تعداد بازدید: ۲۱۸
وکیل جمعی از مدیران کانال‌های تلگرامی اصلاح‌طلب از اعتراض به حکم بدوی موکلان خود در هفته جاری خبر داد.
به حکم دادگاه بدوی مدیران کانال‌های تلگرامی اعتراض خواهیم کرد/ در هفته جاری درخواست تجدیدنظر را ارائه می‌دهیم

به گزارش خبرداغ،علی مجتهد زاده درگفت‌و‌گو با  ایلنا در مورد آخرین وضعیت پرونده مدیران کانال‌های تلگرامی اصلاح‌طلب گفت: رای دادگاه ۱۲ شهریور به ما ابلاغ شد و ما هنوز یک هفته فرصت برای اعتراض به حکم دادگاه بدوی و ارایه درخواست تجدید نظرخواهی داریم.

وکیل برخی از مدیران گروه‌های تلگرامی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌هایی که با وکلای دیگر پرونده شده است قرار شده علاوه براینکه هر کدام از ما بصورت منفردا لایحه دفاعیه ارایه دهیم یک لایحه دفاعیه کلی مشترکا ارایه هیم اما احتمال دارد که دفتر دادگاه این لایحه را از ما نپذیرد. بهرحال تا پایان موعد قانونی تجدید نظرخواهی می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، رسیدگی به اتهامات هشت تن از مدیران کانال‌های تلگرامی اصلاح‌طلب مرداد ماه در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار و آقایان نیما کشوری و احمدنیا به ۵ سال حبس، آقایان نقدی و جمشیدی به ۴سال حبس و سبحان جعفری به ۳ سال حبس محکوم شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: