کد خبر: ۷۳۷۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
تعداد بازدید: ۴۰۷
نوشتن اين مطالب ديگر كهنه و تكراري شده است، اما واقعا تلويزيون گاهي در كج‌سليقگي شورش را در مي‌آورد.
با شما هستیم آقای فردوسی‌پور عزیز! / يك سوزن به خودمان، يك جوالدوز به امارات!

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،نوشتن اين مطالب ديگر كهنه و تكراري شده است، اما واقعا تلويزيون گاهي در كج‌سليقگي شورش را در مي‌آورد.

 

مثلا بازي مهمي مثل پرسپوليس و الاهلي عربستان چرا بايد با 40ثانيه تاخير و از زماني روي آنتن برود كه تيم حريف در حال ارسال كرنر روي دروازه سرخپوشان است؟ واقعا آيا نمي‌شد مسابقه‌اي را كه مردم ماه‌ها منتظرش بودند، به شكل منظم‌تري روي آنتن برد؟

 

در حال حاضر آگهي گرانقيمت «تقديم برنامه» كه اول مسابقات پخش مي‌شود عملا تبديل به يك ضدتبليغ شده است، چرا كه ثانيه‌هاي ابتدايي بازي را از بين مي‌برد و باعث مي‌شود مردم بازي را نصفه‌كاره ببينند.

 

در اين شرايط جالب است كه عادل فردوسي‌پور به برخورد گزينشي تلويزيون امارات در پخش تصاوير آهسته اعتراض مي‌كرد. البته آن اعتراض به‌جا و صحيح است، اما اول بايد عيب و ايرادهاي خودمان را رفع كنيم.

 

مردم دوست دارند بازي را از چند دقيقه قبل از شروع مسابقه تا چند دقيقه بعد از پايان آن ببينند، اما افسوس كه عمده تمركز دوستان در تلويزيون معطوف به پخش آگهي و البته تبليغ كانال تلگرامي‌شان (آن هم بدون ذكر نام تلگرام!) است.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: