کد خبر: ۷۳۷۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷
تعداد بازدید: ۹۲۵
انار یکی از میوه های پاییزی پرخاصیت است که خواص زیادی به خصوص در تصفیه خون و بهبود سلامت قلب دارد.
 به گزارش خبرداغ ، انار یکی از میوه های خوشمزه و پرطرفدار فصل پاییز است که فواید زیادی برای بدن دارد، این میوه پر خاصیت يك تصفيه‌كننده خون بوده و براي سلامت كبد بسيار مفید است و مطالعات متعددی نشان داده است كه عادت به خوردن اين ميوه مانع تشكيل پلاك‌های دندانی و بروز پوسيدگی دندان می شود.

این میوه افزون بر خاصیت تصفیه کنندگی خون در خفظ سلات قلب و پیشگیری از ابتلا به بیمای های قلبی بسیار موثر است، انار احتمال ابتلا به بيماری های قلبی را با كاهش فشارخون، جلوگيری از اكسيد شدن LDL و تشكيل پلاك در ديواره عروق پايين  می آورد که در نتیجه ريسك ابتلا به گرفتگی عروق كم می ش
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛انار غني از آنتي اكسيدان‌های قوی است و به دلیل وجود یک ماده مفید در ان خاصیت ضد سرطانی دارد که رشد تومورهای سرطانی را كند می سازد.

انار براي سلامتي قلب‌وعروق، جلوگيري از تصلب شريان‌ها و سكته‌ها، جلوگيري از پيري زودرس و آلزایمر و پيشگيري از سرطان‌ها به‌ويژه سرطان پروستات مفيد است

آب انار خاصيت ميكروب‌كشي و ضذعفوني‌كنندگي دارد. يك انار معمولي 40‌درصد نياز روزانه بدن به ويتامين C را تامين مي‌كند و  منبع خوبي از اسيدفوليك، پتاسيم و آهن است.

انار تشكيل پلاك عروق را تا 30‌درصد كاهش مي‌دهد و عطش را برطرف می کندو خنك‌كننده بوده و برای درمان اسهال، آرتريت، زردی و بواسير مفيد است.
معجزه انار در تصفیه خون و سلامت قلب+ اینفوگرافی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: