کد خبر: ۷۳۷۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲
تعداد بازدید: ۴۴۲
ستاره تیم فوتبال منچستریونایتد در مورد شماره 10 بعدی تیم ملی سوئد صحبت کرده است.
نظر ابراهیموویچ در مورد شماره 10 بعدی تیم ملی سوئدبه گزارش خبرداغ،نظر ابراهیموویچ در مورد شماره 10 بعدی تیم ملی سوئدبه گزارش میزان، زلاتان ابراهیموویچ، فوق ستاره سوئدی تیم فوتبال منچستریونایتد که از بازی‌های ملی خداحافظی کرده، با انتشار مطلبی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، در خصوص آینده شماره ۱۰ تیم ملی سوئدصحبت کرده است.

ابراهیموویچ در خصوص آینده پیراهن شماره ۱۰ تیم ملی سوئد اظهار داشت: در دوران کودکی و هنگامی که در حال بزرگ شدن بودم، چیز زیادی نداشتم. تنها داشته من، ذهن خستگی‌ناپذیر و رویا‌های بزرگ بود اما شماره ۱۰ مایل است که نسبت به هر شخص دیگری، بیشتر پیش برود. به همین دلیل است که شماره ۱۰ را ایجاد کرده‌ایم تا ادای احترامی باشد برای همه کسانی که برای فوتبال سوئد، زحمات بی‌شماری می‌کشند. در کنار کمپانی ولوو و فدراسیون فوتبال سوئد، در مراسم بهترین‌های سوئد، شماره ۱۰ بعدی را پیدا می‌کنم و آن را پاداش می‌دهم.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: