کد خبر: ۷۳۷۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
تعداد بازدید: ۱۸۷
مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا
مرحله گروهی فصل 18-2017 لیگ قهرمانان اروپا با انجام 8 دیدار استارت خورد و مدعیان برابر رقبا به پیروزی رسیدند.
بارسا از یووه انتقام گرفت/ بازگشت باشکوه من‌یونایتد و چلسی به لیگ قهرمانان/ پیروزی پرگل PSG باگلزنی نیمار و امباپهبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان، بیست‌وششمین دوره رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت 23:15 سه‌شنبه شب با برگزاری 8 دیدار همزمان از گروه‌های یک تا چهار آغاز شد که در مهمترین بازی در گروه D بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ با نتیجه 3 بر صفر از سد یوونتوس گذشت و انتقام شکست فصل قبل را از قهرمان ایتالیا گرفت. برای آبی‌واناری‌ها در این دیدار لیونل مسی (45 و 69) و ایوان راکیتیچ (56) گلزنی کردند.

در بازی دیگر این گروه اسپورتینگ لیسبون در خانه المپیاکوی یونان به برتری 3 بر 2 رسید.

در گروه A این رقابت‌ها نیز منچستریونایتد پس از یک فصل غیبت در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، در بازگشت به این مسابقات اولین گام را محکم برداشت و با نتیجه 3 بر صفر بازل سوئیس را در ورزشگاه اولدترافورد از پیش‌رو برداشت. برای شیاطین سرخ در این بازی مروان فلینی (35)، روملو لوکاکو (53) و ماکوس رشفورد (84) گلزنی کردند.

در دیگر بازی این گروه هم بنفیکا در دیداری خانگی با نتیجه 2 بر یک مغلوب زسکا مسکو شد.

در گروه B هم بایرن مونیخ به لطف گلزنی روبرت لواندوفسکی (12- پنالتی)، تیاگو آلکانتارا (65) و یاشوا کیمیچ (90) با نتیجه 3 بر صفر بر اندرلخت غلبه کرد. نماینده بلژیک از دقیقه 11 در پی اخراج اسون کومس 10 نفره بازی می‌کرد.

در این گروه پاری‌سن‌ژرمن با نتیجه 5 بر صفر میزبانش، سلتیک را در هم کوبید. نیمار (19)، امباپه (34)، ادینسون کاوانی (40- پنالتی و 85) و لوستینگ (83- گل به خودی) برای PSG گلزنی کردند.

در گروه C هم چلسی بازگشت باشکوهی به لیگ قهرمانان داشت و در اولین بازی خود با نتیجه 6 بر صفر قره‌باغ جمهوری آذربایجان را با نتیجه 6 بر صفر تحقیر کرد. پدرو (5)، زاپاکاستا (30)، آزپیلیکوئتا (55)، باکایوکو (71)، باتشوایی (76) و مدودف (82- گل به خودی) برای آبی‌های لندنی گلزنی کردند.

در بازی دیگر این گروه تیم‌های رم و اتلتیکومادرید در ورزشگاه المپیکوی شهر رم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

نتایج کلی بازی‌ها به شرح زیر رقم خورد:

گروه A:

بنفیکای پرتغال یک - زسکا مسکوی روسیه 2

منچستریونایتد انگلیس 3 - بازل سوئیس صفر

گروه B:

بایرن مونیخ آلمان 3 - اندرلخت بلژیک صفر

سلتیک اسکاتلند صفر - پاری‌سن‌ژرمن فرانسه 5

گروه C:

چلسی انگلیس 6 - قره‌باغ جمهوری آذربایجان صفر

رم ایتالیا صفر - اتلتیکومادرید اسپانیا صفر

گروه D:

بارسلونای اسپانیا 3 - یوونتوس ایتالیا صفر

المپیاکوی یونان 2 - اسپورتینگ لیسبون پرتغال 3

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: