کد خبر: ۷۳۷۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹
تعداد بازدید: ۲۹۲
اسطوره باشگاه یوونتوس در خصوص خرید جدید این تیم صحبت کرده است.
داویدز: با زیدان در خیابان با غریبه‌ها فوتبال بازی می‌کردیم/ دیبالا یک جواهر برای یوونتوس استبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان، ادگار داویدز، اسطوره باشگاه یوونتوس در مورد فوتبال بازی کردن با زیدان در خیابان‌ها و دیبالا، خرید جدید تیم فوتبال یوونتوس صحبت کرده است.

داویدز در مورد فوتبال بازی کردن با زیدان در خیابان‌ها اظهار داشت: من و زیدان عادت داشتیم در خیابان‌های شهر تورین با غریبه‌ها فوتبال بازی کنیم. داستان این بود که در اوقات بیکاری با هم بیرون می‌رفتیم و معمولا از مهاجران تورین، کسانی که احتمالا توان خرید بلیت بازی‌های یوونتوس را نداشتند دعوت می‌کردیم که به ما ملحق شوند تا در خیابان، فضای ورزشگاه را خلق کنیم. چنین لحظاتی، آنها را به مبارزه در زندگی تشویق می‌کرد.

وی در مورد دیبالا گفت: اگر می‌خواهیم پائولو دیبالا را نابود کنیم، باید به مقایسه او با مسی ادامه دهیم! یوونتوس جواهری در دست دارد اما نباید به او فشار زیادی وارد کند.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: