کد خبر: ۷۳۷۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
تعداد بازدید: ۲۹۶
باشگاه آلمانی هامبورگ به دنبال جذب چند بازیکن از جمله هافبک تیم ملی ایران است.
تیم سرشناس بوندسلیگایی به دنبال جذب ستاره ایرانیبه گزارش خبرداغ،عنیس بن‌هتیرا، بازیکن تونسی که از سال 2006 تا 2011 عضو تیم هامبورگ بود، اکنون می‌تواند دوباره به این تیم بازگردد. آخرین خبر در خصوص هامبورگ این است که شاید بن‌هتیرای 29 ساله که در حال حاضر باشگاهی ندارد، به عنوان بازیکن آزاد به این تیم بپیوندد.

 

حضور بن‌هتیرا در هامبورگ خارج از نقل‌وانتقالات، امکان‌پذیر است، چراکه او بازیکن آزاد محسوب می‌شود. در حال حاضر، هامبورگ به جز دروازه‌بان خود فقط 16 بازیکن دارد که تعدادی از بازیکنان‌شان مصدوم شده‌اند. به همین دلیل اشکان دژاگه و پاتریک ابرت که سابقه بازی در بوندس‌لیگا را دارند، جزو دیگر گزینه‌های هامبورگی‌ها هستند.

 

گفته می‌شود بن‌هتیرا با چند باشگاه به صورت همزمان در حال مذاکره است و آپوئل نیکوزیای قبرس و قره‌باغ آذربایجان هم قبلاً مذاکراتی با او داشتند.

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: