کد خبر: ۷۳۷۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
تعداد بازدید: ۲۷۷
به نظر مي‌رسد پيروزي برابر استقلال چندان براي تيم‌هاي ليگ برتري خوش‌يمن نيست.
یک هشدار جالب/ استقلال منصوریان را شکست ندهید!به گزارش خبرداغ،به نظر مي‌رسد پيروزي برابر استقلال چندان براي تيم‌هاي ليگ برتري خوش‌يمن نيست؛ طوري كه فعلا هر تيمي استقلال را برده، بلافاصله حداقل يك شكست را پذيرفته است! نخستين باخت استقلال در اين فصل توسط نفت آبادان به اين تيم تحميل شد. نفت كه امسال تيم خوبي نشان مي‌دهد، در همان هفته اول ترمز استقلال را كشيد و در مسابقه‌اي كه فرصت‌هاي زيادي براي گلزني داشت و حتي يك بار هم تير دروازه را لرزاند، با تنها گل كرار جاسم از روي نقطه پنالتي آبي‌پوشان تهراني را شكست داد. نكته جالب اما اينجاست كه تيم آباداني بلافاصله در هفته دوم مقابل سايپا تن به شكست سه بر دو داد! دومين باخت استقلال در هفته چهارم برابر سايپا رقم خورد.

 

شاگردان دايي هم در آن مسابقه خيلي سرتر از حريف نامدارشان بودند و با شايستگي پيروز شدند، اما اين ظاهرا نحوست برتري برابر استقلال برابر سايپا «دوبله» بود؛ چرا كه اين تيم ابتدا در ليگ برابر تراكتورسازي تن به باخت داد و سپس در جام حذفي مقابل اكسين ليگ يكي شكست خورد و وداعي باورنكردني و زودهنگام را با اين مسابقات تجربه كرد. سومين باخت استقلال هم در ورزشگاه آزادي برابر پديده مشهد به ثبت رسيد؛ تيمي كه آن هم تاوان اين برد را در جام حذفي داد. شاگردان مهاجري بلافاصله بعد از بردن تيم منصوريان در جام حذفي به مصاف تراكتورسازي رفتند و در شرايطي كه تا آخرين دقايق با يك گل از اين تيم پيش بودند، ظرف چند لحظه دو گل خوردند و حذف شدند! خلاصه اينكه يا استقلال را نبريد و يا اگر برديد، منتظر تاوانش باشيد!

 

باختن به استقلال خوش‌يمن است

جالب است بدانيد اين ماجرا از آن طرف هم كاملا صادق است؛ يعني تيمي كه به استقلال مي‌بازد هم حسابي خوشبخت مي‌شود. در حال حاضر در مسابقات ليگ استقلال فقط يك پيروزي داشته كه آن هم برابر تراكتورسازي تبريز به ثبت رسيده است. تيم تبريزي بعد از دو باخت متوالي مقابل استقلال به ميدان رفت و سومين شكست فصلش را در ورزشگاه آزادي تجربه كرد. از آن به بعد اما دنيا به كام تيم گل‌محمدي شد؛ چرا كه تراكتورسازان ابتدا دو پيروزي پياپي ليگي برابر نفت و سايپاي تهران به دست آوردند و سپس در جام حذفي به شكلي دراماتيك پديده مشهد را شكست دادند. به نظر مي‌رسد از حالا به بعد هم بايد منتظر اوجگيري گل‌گهر سيرجان در مسابقات ليگ يك باشيم!

همشهری ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: