کد خبر: ۷۳۷۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۳۰۷
سرمربی استقلال قصد دارد در حساس ترین بازی فصل از ستاره های فصل گذشته در خط میانی استفاده کند.
تغییرات منصوریان در ترکیب استقلال برای بازی مرگ و زندگیبه گزارش خبرداغ ، استقلال در حالی باید جمعه به مصاف پارس جنوبی جم برود که ناکامی در این دیدار می تواند به برکناری علیرضا منصوریان منجر شود.

 

بی شک این بازی حساس ترین دیدار فصل برای منصوریان خواهد بود چرا که در صورت کسب نتیجه مناسب در این بازی می تواند به ادامه کار امیدوار شود اما ناکامی در این بازی ممکن است آبی ها را با بحران جدی مواجه کند.

 

با آماده شدن فرشید اسماعیلی و بازگشت نورافکن به اوج منصوریان تصمیم دارد در بازی برابر جمی ها از این دو بازیکن در خط هافبک استفاده کند و احتمالا فرشید باقری نیز در ترکیب قرار می گیرد.

 

به این ترتیب باید منتظر نیمکت نشینی سرور جباروف و مجتبی جباری در این دیدار باشیم تا از روی نیمکت شاهد بازی ستاره های فصل گذشته استقلال باشند.

 

نامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: