کد خبر: ۷۳۷۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
تعداد بازدید: ۲۲۹
سید جلال حسینی در آستانه دیدار تیمش مقابل الاهلی در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفتگو کرده است.
هیچ تیمی در آسیا به اندازه پرسپولیس هوادار نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،سیدجلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس، در گفتگو با وب سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا روحیه جنگندگی و حمایت هواداران را دلایل اصلی موفقیت اخیر تیمشان عنوان کرده است.

 

او که در دیدار رفت تیمش محروم بود برای بازی برگشت در الاهلی در دسترس خواهد بود و امیدوار است تیمش برای اولین بار به نیمه نهایی این مسابقات برسد.

 

سیدجلال در این باره گفت: شاید ما جزو ثروتمندترین باشگاه‌های آسیا نباشیم، مخصوصا در مقایسه با تیم‌های منطقه خلیج فارس، اما شکی در این نیست که ما پرهوادارترین تیم هستیم. پرسپولیس بهترین حمایت در آسیا را دارد، به خاطر این حمایت ما خواهیم جنگید و انگیزه مضاعف پیدا می‌کنیم. می‌خواهیم همه تلاشمان را بکنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

 

حسینی که بیش از ۱۰۰ بازی برای تیم ملی فوتبال ایران انجام داده، بخشی از این تیم است که به رقابت‌های جام جهانی روسیه راه پیدا کرده است و در حال حاضر دومین دوره حضورش در پرسپولیس را سپری می‌کند. او از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ در این تیم بود و بعد راهی الاهلی قطر شد و در سال ۲۰۱۵ قراردادش را با نفت تهران امضا کرد و خیلی زود به پرسپولیس بازگشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: