کد خبر: ۷۳۷۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۲۲۴
فردی که با معرفی خود به عنوان مامور یکی از ارگان‌های نظامی اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کرد توسط ماموران پلیس آگاهی آمل دستگیر شد.
کلاهبرداری با عنوان مامور انتظامیبه گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه خبری پلیس، در پی گزارشات مردمی مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی که خود را مامور یکی از ارگان‌های نظامی معرفی کرده بود، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آمل قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق شدند در عملیاتی غافلگیرانه متهم را در یکی از گدرگاه‌های این شهرستان شناسایی و دستگیر کنند.

بر اساس این گزارش ماموران پس از توقیف خودروی این متهم، در بازرسی از آن تعدادی تجهیزات نظامی، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر، آلات استعمال و یک دستگاه ترازوی توزین مواد کشف کردند.

متهم ضمن اعتراف به بزه‌های انتسابی، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: