کد خبر: ۷۳۷۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
تعداد بازدید: ۱۴۷
در نشست ویژه سران کشورهای اسلامی تاکید شد؛
سران شرکت کننده در نشست علم و فناوری سازمان همکاریهای اسلامی در نشستی فوق العاده وضعیت مسلمانان آسیب دیده و آوارگان میانمار را بررسی و طی بیانیه ای بر ضرورت پایان بخشیدن به خشونتها، ارسال کمکهای انسان دوستانه و همچنین رسیدگی به وضعیت آسیب دیدگان و آوارگان میانماری تاکید کرد.
ابراز نگرانی عمیق از خشونت علیه مسلمانان روهینگیا/ تاکید بر توقف جنایت‌ها و ضرورت کمک‌های انساندوستانه به آوارگان

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت الاسلام حسن روحانی طی دیشب و امروز و در دیدار با روسای جمهوری ترکیه، ونزوئلا، آذربایجان، قزاقستان و ازبکستان بر ضرورت توجه جدی جهان اسلام به وضعیت آسیب دیدگان مسلمان و آوارگان منطقه روهینگیا میانمار تاکید کرده بود.

بیانیه سران کشورهای اسلامی حاضر در اجلاس علم و فناوری سازمان همکاری های اسلامی، ضمن ابراز نگرانی شدید از جنایت و خشونت علیه مسلمانان منطقه روهینگیا در میانمار، خواستار توقف فوری حمله به مسلمانان در این منطقه شده است.

سران حاضر در اجلاس استانه، همچنین بر ضرورت سازماندهی جمعی و همکاری کشورهای اسلامی برای ارسال کمک های انساندوستانه به آسیب دیدگان و آوارگان تاکید کردند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: