کد خبر: ۷۳۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
تعداد بازدید: ۲۲۲
وزیر مشاور در امور خارجه امارات در توییتر خود ضمن حمایت از ادعاهای اخیر وزیر خارجه عربستان درباره مسخره بودن شایعه بهبود روابط ایران وعربستان مدعی شد: عربستان سعودی با رفتار ویژه اش با حجاج ایرانی این کشور را شرمنده کرده است.
یاوه سرایی وزیر خارجه امارات درباره شرمندگی تهران

به گزارش خبرداغ  به نقل از پایگاه خبری سعودی العربیه، انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجه امارات مدعی شده عربستان سعودی با رفتار ویژه اش با حجاج ایرانی، این کشور را شرمنده کرده است.

قرقاش روز چهارشنبه مدعی شد: «به‌رغم فتنه‌افکنی‌های رسانه‌های ایرانی در خصوص رفتار عربستان با حجاج ایرانی ، سعودی‌ها ایران را با رفتارشان با حاجی‌ها شرمنده کردند.»

او این اظهارات را در توییتر خود نیز منعکس کرده و در این توییت از اظهارات عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان درباره خنده‌دار بودن شایعه آشتی ایران و عربستان نیز حمایت کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: