کد خبر: ۷۳۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۲۰۸
قائم مقام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز توضیح داد:
قائم مقام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص تیراندازی در بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی طالقانی در پی اعزام یک زندانی به این بیمارستان توضیحاتی ارائه کرد.
جزئیات تیراندازی در بیمارستان طالقانی اهواز و فرار یک زندانیبه گزارش خبرداغ ، دکتر رمضان احدی در گفت‌وگو با  ایسنا - منطقه خوزستان، اظهار کرد: حوالی ساعت 10:30 امروز(15 شهریورماه)، یک بیمار از یک زندان به بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز اعزام شد. در بدو ورود این بیمار به در محل ورودی این بیمارستان، عده‌ای شروع به تیراندازی می‌کنند.

وی ادامه داد: این افراد که با ماسک سر و صورت خود را پوشانده بودند و چهره آنها قابل تشخیص نبود، با اسلحه‌هایی که در دست داشتند اقدام به تیراندازی هوایی کردند و فرد زندانی را ربوده و سپس متواری شدند.

احدی بیان کرد: در این حادثه یک نفر از همکاران ما در بیمارستان آیت‌الله طالقانی از ناحیه پا مجروح شد که فعلا نمی‌دانیم که علت مجروحیت تیرخوردگی بوده است یا نه.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: