کد خبر: ۷۳۶۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
تعداد بازدید: ۲۸۸
امیر حیدری:
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ۲۱ تیپ ارتش در سطح کشور به تیپ متحرک هجومی ارتقا پیدا کرده اند، گفت: در محیط جنگ های آینده فضا پیچیده تر خواهد شد به همین دلیل نیازمند تحرک و چابکی بیشتر نیروها هستیم.
۲۱ تیپ ارتش برای مقابله با دشمنان به تیپ هجومی ارتقا یافته است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ۲۱ تیپ ارتش در سطح کشور به تیپ متحرک هجومی ارتقا پیدا کرده‌اند، گفت: در محیط جنگ‌های آینده فضا پیچیده تر خواهد شد به همین دلیل نیازمند تحرک و چابکی بیشتر نیروها هستیم.

وی در بجنورد اظهار داشت: به همین منظور ۲۱ تیپ هجومی را در زمینه‌های مختلف ارتقا و کارآمدی، چابکی و تحرک یکان‌ها را در مقابل با حرکت و تهدیدهای دشمنان افزایش داده‌ایم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی مکتبی و اسلامی است، اظهار داشت: نیروها و کارکنان با آموخته‌ها و آموزه‌های اسلامی در راستای دفاع از کشور معرفت معنوی آموزش می‌بینند.

حیدری با بیان اینکه نیروهای مسلح کشور در نهایت توانمندی و آمادگی بسر می‌برند و با این آمادگی هیج خطری کشور را تهدید نمی‌کند، تصریح کرد: امروز بیش از گذشته در آمادگی دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی بسر می‌بریم و اگر دشمنان حماقتی انجام دهند آنها را با خاک یکسان خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به عضویابی ارتش برای جذب نیرو اشاره کرد و افزود: ارتش نیروهایی را که شایستگی داشته باشند، دعوت به کار می‌‌‌کند و این سطح‌بندی و دعوت به صورت مستمر ادامه دارد. 

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در جذب نیرو انتخاب اصلح خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: جوانان توانمند را دعوت به کار و زمینه ارتقای آنان را نیز در دانشگاه افسری فراهیم خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: