کد خبر: ۷۳۶۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
تعداد بازدید: ۲۶۱
روزنامه شهروند با مهدی طالقانی فرزند مرحوم آیت الله طالقانی مصاحبه کرده است.
خاطره محمود دولت آبادی از هم سلول بودن با آیت الله طالقانیبه گزارش خبرداغ ،روزنامه شهروند با مهدی طالقانی فرزند مرحوم آیت الله طالقانی مصاحبه کرده است.

وی در بخشی از این مصاحبه گفته است:

 محمود دولت‌آبادی هست  با ایشان(پدرم) در اوین هم‌سلول بوده است. محمود دولت‌آبادی اتهامش این بوده که چپ بوده ولی می‌گوید من هر غصه و گرفتاری‌ای که داشتم، می‌آمدم و به آقای طالقانی می‌گفتم. صبح‌ها با آقای طالقانی در حیاط زندان قدم می‌زدیم، یک سیگار او می‌کشید و یک سیگار هم دست من می‌داد و با هم صحبت می‌کردیم. می‌گفت مرا تهدیدات بسیار بدی کرده بودند که به زندگی‌ات فشار می‌آوریم و همسرت را دستگیر می‌کنیم و... می‌گفت من واقعا از این قضایا می‌ترسیدم، بعد با آقای طالقانی که صحبت می‌کردم، ایشان آنچنان به من دلداری می‌داد که انگارنه‌انگار که مرا چنین تهدیدی کرده‌اند. می‌گفت که آقای طالقانی به من آرامش می‌داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: