کد خبر: ۷۳۶۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
تعداد بازدید: ۲۴۲
مهاجم سابق تیم فوتبال منچستریونایتد گفت: برای قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان، رهبری عنصری کلیدی است که زلاتان از عهده این کار به خوبی برمی‌آید.
ساها: زلاتان از عهده رهبری منچستریونایتد بر‌آید/ رقابت بر سر پست ابراهیموویچ بالاست
به گزارش خبرداغ به نقل از میزان، زلاتان ابراهیموویچ در اواخر فصل گذشته دچار مصدومیتی شدید شد که او را تا آستانه شروع سال میلادی جدید از میادین دور نگه خواهد داشت. لوئیس ساها، مهاجم سابق منچستریونایتد در خصوص وضعیت مصدومیت ابراهیمووچ اظهار داشت: ابراهیموویچ بازیکنی ممتاز است که در طول نیم فصل دوم، به کمک منچستریونایتد می‌آید. رقابت بر سر پست او در ترکیب منچستریونایتد بالاست.

وی گفت:برای قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان، رهبری عنصری کلیدی است که زلاتان از عهده این کار به خوبی برمی‌آید. نمی‌توانم برای این که او بازی کردن در اولدترافورد را از سر بگیرد، صبر کنم.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: