کد خبر: ۷۳۶۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
تعداد بازدید: ۲۳۵
پارسایی خبر داد؛
سخنگوی فراکسیون امید مجلس با اشاره به تصویب شرح وظایف هیات رییسه جدید این فراکسیون، بر لزوم روشنگری بیشتر درمورد عملکرد اصلاح‌طلبان مجلس تاکید کرد و گفت: در جلسه امروز به‌منظور برآورده کرده انتظارات و توقعات افکار عمومی جامعه، موضوع چگونگی فعال کردن کمیته‌های تخصصی فراکسیون امید و نحوه ورود فراکسیون به مسائل تقنینی و نظارتی نیز مورد بررسی قرار گرفت.
تصویب شرح وظایف هیات رییسه در نشست هیات رییسه فراکسیون امید / لزوم روشنگری بیشتر درمورد عملکرد فراکسیون در اجلاسیه دوم

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، بهرام پارسایی با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز هیات رییسه فراکسیون امید اعلام کرد: ‌اولین جلسه هیات رییسه جدید فراکسیون پس از تعیین ارکان هیات رییسه صبح امروز در مجلس برگزار شد.

او گفت: در این جلسه مباحث متنوعی درباره برنامه‌های یک سال آینده فراکسیون و همچنین تقسیم وظایف بین ارکان هیات رییسه مطرح شد. همچنین به‌منظور برآورده کرده انتظارات و توقعات افکار عمومی جامعه، موضوع چگونگی فعال کردن کمیته‌های تخصصی فراکسیون امید و نحوه ورود فراکسیون به مسائل تقنینی و نظارتی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس با اشاره به تصویب شرح وظایف هیات رییسه فراکسیون امید، یادآور شد: در ادامه راه نیز پیرو این تقسیم وظایف برای اثرگذاری بیشتر فراکسیون و فعال بودن آن برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شاهد بودیم که در بسیاری از مسائل سیاسی و غیرسیاسی برخی افراد به شکل هدف‌دار به‌دنبال به حاشیه کشاندن فراکسیون امید و جریان اصلاح‌طلبی بودند و با این حساب به نظر می‌رسد، نحوه مدیریت این بحث و هماهنگی با افکار عمومی و حامیان جریان اصلاح‌طلبی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

او تاکید کرد: متاسفانه برخی افراد که خود سابقه افراط و تندروی داشتند، تا جایی پیش رفتند که کل جریان اصلاح‌طلبی و فراکسیون امید و شخص آقای عارف را متهم به موارد غیرواقعی کردند.

پارسایی تصریح کرد: فراکسیون امید به عنوان منتخب مردم در مجلس بنابر خواست مردم عمل خواهد کرد و این درحالی است که برای نخستین‌بار در تاریخ انتخابات، اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراها اکثرا از اصلاح‌طلبان بودند و در تعامل با هیات مرکزی نظارت این بار شاهد رد صلاحیت سلیقه‌ای نامزدها نبودیم.

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس اضافه کرد: در واقع قدرت انتخاب مردم در این دوره انتخابات شوراها به‌مراتب مردم افزایش پیدا کرد اما شاید موارد این‌چنینی به اندازه کافی اطلاع‌رسانی نشده و مردم از این مسائل اطلاع نداشته باشند.

پارسایی در پایان ضمن ابراز امیدواری نسبت به بهبود عملکرد فراکسیون امید در سال دوم و روشنگری بیشتر درباره عملکرد این فراکسیون اعلام کرد: متاسفانه در برخی موارد مخالفان به دنبال ایجاد اختلافاتی هستند و گاهی هم برخی اصلاح‌طلبان خواسته یا ناخواسته در زمین رقیب بازی می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: