کد خبر: ۷۳۶۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
تعداد بازدید: ۲۸۳
در جلسه شورای شهر تهران مطرح شد:
عضو شورای شهر تهران گفت: خالی شدن سفره‌ها از آب‌ها، خشک شدن دریاچه ارومیه و تالاب‌ها را جدی می‌گیریم. امروز که آقای شهردار سوگند یاد می‌کنند من از ایشان می‌خواهم آب را هم سلول به سلول خودشان در نظر بگیرند و شهرداری تهران پیشگام در حفظ منابع آبی باشد.
چشم مردم تهران به شورای شهر و شهرداری دوخته شده است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، شهربانو امانی صبح امروز در پنجمین نشست شورای شهر تهران در تذکری شفاهی گفت:‌ چشم مردم تهران به شورای شهر و شهرداری دوخته شده است.

وی ادامه داد: ما می‌دانیم که آقای شهردار دغدغه‌اش در انتصابات و خدمت به مردم بیشتر از ما است اما از ایشان می‌خواهیم بیشترین توجه را در این باره داشته باشند.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه ما شرایط بدی در خصوص مساله آب داریم، اظهار داشت: سفره‌های آب خالی شده‌اند و شهروندان تهران باید پاسداران حفظ آب باشند.

امانی بابیان اینکه هر وقت از کارگاه رد می‌شویم شاهد اتلاف آب‌ها هستیم، تصریح کرد: به نظر می‌رسد پیمانکاران به کارگران آموزش آبیاری نداده‌اند و آنها به جای آب دادن به درخت‌ها، خیابان را می‌شورند امروز 110 درصد سفره‌های آبی ما خالی هستند.

وی افزود: خالی شدن سفره‌ها از آب‌ها، خشک شدن دریاچه ارومیه و تالاب‌ها را جدی می‌گیریم. امروز که آقای شهردار سوگند یاد می‌کنند من از ایشان می‌خواهم آب را هم سلول به سلول خودشان در نظر بگیرند و شهرداری تهران پیشگام در حفظ منابع آبی باشد.

محسن هاشمی در پاسخ به این تذکر گفت: البته آقای نجفی نسبت به این مساله حساس هستند اما از موضوع آب در سوگندنامه سخنی به میان نیامده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: