کد خبر: ۷۳۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
تعداد بازدید: ۱۹۳
اسطوره فوتبال برزیل در مورد بازیکن جدیدی که بارسلونا به خدمت گرفته، صحبت کرده است.
پله: پائولینیو در بارسلونا با قدرت خود، مردم را شگفت‌زده خواهد کرد/ تجار تصمیم می‌گیرند بازیکنان کجا بازی کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان، پله، اسطوره فوتبال برزیل، از انتقال پائولینیو به تیم فوتبال بارسلونا دفاع کرده است. پائولینیو در پنجره نقل‌و‌انتقالات تابستانی، در ازای ۴۰ میلیون یورو از گوانگژواور گرانده به بارسلونا پیوست؛ انتقالی که بسیاری مخالف آن بودند با این وجود پله نگرش دیگری در خصوص این موضوع دارد.

پله در این خصوص اظهار داشت: فکر می‌کنم بارسلونا تغییراتی را پشت سر می‌گذارد اما پائولینیو با قدرت و شخصیت خود، بسیاری از مردم را شگفت‌زده خواهد کرد. او پیش از انتقال به بارسلونا، به چین رفت ولی او پیشنهاد‌های بسیار دیگری از آلمان و ایتالیا هم داشت.
 
وی ادامه داد: او به چین رفت چون متاسفانه باید گفت امروز، این تجار هستند که تصمیم می‌گیرند بازیکنان‌شان به کجا بروند و این به این خاطر است که آنها کسانی هستند که بازیکنان را به باشگاه‌ها می‌فروشند.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: