کد خبر: ۷۳۶۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
تعداد بازدید: ۲۳۰
هافبک تیم فوتبال دورتموند در خصوص شرایط خود صحبت کرده است.
گوتسه: از بازگشت به زمین احساس خوبی دارم/ برای رسیدن به آمادگی کامل نیاز به زمان دارمبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان، به نظر می‌رسد که ماریو گوتسه، هافبک تهاجمی باشگاه دورتموند بار دیگر آمادگی کامل خود را پیدا کرده تا بتواند در این تیم به یکی از مهره‌های کلیدی پیتر بوش تبدیل شود. پس از مشکلات متابولیکی که وی دچارش شده بود، بالاخره در این تابستان به تمرینات تیم بازگشت و می‌تواند برای تیم خود به میدان برود.

گوتسه در خصوص شرایط خود اظهار داشت: احساس فوق‌العاده‌ای از بازگشت به زمین فوتبال دارم. من به ریتم و زمان بازی بیشتری نیاز دارم تا به آمادگی 100 درصد برسم.
 
وی ادامه داد: پیش از این هم  فکر می‌کردم که در ماه سپتامبر آماده بازی شوم. پیش فصل خوبی سپری کرده و باید مانند همان زمان به تمرینات ادامه داده و در همین مسیر ادامه دهم. پیش فصل واقعا برایم تعیین کننده بود و تا به امروز همه چیز خوب پیش رفته است.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: