کد خبر: ۷۳۶۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
تعداد بازدید: ۳۱۵
باشگاه آنتالیا اسپور خواهان جذب هافبک رم است.
باشگاه ترکیه‌ای خواهان جذب واینکوئربه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان، با بسته شدن پنجره نقل‌و‌انتقالات در ایتالیا و فرانسه، انتقال ویلیام واینکوئر به مارسی منتقی شد. این باور وجود داشت که او در رم خواهد ماند اما حالا مشتری جدید و جدی برای این هافبک فرانسوی از لیگ ترکیه پیدا شده است.

آنتالیا اسپور ترکیه در آستانه جذب ویلیام واینکوئر قرار گرفته است. نقل‌و‌انتقالات در ترکیه تا ۷ سپتامبر باز است و تیم‌های این لیگ می‌توانند به خرید‌های خود ادامه بدهند. با توجه به اینکه وایئکوئر بازیکن مازاد است و فقط یک سال از قراردادش باقی مانده، جالوروسی پول زیادی از فروش این بازیکن به دست نخواهد آورد. جرمی منز و ساموئل اتوئو، دو ستاره این تیم ترک محسوب می‌شوند.

واینکوئر، سه سال پیش از لیگ روسیه و تیم اسپارتاک مسکو به رم آمده بود ولی با اخراج گارسیا، عملا دوران او در پایتخت ایتالیا هم به پایان رسید.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: