کد خبر: ۷۳۶۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
تعداد بازدید: ۲۳۲
مهاجم تیم فوتبال منچستریونایتد از بازگشت به میادین فوتبال صحبت کرده است.
ابراهیموویچ: وقتی به میادین برگردم، بهتر از قبل خواهم بود
به گزارش خبرداغ به نقل از  میزان، زلاتان ابراهیموویچ از بازگشت به میادین صحبت کرده و امیدوار است زود‌تر به زمین بازی برگردد. وی در فصل گذشته با مصدومیت شدیدی مواجه شد و بازی‌های بسیاری را به این دلیل از دست داد اما در هفته‌های اخیر قرارداد خود را با باشگاه منچستریونایتد برای یک فصل دیگر تمدید کرد. حالا او درباره دوران مصدومیتش صحبت کرده است. بازیکن ۳۵ ساله سوئدی معتقد است که وقتی مصدومیتش تمام شود، از قبل هم بهتر خواهد بود.

زلاتان در این خصوص اظهار داشت: من از زمانی که درد زانویم کمتر شد، شروع به تمرین کردم. هیچ استراحت و تعطیلاتی برای من وجود ندارد. این یک چالش جدی برای من است، من از لحاظ ذهنی قوی هستم و تمام تمرکز خود را روی این موضوع گذاشته‌ام. من قوی‌تر باز خواهم گشت حتی بهتر از چیزی که قبلا بودم، یک لحظه تصور کنید که چطور خواهد بود!

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: