کد خبر: ۷۳۵۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۲
تعداد بازدید: ۵۱۰
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دامغان گفت: برخورد یک دستگاه کامیون با خودروی پراید در محور دامغان ـ جندق سه کشته و یک مصدوم بر جا گذاشت.
به گزارش خبرداغ ، سیدعلی اکبر میری شامگاه روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه در ساعت 15 و 30 دقیقه عصر امروز در کیلومتر 15 جاده دامغان به معلمان روی داد که به فوت راننده و 2 سرنشین پراید منجر شد.

وی اظهارداشت: سه نفر سرنشینان خودروی پراید این حادثه در دم جان باختند و راننده مصدوم کامیون به بیمارستان ولایت دامغان منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد : علت این تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است. 

میری تصریح کرد : جاده دامغان- معلمان یکی از محورهای پر خطر شهرستان محسوب می شود که سالانه حوادث زیادی در آن به وقوع می پیوندد که انشاالله با 2 بانده شدن این محور، مشکل این مسیر تا حد زیادی رفع خواهد شد.

شهرستان دامغان چهار پایگاه امداد و نجات هلال احمر با 50 نیروی امدادگر دارد.

هموطنان گرفتار در حوادث مختلف می توانند از طریق شماره 112 سامانه امداد و نجات هلال احمر، از خدمات این نهاد بهره مند شوند.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: