کد خبر: ۷۳۵۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۹
تعداد بازدید: ۱۹۵
وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای از تعلیق اردوهای دانش‌آموزی تا اطلاع ثانوی خبر داد.
تعلیق اردوهای دانش‌آموزی تا اطلاع ثانویبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا: وزارت آموزش و پرورش در این اطلاعیه مقرر داشته تا زمان بررسی مجدد دستورالعمل و شیوه‌نامه برگزاری اردوها و بازدیدهای دانش‌آموزی، اعزام دانش‌آموزان در شب، جز از طریق وسیله نقلیه ریلی و هوایی ممنوع است.

در این اطلاعیه آمده است: یک کارگروه تخصصی نیز ماموریت یافته با مشارکت معاونت‌های مربوطه نسبت به بازنگری و اصلاح ضوابط و مقررات برگزاری اردوها و بازدیدها با رویکرد افزایش ضریب ایمنی دانش‌آموزان در سفرهای گروهی، حداکثر ظرف یک‌ماه آینده اقدام کند.

وزارت آموزش و پرورش به این وسیله ضمن ابراز تاسف عمیق از سانحه اخیر واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان اعزامی به اردوی تشکیلاتی سازمان دانش‌آموزی، اعلام کرده است: یک تیم تخصصی، ماموریت یافته گزارشی از برگزاری و برنامه‌ریزی اعزام دانش‌آموزان به اردوی مذکور را به همراه علل و عوامل بروز حادثه مورد بررسی و اعلام نظر قرار دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: