کد خبر: ۷۳۵۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴
تعداد بازدید: ۲۲۴
قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست برای ۵ نفر ازخدمه شناور عربستانی به اتهام تجاوز به آب‌های جمهوری اسلامی ایران و صید غیر مجاز صادر شد.
صدور کیفرخواست 5 نفر از خدمه شناور سعودیبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان: قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست برای ۵ نفر ازخدمه شناور عربستانی به اتهام تجاوز به آب‌های جمهوری اسلامی ایران و صید غیر مجاز صادر شد.

حسن پور در تشریح آخرین وضعیت پرونده  توقیف شناور عربستانی در آب‌های بوشهر تصریح کرد: قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست برای ۵ نفر ازخدمه شناور عربستانی به اتهام تجاوز به آب‌های جمهوری اسلامی ایران و صید غیر مجاز صادر شده است.

وی افزود: پرونده امر برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد.

پیش از این دادستان بوشهر با اشاره به توقیف یک فروند لنج عربستانی در ۱۱ میلی جنوب غرب جزیره فارسی گفته بود که کلیه خدمه شناور یاد شده با قرار تامین به زندان مرکزی بوشهر معرفی شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: