کد خبر: ۷۳۵۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲
تعداد بازدید: ۳۱۶
سرمربی استقلال ممکن است در بازی با گل گهر در جام حذفی به ملی پوشان خود بازی بدهد ولی این به آن شرط است که آنها در بازی با سوریه یا نیمکت نشین باشند.
برنامه منصوریان برای سه ملی پوش استقلال در دیدار با گل گهربه گزارش خبرداغ ، تیم ملی فوتبال ایران روز سه شنبه در آخرین بازی مرحله انتخابی جام جهانی با سوریه بازی می کند و با توجه به این که استقلال باید روز جمعه با گل گهر در جام حذفی بازی کند، منصوریان برای استفاده از ملی پوشانش با محدودیت روبرو است.

 

طبق قائده اگر بازیکنی از استقلال در تیم ملی ثابت باشد در بازی با گل گهر در ترکیب ثابت به میدان نمی رود اما اگر آنها بازی نکنند احتمال حضورشان در جام حذفی می رود.

 

استقلال هم اکنون امید نورافکن، روزبه چشمی و وریا غفوری را در تیم ملی دارد و با توجه به مصدومیت زکی پور، مجید حسینی، سجاد شهباززاده، امید ابراهیمی و پژمان منتظری منصوریان نیاز مبرم به حضور آنها برابر گل گهر دارد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: