کد خبر: ۷۳۵۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷
تعداد بازدید: ۴۴۰
مگویان؛
مدافع ارمنی سابق استقلال می گوید هرگز تمایلی به بازگشت در این تیم ندارد.
در استقلال برخورد خوبی با من نشد/ به بازگشت به این تیم حتی فکر هم نمی کنمبه گزارش خبرداغ ؛ هرایر مگویان از کنار گذاشته شدن از استقلال حسابی ناراحت است چراکه می گوید او را در  حالی که لیگ شروع شد از این تیم کنار گذاشته اند.

 

مگویان در پایان هفته اول لیگ برتر نامش در لیست مازاد استقلال قرار گرفت اما گفته می شود بعد از مصدومیت پژمان منتظری مسوولان استقلال قصد دارند دوباره نام او را به لیست این تیم برگردانند.

 

با این حال مگویان به خبر ورزشی گفت دیگر به این تیم بر نخواهد گشت: هرگز دوست ندارم به استقلال برگردم. در استقلال رفتار خوبی با من نشد. من آماده بودم اما در شرایطی که لیست تمام تیم ها پر شده بود منصوریان من را کنار گذاشت و این کار به فوتبال من لطمه بزرگی زد.

 

او در پاسخ به انتخاب تیم جدیدش گفت: فعلا دارم انفرادی تمرین می کنم و خودم را آماده حضور در بازی های تیم ملی ارمنستان می کنم. بازیکن استقلال هستم و فعلا برنامه ای برای حضور در تیم های دیگر ندارم.


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: