کد خبر: ۷۳۵۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
تعداد بازدید: ۳۲۵
تابش:
نماینده مردم اردکان با تبریک عید قربان تاکید کرد: شعر رستاخیز کلمات و موسیقی پیوند دهنده خاکیان با افلاکیان است.
موسیقی و هنر اصیل ایرانی پیونددهنده خاکیان با افلاکیان است

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمدرضا تابش شب عید سعید قربان در جمع علاقه‌مندان به هنر و شعر و موسیقی، طی سخنانی در حاشیه برگزاری کنسرت احسان خواجه امیری در ورزشگاه آزادی اردکان گفت: خداوند را بر این نعمتش سپاسگزارم که شبی را بدون زمزمه شعری و گوش دل سپردن به نوای فرحبخش موسیقی سپری نکرده‌ام. موسیقی زبان خداست و انسان را به عالم معنی متصل می‌کند.

وی اضافه کرد: حضورم در این مراسم به منزله ارج نهادن به هنر و شعر و موسیقی و حمایت نظام جمهوری اسلامی از هنر و هنرمندان است.

این نماینده مجلس با تشکر از همه مسئولان و برگزار کنندگان مراسم، خواستار آن شد تا با فراهم کردن تسهیلات بهتر و خدمات‌رسانی موثرتر، حضور گسترده مردم که پشتوانه موثری در حمایت از هنر و هنرمندان است را ارج نهند.

نماینده مردم اردکان، احسان خواجه امیری را هنرمندی جوان و مردمی خواند که به زبان نسل امروز سخن می‌گوید و مکنونات قلبی و احساسات آن‌ها را بیان می‌کند و گفت: سخنی که از دل بر آید لاجرم بر دل نشیند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: