کد خبر: ۷۳۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
تعداد بازدید: ۱۸۹
امیر حاتمی:
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه مؤسسات مالی و اعتباری وابسته به نهاد نظامی واگذار نمی‌شود، تاکید کرد: مؤسسات مالی خود را در چارچوب قانون ساماندهی می‌کنیم.
مؤسسات مالی و اعتباری وابسته به نهادهای نظامی ساماندهی می‌شوند/ واگذاری نداریم

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، امیرسرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره واگذاری مؤسسات مالی و اعتباری وابسته به نهادهای نظامی گفت: هیچ برنامه‌ای برای واگذاری این مؤسسات وجود ندارد.

وی افزود: بانک مرکزی برنامه‌ای برای ساماندهی تمامی مؤسسات مالی و اعتباری سراسر کشور دارد که در آن همه جوانب و حق و حقوق سهامداران رعایت می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از خانه ملت، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچنین تصریح کرد: وزارت دفاع نیز در چارچوب همان قوانین ساماندهی مؤسسات مالی و اعتباری وابسته به نهادهای نظامی را صورت می‌دهد و معتقدیم این ساماندهی وضعیت را بهتر می‌کند و جای نگرانی وجود نخواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: