کد خبر: ۷۳۵۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
تعداد بازدید: ۲۶۵
رئیس دادگستری شهرستان داراب گفت: راننده اتوبوس حامل دانش آموزان دختر هرمزگانی که در وضعیت جسمانی سالم به سر می برد بازداشت شد.
عامل حادثه خونین داراب بازداشت شدبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان: حجت الاسلام سید محسن موسوی؛ رئیس دادگستری شهرستان داراب از بازداشت راننده اتوبوس حامل دانش آموزان دختر هرمزگانی خبر داد.

وی گفت: دستورات قضایی لازم صادر و پرونده قضایی دراین رابطه تشکیل شده است، همچنین از زمان وقوع حادثه تمهیدات لازم به دستور مراجع قضایی، فرماندار و امام جمعه برای مصدومان انجام شده است.

این مقام قضایی در ادامه اظهارکرد: تا کنون آمار کشته شدگان ۹ نفر اعلام شده است و ۳ نفر از مصدومان بدحال این حادثه با اورژانس هوایی به شیراز منتقل شده اند.

موسوی اضافه کرد: علت حادثه در دست بررسی است و منتظر اعلام نتایج از سوی مراجع انتظامی هستیم. به احتمال زیاد، خواب آلودگی راننده، علت واژگونی اتوبوس دانش آموزان بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: