کد خبر: ۷۳۵۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴
تعداد بازدید: ۶۴۸
تساوی بدون گل ایران و کره جنوبی؛
دو تیم ایران و کره ی جنوبیدر چارچوب هفته نهم مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه در پایان 90 دقیقه تلاش به تساوی بدون گل دست یافتند.
کره ای ها حریف تیم 10 نفره ایران نشدندبه گزارش خبرداغ ، شاگردان تایه یونگ که میزبان این دیدار بودند نتوانستند از شرایط میزبانی استفاده کامل را ببرند و با دست پر زمین را ترک کنند. 

 

ایران با این تساوی 21 امتیازی شد و بدون گل خورده در صدر گروه A باقی ماند و چشم بادامی ها با این تساوی شرایط سختی برای صعود دارند و باید منتظر بازی ازبکستان و سوریه بمانند تا هفته پایانی تکلیف تیم دوم صعود کننده رشن شود.

 

عزت اللهی که در طول بازی با بازیکن شماره 4 تیم ملی کره بارها روی نبردهای هوایی برخورد داشت، این بار با حرکت دست او روی صورت خود مواجه شد و در هنگام زمین آمدن با استوک ضربه ای آرام به سر بازیکن کره زد. اگرچه در این لحظه محمدرضا احمدی گزارشگر تلویزیون قصد داشت حرکت این بازیکن جوان را لاپوشانی کند اما کار عزت اللهی کاملا مستحق کارت قرمز بود و با این خطای بچگانه و اشتباه بزرگ تیم ملی فوتبال ایران با تغییرات تاکتیکی مواجه خواهد شد. 

 

این خطا آنقدر عجیب و شگفت انگیز بود که هم تیمی هایی مثل رضا قوچان نژاد و اشکان دژاگه در لحظه خطا او و داور را هاج و واج نگاه می کردند و عزت اللهی که با به زمین انداختن خود قصد فریب داور را داشت در نهایت در این ماموریت ناکام ماند تا تیم ایران از دقیقه 52 ده نفره ادامه بدهد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: