کد خبر: ۷۳۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۲۷۵
باشگاه بارسلونا در روزهای باقیمانده از فصل جابجایی تابستانی قصد دارد که با دادن گومز یا آردا توران زمینه پیوستن دی ماریا را به نوکمپ فراهم کند.
بمب جذاب نقل و انتقالاتی/ بارسلونا به دنبال معاوضه بزرگ با PSGبه گزارش خبرداغ ، بارسلونا در فصل جابجایی تابستانی پائولینیو را از گوانگژو با 40 میلیون یورو،نلسون سمدو را از بنفیکا با 35 میلیون یورو،عثمان دمبله را از بوروسیا دورتموند با 105 میلیون یورو و دلوفئو را از اورتون با 12 میلیون یورو جذب کرد اما هنوز هواداران این تیم ناراضی و خشمگین هستند و همین باعث شده تا آبی اناری ها همچنان به دنبال جذب بازیکن در تابستان باشند.

 

مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا اعلام کرد کرد که تا پایان فصل جابجایی تابستانی تیمش باید دو خرید جدید داشته باشد.

 

روزنامه الموندو از معاوضه بزرگ بین بارسلونا و پاری سن ژرمن سخن به میان آورد و نوشت که بارسلونا می خواهد با دادن آردا توران و یا گومز به پاری سن ژرمن زمینه پیوستن دی ماریا را بدون دادن مبلغی به PSG فراهم کند.

 

به نوشته الموندو ارنستو والورده سرمربی بارسلونا به سران باشگاه اعلام کرده است که از بین گومز و آردا توران به یک بازیکن از آنها نیاز دارد تا زمینه معاوضه این بازیکن با دی ماریا مهیا شود.

 

دی ماریا بازیکن مورد علاقه لیونل مسی است و با پیوستن نیمار و ام باپه به پاری سن ژرمن به احتمال خیلی زیاد این بازیکن نیمکت نشین می شود.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: