کد خبر: ۷۳۵۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
تعداد بازدید: ۲۹۸
یک فرد باید خیلی خوش شانس باشد که در فوتبال به همه چیز برسد و صاحب میلیون ها دلار ثروت باشد آن وقت از یک بانک هم با او تماس بگیرند و بگویند برنده پول هنگفتی هم در قرعه کشی بانک شده است.
فوتبالیست خوش شانس و میلیونر در قرعه کشی بانک برنده پول هنگفت شد+عکسبه گزارش خبرداغ ،یک فرد باید خیلی خوش شانس باشد که در فوتبال به همه چیز برسد و صاحب میلیون ها دلار ثروت باشد آن وقت از یک بانک هم با او تماس بگیرند و بگویند برنده پول هنگفتی هم در قرعه کشی بانک شده است.

به گزارش از balls.ie ، ژاوی اسطوره باشگاه بارسلونا که هم اکنون در السد قطر بازی می کند هم اکنون یکی از ثروتمندترین فوتبالیست های دنیاست. او ثروت هنگفتی در اختیار دارد و صاحب ملک و املاک زیادی است. اما این فوتبالیست خوش اقبال به تازگی با خبری حیرت انگیز روبرو شده است. او در قرعه کشی بانک برنده شده و یک میلیون ریال قطر (معادل 230 هزار دلار) برده.

او پس از این اتفاق گفت: « من در یک بانک محلی در دوحه حساب باز کرده بودم و اصلا فکرش را هم نمی کردم روزی در این بانک جایزه کلانی را ببرم. »

البته احتمالاتی هم در اینباره وجود دارد. برخی از احتمالات حاکی از این است که بانک به تعمد نام ژاوی را به عنوان برنده اعلام کرده تا تبلیغ گسترده ای برای این بانک شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: